Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

¤¤¤

Ja.Vesela.Cudna.Djetinjasta.Ja.ja

-Gloria~¤
-Minnie :D~uvjek i zauvjek
-Sarena,Sarenost : D
-Rock & Pank :)
-60's,70's,80's :)
-Marame
-Glazba
-Ljubav al ne onakva :)

-Nju* & Njih
-Posebnost,(Ne)jednakost : D
-Filmovi
-Tockice i cvjetovi : D
-DuBrOvCaNkE!=))
-Summertime...
*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljudi koji Dragi su :)

*Blog sa Prijateljima :D
*Mara 8)
*Little ray of sunshine
*Dea :D
*Tinicha =D
*Petra :D
*Brankica :)
Antonio
*Rajko
Anja. : D
*°Marchy<3

...Ako sam koga zaboravila*

minnie*







If I could start again a million miles away I would keep myself, I would find a way~

Ucim kemiju.Padam sa bicikle.Opecem se na leda i onda skricim i placem po kuci.Nemogu spavati.Zicam okolo za poruke iako imam 40 kn na racunu.Postajem senilna.Trcim za mackom.I mislim se kako je moj zivot kompliciran.Zivin za lito.Prisjecan se svega.I onda mi je dosadno pa perem kosu po drugi put danas.

'Cause we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late
And we can't go back
I'm sorry
I can't be perfect


Slusam Simple plan i Gunse pogotovo pismu Sweet Child O'Mine...Izmjenjujem cudne rjeci sa zivotinja i stalno mjenjam robu.I pisem napola knjizveno.
Vidim naslade stvorenje u koje ima 3 god??!!!!

[.Nesto nije uredu samnom.]?

Odavno?!!??!!!!!!

Ali mozda cak i najveca stvar koja me zivcira je sutrasnji ispit iz KEMIJE.

[.Za koji me zapravo nije niti briga.]

Ne,zapravo je to sto mi se misaju tuzni i sritni osjecaji..Npr Anja dolazi za praznike i jedva cekam da joj sve ispricam sto mislin jer je ona mozda jedina osoba kojoj to mogu.A tuzni su zapravo jer me uzasno nerviraju neki moji postupci.Al dobro.Nista se nemore ispraviti.Proslost nek ode iza mene buducnost nek prode a buducnost nek dode.I necu se osvrtati.

[.koga ja zavaravam?????.]

Image Hosted by ImageShack.us



20:18 - Komentari (10)




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.