Oralni sek - Stranica za upoznavanje

srijeda , 19.12.2018.

Oralni seks od A do Aaah...










Click here: Oralni sek






Kada ste pri kraju i kada vaš muškarac samo što nije doživio orgazam i ejakulirao, dolazimo do pitanja — progutati li spermu ili ne. Da li stavljate peškir na krevet, ili nešto slično? Mi smo istražili najbolje ideje kako oralno zadovoljiti muškarca i najbolje oralno zadovoljavanje žene. Ob tem je dobro, da se spustite tudi v, hm, globine.



oralni sek

Bilo gde, bilo kada U avionu, kamionu, u balonu, u salonu, spavaćoj sobi i u vodi... Uhvatite ga nježno između nogu ili malo čvršće ako nosi traperice. Prej sva se večkrat pogovarjala o tem, poskušala s prstkom, prav poskusiti pa me je bilo zelo strah, saj ima moj partner res zelo velik penis in sem si težko predstavljala, kaj takšnega brez velike bolečine. To me najviše napali.



oralni sek

Oralni seks od A do Aaah... - Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk in se shrani v uporabnikov računalnik ali drugo napravo, ko ta obišče določeno spletno stran. Taktéž stojí za zvýšeným výskytem některých typů rakoviny.



oralni sek

Drži ih u jednoj ruci i povremeno ih malo stisne. Istovremeno stimuliranje penisa i testisa totalno me uzbuđuje i zbog toga je orgazam još jači. Uhvati me s obje ruke dok jezikom lagano kruži po meni. Kada to radi osjećam se nevjerojatno, ne može bolje od toga. Osjećaj hladnog jezika je nevjerojatan i totalno pojača čitavo iskustvo. Jednom sam ležao na leđima, a moja cura se približila mom međunožju i jednostavno gledala moj penis. Provela je dobru minutu mirno ga gledajući, a onda je počela usnama kružiti oko njega i dahtati bez da me je uopće dotaknula. Iščekivanje me je ubilo i zbog toga je trenutak kada je stvarno krenula s akcijom bio fenomenalan. Zato obožavam kada moja cura prione poslu s osmijehom na licu i entuzijazmom. Tako je već napravila pola posla, totalno opustila atmosferu i ludo me napalila, a svi eventualni neugodnjaci odmah se zaborave ako se oboje smijemo. Osjećaj kada jezikom prelazi preko mene je nevjerojatan, pogotovo kada njime lagano kruži. To me najviše uzbuđuje kod oralnog seksa. Osjećaj hladnog jezika na mom penisu je nevjerojatan i totalno pojača čitavo iskustvo. To me najviše napali. Onaj osjećaj kada osjetim toplinu njezinog jezika i stisak njezine ruke. Apsolutno nevjerojatno, dvostruka senzacija.



Seks japan
Nemojte misliti da je to obavezan dio felacija, odluka je samo vaša. Ipak analni je definitivno stvar koju morate da probate više puta kako biste shvatili da li vam odgovara. Ipak vam penis ulazi u anus, mora da bude malo neprijatno. No, što god odlučili, to je ok. Ako on ništa ne spominje, pitajte ga što najviše voli jer ipak su u ovom trenutku njegove želje najbitnije. Natjerajte ga da mu klecaju koljena Kako bi ga potpuno izbezumili i natjerali ga da mu klecaju koljena posebnu pažnju posvetite erogenim zonama, a tu prvenstveno mislimo na glavić.

[Google kupio Meebo|Par trazi decka|Aplikacije za spajanje ljudi]






Oznake: oralni, seks, od, a, do, Aaah...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.