...SleePing SuN...

22.03.2006., srijeda

Pošto vidim da još vas ima koji tu zalutate, ja sam na novoj adresi već neko vrijeme..
http://suncekoback.blog.hr
- 10:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

sleepingsun@net.hr




Hvala vam ljudi...

ICQ 332-135-395


Nešto o meni:
Dobro došli u moj mali kutak, moja razmišljanja, moje frustracije, moje buhice, moj mali šareni svijet..
Nešto o meni? Napunih 17 godina, živim u divnom mi Zagrebu, 20 minuta pješke od Trga :o))
Živim u stanu jedne zgrade koja samo što se ne sruši.
Susjedi su mi uglavnom neurotične babe.
Pohađam jednu vrlo uzornu gimnaziju, no ne ponosim se time.
Nisam pametna ni lijepa, no vidjela sam i gore.
Kažu mi da nisam komplicirana, no lažu.
Bračni status? Zauzeta.
myspace


Imam i dalmatinske krvi, korijeni me vežu za Šibenik.
Užasno sam smotana i zbunjena. Proizvodim čudne zvukve kad se smijem, no kažu da je to simpatično (moš mislit).
Ne pokazujem uvijek osjećaje, niti kažem sve što mislim.
Slušam dobru glazbu, gledam dobre filmove i čitam dobre knjige.
Inače sam vesela i optimistična, no ima i puno onih dana.
Točnost mi baš i nije vrlina.
Nisam materijalista.
Znam se uzrujat čitajući novine, ili čitajući glupe blogove. Općenito me mogu uzrujat glupi ljudi.
Za prijatelje sam spremna za sve, i za svoje najdraže.
Vjerujem u ljubav i naivna sam.
Volim se šalit na svoj račun.
Nisam debela, no ipak me svi uvijek zezaju kak stalno jedem.
Volim životinje, makar doma nemam nijednu.
Volim promjene, no volim ostat vjerna dobrim starim navikama.
Brzo pričam, no sporo mislim.Teethy

myspace


Trag u beskraju

Ka i uvik gledan more
ovu tajnu koja diše
ovu mrižu što me vuče
u tamne dubine
sve kroz pismu u daljine
I da oću i da smim
Ne bi moga skupit
svu lipotu života
niti suze ovog svita

Sve bi da da si tu
barem jedan tren da vičnost bude
Da ti pratim trag u beskraju
Sve bi da da si tu

Ka i nekad gledan nebo
tražim gradove u noći
di smo podno zvizda
zori krali rumen sjaj,
jutro moje di si sad

Pismo di li je kraj
ovo more bez dna
ženo razmakni sve
sive koprene sna
budi opet moj dom
što sad pust je i sam
jer sad puna je luna
što nad morem sja...