¤¤¤Sl@vonk@-ponosna....¤¤¤

31.05.2006., srijeda

Dalmatinac

U Frankfurtu bife "Lovac", neki Matko Hercegovac
ženija je sina Branu, pa san pozvan na tu stranu.
Upozna san jednu malu, ajme lipa je ka cvit
Švabica je "niks feršten" za Hajduka i za Split.

Ona sve u kupe, a ja sve u špade
nije u Evropu ako mu se dade.
Muzika je stala, ma pošli momci pit,
a ja za mikrofon i zapiva hit:

Jubija te Englez, jubija te Finac,
ali niko mala - kao Dalmatinac.
Posteja mi more, morski pas ljubimac
ja san galeb bili, ja san Dalmatinac.

Iznad Majne zora sviće, ubilo je kuma piće,
ima duše, ima srca, vadi pištolj, viče "Pucam!"
zaleglo je raje pola, ja na malu ispod stola.
Ajme bruke i Balkana srid ovakvog restorana.

Uletili panduri razbiža se svit,
a ja za mikrofon i zapivan hit
"Jubija te Englez, jubija te Finac,

Sto i jedan Englez, sto i jedan Finac
al je samo jedan, jedan Dalmatinac
Pucali Talijani, pucali Brazilci,
al golove daju - samo Dalmatinci.


- 20:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Inati se Slavonijo,
ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna,
tko te ne zna,
a ne voli!

moja malenkost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zar nisam bila zgodna kao mala???

MOJA HIMNA :)
E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Ref.
Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti

Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Ref.

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu

Ref.




S


L


A


V


O


N


K


A