¤¤¤Sl@vonk@-ponosna....¤¤¤

19.06.2006., ponedjeljak

K*A*R*L*O*V*A*Č*K*O***K*O*R*N*E*R

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
13.15h uleti moja seka Mira u sobu,lupa po meni i galami "Jel ideš samnom i Anom(kuma i komšinica) na KARLOVAČKO KORNER u Oasu...naravno-skočila sam se kao zeko,"da,da idem..." vikala sam u polusnu.Rekla seka da idemo 15-do 2, znači u tri je utakmica...joooj pa znači gremo za pola sata...brže bolje sam se skočila otrčala do kupaonice,obavila sto sam trebala,obukla se i po onom suncu ja,Mira i Ana smo krenule prema Oasi.Došle smo dolje,glavna ulica-onak...osrednje ljudi8trijezne se neki od subote) došle u Oasu,kad ono 95% muški,no u redu,i ženske vole nogomet(što više ana i mira zbog piva ja zbog utakmice i dobrih komada na terenu).Oasa je bila krcata ljudima,a mismo jedvaaaa našle mjesto na dnu Oase,ispod tv-a,a kako ću gledat tekmu?mislila sam ja,ništa...sjele smo na pod,onda je šef rekao konobaru da nam se donesu stolice(blažen bio šef...) dobile smo stolice i sjele,gledali smo u tv ko u Boga,igraju tako naši igraju....kad ono 11-erac,a majku mu,fulnuo gol,joj kuku lele mukoooo mojaaaa,kukali smo svi,a ono na kraju utakmice 0:0 , no dobro....bili smo svi turbo razočarani,no ono karlovačko pred nama se moralo popiti,što je-je,pa majke ti šteta da ishlapi.još smo se poslje tekme zezali nas jedno 10-ak i polako su se razilazili,naravno bilo je i onih koji su ostali cijelu večer do fajronta(ma vratila sam se i ja kasnije oko 20.30h,morala sam se otuširati...) ali moram priznati da je na karlovačko korneru bilo bolje zadnji puta kad je to bilo vani iza Oase(na terasi) kad smo igrali protiv Brazila.Onda je bilo fenomenalno.Oasa je danas izgledala popodne kao suvenirnica sa hrvatskim dresovima,zastavama,šalovima,kapama,bedževima,zviždaljkama,majicama...itd
daj Bože da na utakmici protiv Australije bolje prođemeo(ali se bojim da bi nas Australija mogla nakantati samo tako...)no

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

- 22:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Inati se Slavonijo,
ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna,
tko te ne zna,
a ne voli!

moja malenkost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zar nisam bila zgodna kao mala???

MOJA HIMNA :)
E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Ref.
Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti

Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Ref.

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu

Ref.




S


L


A


V


O


N


K


A