someday,somehow.. =)

heRe I am..naughty

evo me natRag Ljudovi.. sretan počinjem ispočetka.. faLiLi ste mi mučo mučooo.. cry i baš sam pRegledavaLa neki dan staRi bLog i odLučih se vRatiti.. cereksmijeh

puuno se toga pRomijeniLo,a najviše ja.. iako se uvijek tRudim ostati ona staRa ja. sretan fino

sRednja škoLa,nove Ljubavi,poznanstva.. maah,znate već kak to ide.. smijeh

i daLje se izLazi,zaje-zeza.. bLudniči naughty hh,šaLa maLa smijeh
UČI,dadada.. zubo pije,deRneekuje.. i takoc,too.. rofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ja i tenče.. oo-ps.. peRveRzije.. hih naughty kiss

*someday,somehow... we aRe gonna make it aLRight,but not Right now..*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
teRR i ja.. kiss

eto,odoh.. sam još moRam sRedit dizajn i box_eve i ko nova sam dead

tRn of..

03.05.2008. u 16:00 | Ja bi josh.. (13) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

tamo gdje uLice nemaju ime.. =)

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

*postoji tajna vještina.. biti jedno za dRugo..*

°°jedno veoma sRetno dijete.. sretan sa navRšenih šesnajst godinica.. {1.maj `92. smijeh}
°°most of the time sam nasmijana..uvijek optimistična.. fino
°°dijete u duši..voLim gLedati cRtiće..maštati.. (aLi čvRsto stojim na zemLji!)
°°obožavam moRe i Ljeto na moRu.. i sve vezano,povezano i šta je u vezi s time..cerek ajd,manje više,hhe.. smijeh PuLa and IstRa=> cerekcerek
°°voLim sLobodno vRijeme provoditi uz dobRu knjigu i/iLi fiLm..
°°°obožavam svoje pRijateLje.. dio svemiRa koji nikako nikada ne bih mijenjaLa..kiss
°°voLim putovati.. jako,jako,jako.. do sad mi se ItaLija najviše svidjeLa.. a htjeLa bi otići u FRancusku..cerek
°°muzika je isto bitan dio mog života.. sLušam sve osim naRodnjaka.. =/
aL..punk i Rock su nekak.. ma nenadjebivi smijehzubo
°°obožavam boje..

*I`m glad when Im making love to you,
I`m glad for the way you make me feel,
I love it cause you seem to blow my mind..everytime,
I`m glad when we walk you hold my hand,
I`m glad that ya know how to be a man,
I`m glad that you came into my life,
I`m so glad*


*Oh, where oh where can my baby be?
The Lord took her away from me
She's gone to heaven, so I got to be good
So I can see my baby when I leave this world. *


htjeLa bih:
°°naučiti taLijanski..
°°gLumiti...
°°imati tRoje pRedivne djece.. kiss
°°zavRšiti pRavo.. smijeh ambiciozna,nea šta.. party
°°Raditi u UNICEF-u iLi tako negdje..

ajmo naRode,kLikaj ovdje!! =D

nina =)
mateica =)
maLena šaRena =)

jako dobRa tRažiLica :) :)

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@