< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni..

Zovem se Karlo, a prezivam... Došao sam na svijet 26. 03. 1993. godine.. Volim motore i aute.. Najviše volim svog mercedesa...
Image Hosted by ImageShack.us

i vooolim jesti.. pogotovo pizzu
Image Hosted by ImageShack.us

Moj mail: karlocackovic@net.hr
Moj msn ( malo je zajeb.., al nije mi niš drugo palo na pamet ): honde_su_zakon@hotmail.com
Moj gmail: hvalabogudanisamsazuziurodu@gmail.com
Kaj da vam još velim.. ostavljajte mi komentare... pozdrav..

Linkovi

Free Web Counter


Marija, my sister
.::Majek::.
Mary
maf
Tomek
Hany
Žuži
Ela, Hany, Žuži
Dr. Pohotni
$@nj@
Iris
ßeta

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 23.07.2007.

Evo ljudi... idem i ja na more

Ej.. Idem na more.. al neznam jel u utorak il srijedu.. Zato je ovo zadnje javljanje prije mora.. Stavit ću vam slike kad se vratim.. evo i jedan video.. bye



| komentari (94) | print | # |

ponedjeljak, 16.07.2007.

Evo novi post..

Evo, ela, napisal sam novi post.. bilo bi još bolje da znam o čemu da pišem.. Evo, ela ima novi post o tome kak ju neki starac zove.. bar sam tak skužil.. a kaj misliš kak je meni.. moj broj i broj ambulante se razlikuju u jednom broju.. svaki dan mene zovu i pitaju da jel su dobili ambulantu.. Al se navikneš.. Da još nekaj spomenem.. Moja baka je gledala erotske noći i sva se je zmotala i zaboravila je molit krunicu.. Evo vam jedan kviz: bye

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




| komentari (17) | print | # |

srijeda, 04.07.2007.

hmm...

Evo ljudi javljam vam se opet.. kak ste vi jer meni su ovih nekoliko dana bili baš super.. svaki dan smo došli dolje u novake.. tam kod neke cvjećarne smo se izležavali, kartali, pričali, radili trokute i četverokute ( ela ima slike ).. ja i hany imamo opet vrlo zanimljive teme na gmailu: kao prvu moram navest sex.. pa onda snovi i deja vu, i dolazak mrtvih ljudi u tvoju sobu, i o pingvinima, i o vratima.. ma mi smo čudaci.. plavusa je sva zaljubljena.. jedva nas prati u razgovorima... ela je ljuta kaj je četvrta na listi.. A ja sam treći.. prvi od onih kaj imaju 60 bodova.. Ajme kak će mi bit super.. od 64 ljudi, samo je 9 dečkiju.. Bit će puuuuno cura :)))))))... Sad sam neku šupu zrušil... nisam ju mogo više gledat.. Kaj još.. Niš.. čuvajte se.. bye..



| komentari (8) | print | # |

ponedjeljak, 02.07.2007.

jbš naslov..

Pozdrav ljudi.. danas su nam bili upisi.. ja, ela i hany samo išli zajedno kak samo se dogovorili.. sorry kaj ste čekale... I upisal sam se.. imam 60 boda.. Žena mi je odma dala upisnicu i prijavnicu.. I poslije toga sam išao na kavu i doma.. kad sam došo doma, glava me boljela.. i moral sam se ić izliječit na motor.. a kam drugam.. i malo me je prestala boljet, al poslije opet.. A kad mene počne glava boljet ja poživčanim.. joj... al sam sad smiren.. to je dobro.. kaj da vam još napišem.. samo da jedva čekam more.. pozzzzzzzz..
Ovo je moja vixa na viru..
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (10) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.