Linkovi




Blog.hr
Blog servis

Podravina
podravska krv


Podravska krv
Rodil sem se vu
najlepšem raju,
v Podravini, vu
najlepšem kraju.

Na svetog Jožefa
tu na Dravi,
tamburu mi odma
v ruke dali.

Stari japa navek
znal je reči
s tamburom se
nemre gruntek steći.

S tamburom sem
celi svet obišel,
s Podravine zbog
nje sem otišel.

Vrnul se bum
makar v lesu,
il nek Dravu
sim donesu.

Z dravskim peskom
me pokrijte,
z dravskom
vodom poškropite.

Igral sem, i igral
bum do smrti,
tu navadu ne
bum dal zatrti.

Mesto krvi srcem Drava teče,
se me više ona k sebi vleče.
Grunta nemam, imam tamburaše,
srce puno Podravine naše.

Brza Drava se me više vleče,
jer u meni krv podravska teče.



Suzo Podravska

Nije kraj me sreća usnula,
one noći kad si plakala.
Nije za me djeva molila
kad je prva suza kanula.
Nije za me djeva molila
kad je prva suza kanula...

Nisam znao suzo podravska
da iz njena oka zelena
svake zore svićeš ranjena,
zbog mene i mojih pjesama ...

Nisam znao dušo sanjana
da si na me ikad mislila.
Da si moju pjesmu slušala
na sokaku ispod bagrema.
Da si moju pjesmu slušala
na sokaku ispod bagrema ...

Nisam znao suzo podravska ...


Vilo podravska

Protkale su Podravinu, bijelim brezama.
U njih tkale povjesnicu crni marama.

Sumske dive, bijele vile, vile podravske.
Svama dise i mirise suza ne vrjeste.
Sumske dive, bijele vile, vile podravske.
Prostrite sad moje luce, dvore nebeske.

Krizni put su oplakale, mjesto matera.
Zadnje suze s lica krale po put biser ja.

Sumske dive, bijele vile, vile podravske.
Svama njise i mirise suza ne vrjeste.
Sumske dive, bijele vile, vile podravske.
prostite sad moje luce, more nebeske


Potrla se Podravina

Ruza Podravska

Podravska serenada

Saga o Dravi

Vatrogasna zabava

Ljubav mog zivota

PODRAVSKE TAMBURICE - Nek' uvijek živi podravski dom

Hrvatska je raj

Vijecna ljubav zivota mog

haha ma nije ova podravska al im pase











SlavonskaSuza

ponedjeljak, 20.07.2009.

Zlatni dukati

Image and video hosting by TinyPic

Jesen stize dunjo moja

Zlatni Dukati - Ne dirajte mi ravnicu

Zlatni dukati - Zbog tebe

Najbolji hrvatski tamburasi - Godine su prosle

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tamburice...Slavonija...
Slavonska suza
ZELJKO BARBA - Slavonska Suza

Slavonske Lole-Slavonijo volim te