¤¤¤Sl@vonk@-ponosna....¤¤¤

29.05.2006., ponedjeljak

Ako odem prijatelji

Srce moje, kucaj tiše
Drugi sad je ljubi
Prekasno je sad za nadu
Nije prvi put da gubim

Neka odem, nek me nema
Otišla je drugom
Ja nemogu, ja se neću
Više borit s tugom
Ja nemogu, ja se neću
Više borit s tugom

Ako odem prijatelji
Na grobu mi pjevajte vi
O ovom tužnom životu
O nesretnoj ljubavi

Neka umrem, nek me nema
Otišla je drugom
Ja nemogu, ja se neću
Više borit s tugom
Ja nemogu, ja se neću
Više borit s tugom.



Pjevat' će Slavonija

I kad umrem pjevat' će Slavonija,
stara mati žita i šuma
široka ravan pradavna Panonija,
kad zapjeva i sunce silazi s uma.

Pjevaj majko ratara i bekrija,
pjesmu onu što nam život vara
konje vrane kad osedla šokadija
vrisne pjesma od plamena i žara.

Sve nek pjeva gdje mi je Slavonija,
zrnice klasa i oluja ravni
pustaro draga, to je pjesma tvoja
što pjevaju kosci i ratari davni.



Laže selo, lažu ljudi

Ne vjeruj im kad pričaju
u birtiji da sam plako
što mi nekom tužnom pjesmom
stari cigan dušu tako.

Laže selo lažu ljudi
da te nisam prebolio
laže cigan laže pjesma
ja sam sve zaboravio.

Ne vjeruj im kad ti kažu
da se neću oženiti
da ne mogu prežaliti
ne vjeruj im sve ti lažu.

Laže selo lažu ljudi
Da te nisam prebolio
Laže cigan laže pjesma
Ja sam sve zaboravio.
Nek' mi pjesma dušu dira
Nek mi ona život znači
Sve ću dati samo sviraj
Sviraj, sviraj nemoj stati.



Ko te ima taj te nema
Ne može se uhvatiti sijenka
od života što ko dunav teče
jer je život i svijetlo i tama
nekad jutro, a nekada veče
jer je život i svijetlo i tama
nekome jutro, a nekome veče.
...
ko te ima taj te nema
ko te nema taj te sanja
ko te sanja taj te ljubi
a ti o tom pojma nemaš.
...
neki žive blizu, a daleko
kao kamen ne mogu se maći
i kad se za ruke drže stalno
u mraku se ne mogu pronaći
i kad se za ruke drže stalno
u mraku se ne mogu dotaći.
...
ko te ima taj te nema
ko te nema taj te sanja
ko te sanja taj te ljubi
a ti o tom pojma nemaš.
...
dotaknu se linije života
dvije sudbine kao jedna traju
il se dirnu il se ne dodirnu
al jedna za drugu dobro znaju.
...
ko te ima taj te nema
ko te nema taj te sanja
ko te sanja taj te ljubi
a ti o tom pojma nemaš.




Inati se Slavonijo

sa prozora opet vire
ona stara, dobra lica
ma nezna se sto je sire,
ili dusa il´ ravnica
ovdje vrijeme ko da stoji,
kao da sve duze traje
odkad pamte stari moji
odlazi se al´ ostaje

inati se slavonijo,
ljepota nek tvoja boli
nema onog ko te nezna,
ko te nezna a nevoli

jos se pamte s puno zara
rijeci moga starog dide,
jadan onaj koji vara
nemoj da se tvoji stide
tamo negdje u daljini
svoju tajnu ljubav krijem,
ma sve mi se vise cini
nemogu bez slavonije

inati se slavonijo,
ljepota nek tvoja boli
nema onog ko te nezna,
ko te nezna a nevoli.



Slavonci smo i Hrvati pravi

Slavonci smo i Hrvati pravi,
Slavonci smo i Hrvati pravi,
Mi volimo crven bjel i plavi,
Mi volimo crven bjel i plavi

Mi živimo u svom rodnom kraju,
Mi Živimo u svom rodnom kraju,
Slavoniji milom zavičaju,
Slavoniji milom zavičaju,

Mene moja naučila mati,
Mene moja naučila mati,
Pjevaj sine živili Hrvati,
Pjevaj sine živili hrvati.



Slavonijo ja sam tvoje djete

Tu gdje cvjeće rosom se napaja,
Gdje se nebo s morem žita spaja,
Moja prva ljubav tu se skriva,
Slavonija moja mirno sniva,
Uspomene moje tu su tkane,
Ko bisere nizao sam dane,
Volim ljude ljude u mom starom kraju,
Nemogu bez tebe zavičaju,

Od rođenja u srcu te nosim,
Slavonac sam s tobom se ponosim,
Uvjek tebi moje misli lete,
Slavonijo ja sam tvoje djete,
Uvjek tebi moje misli lete,
Slavonijo ja sam tvoje djete,

Kada čujem stare pjesme tvoje,
Suzu skrivam na dnu duše moje,
A na kraju kada pjesma krene,
Nitko nije sretniji od mene,
A kad jednom svima kažem zbogom,
Za sve vjeke ja ću ostat s tobom,
Mili kraju zagrli me jače,
Pjevajte mi nek niko ne plače,
Mili kraju zagrli me jače,
Pjevajte mi nek niko ne plače,

Od rođenja u srcu te nosim,
Slavonac sam s tobom se ponosim,
Uvjek tebi moje misli lete,
Slavonijo ja sam tvoje djete,
Uvjek tebi moje misli lete,
Slavonijo ja sam tvoje djete,
Slavonijo ja sam tvoje djete.



Mnogo znaćiš za moj život draga

Mnogo znaćiš za moj život draga
Ti si ona koju želim pored sebe
Samo ti odagnat možeš moju tugu
I zbog tebe nikad neću imat drugu

Neznam zašto sad su prazni moji dani
Neznam zašto sad su puste moje noći
Ja te volim ludo volim kao prije
Ma gdje bila još te osjećam kraj sebe

Naše slike tiho sanjaju o sreći
Naše sobe tiho pjevaju o nama
Ja te volim ludo volim kao prije
Ma gdje bila još te osjećam kraj sebe

Mnogo znaćiš za moj život draga
Ti si ona koju želim pored sebe
Samo ti odagnat možeš moju tugu
I zbog tebe nikad neću imat drugu.




Prijatelji


Prijatelji, često mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure što su bile
Sve su se u gradu skrile
Prijatelji, kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smijeli
I bili smo što smo htjeli
Prijatelji, kako ste mi danas

Kažite mi,
Jeste li se umorili
Jesu li vas prevarili
Je l' nas vrijeme pregazilo

Kažite mi,
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da l' ste isti kao nekada
Prijatelji, često mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da k'o na prvoj crti
Zapjevajmo protiv smrti
Prijatelji, kako ste mi danas.



Prijatelju moj

Evo prođe duga godina
Da tambura tvoja ne svira
Ne čuju se zvonki zvuci kao praporci
Kada selom prođu svatovi

Ja na berdi a ti na basprimu
Zore smo dočekali mnoge
Grlili smo cijele noći naše tambure
Kao da su lipe divojke

Dani prolaze ja tebe često sjetim se prijatelju moj
Znam da nose te nebom bijeli anđeli prijatelju moj
I ako postoje oni drugi svjetovi
Opet ćemo skupa ja i ti tambure zasvirati

Kad si ošo nisam sviro dugo
Prsti me nisu slušali
Ni tambure naše stare dušu imaju
Kad je žalost ne sviraju
Svi su htijeli učinismo tako
Nek i ona legne pokraj tebe
Umijesto zlatne harfe malih anđela
Nek ti svira tvoja tambura.



Spustila Se Gusta Magla

Spustila se gusta magla iznad Zagreba.
To ne bila gusta magla iznad Zagreba.
Vec to bila hrabra vojska poglavnikova.

Poglavnice skupljaj vojsku sve pod jedan broj.
Pa ju vodi sve do Drine u krvavi boj.

Poglavnik im dao ime hrabre Ustase.
To je vojska koja brani domove nase.

Spustila se gusta magla iznad Kupresa.
To ne bila gusta magla iznad Kupresa.

Voda bio vitez Boban, pravi Ustasa.
Pod damijom vice Boban, hrabri Ustasa.

Poglavnik im dao ime Crna Legija.
To je bila hrabra vojska Crna Legija.



Tiho, tiho teče Neretva
Mostar grade podno Veleža,
Meka srca, tvrda kamena
Tu je mene majka rodila,
Tu je moja mladost ostala

Volim tebe grade rođeni,
Nedam tvrdi kamen Hrvatski.
Jorgovani tu su cvali, tu smo tajno ljubovali
Jedno drugom nježno šaptali

Tiho tiho teče Neretva,
Nema više dušo mostova
Ostali smo samo ti i ja
Moja iskra moja krijesnica

Tiho tiho teče Neretva,
Nema više dušo mostova
Kraj Neretve samo ti ja
Miris rose, vedro nebo, zvijezda Danica
Zvijezda Danica



U subotu naše je vjenčanje

Nek prsten na ruci svjetli
A haljina nek se bijeli
Oboje smo sretni, sretni
Ti si sve što želim

U subotu naše je vjenčanje
Svi će stari prijatelji doći
Neka čuju naše obećanje
Ova ljubav nikad neće proći

Srce samo tebe sanja
Od kad se nas dvoje znamo
Zagrli me, zagrli me
Bit ćeš moja samo

Nek prsten na ruci svjetli
Dok ja šapčem ime tvoje
A moj dom će luka sreće
Biti za nas dvoje.



Uzalud vam trud svirači
Sto put sam se evo zakleo, pred jutro te prevario
Drugoj ja sam bagrem nosio, tebe iznevjerio
Sto put sam se evo zakleo, pa te prevario
Sad bih dukate od jada baš u blato bacio

Al' za oblak mi se mjesec skrio, sakrio mi pute
Uzalud vam trud svirači, za drugog su dunje žute

A ja evo nekad sjetim se sto moj ćaća znao reći je
Sve te duše silne slavonske uz pjesmu prebole, al' ne oproste
Uz pjesmu mi se evo rodimo, uz pjesmu umiremo
Slavonijo, tko te nije volio ne zna šta je izgubio.



Crne noći, bijeli putevi

Crne noći, bijeli putevi
Mene zovu, žive u meni
Na mom dlanu crta sreće
Ne postoji, niti neće, neka neće

Ranom zorom kad se budim
Ja te gledam, ja te ljubim
Dok ti ljubav svoju dajem
Ni sam ne znam dal' se kajem
Jer kad novi dan se rodi
Mene srce k'tebi vodi

Crne noći, bijeli putevi
Mene zovu, žive u meni
Na mom dlanu crta sreće
Ne postoji, niti neće

Jer kad nova zora svane
Ja ti odo, moje lane.



Cijeli život
Zabraniću sviraćima
da spominju njeno ime
što diraju uspomene
a ona je sada s njime

Cijeli život njeno ime
što tambura ima s time
zašto žica mora znati
što će dušu rasplakati

Zabraniću šokacima
da o meni vode brigu
ja sam gazda svog života
al mi fali ta ljepota

Oprosti mi dragi Bože
tu si ljubav meni dao
sad noćima krivim sebe
što ju nisam sačuvao.


Fatamorgana


Mislio sam da je to od dima
i od burne i mamurne noci
da li sanjam il' mi se od vina
prividjaju tvoje oci

Mislio sam, Bog se opet zali
kaznjava me po zasluzi stalno
ali mi se sve jasnije javlja
tvoja slika momentalno

Ref.
Je li ovo fatamorgana ili si to ti
da l' sam na kraju ili u raju
jedina ljubavi
je li ovo fatamorgana il' ostvarenje sna
da l' mi se vracas i sve mi prastas
ljubavi jedina

I kazna i ljubav, i neznost i muke
sve mi je milo od tvoje ruke
2x

Mislio sam, mesao sam pica
pa su stvari izmakle kontroli
obicno se uvek pijan setim
zene koju srce voli.



- 21:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Inati se Slavonijo,
ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna,
tko te ne zna,
a ne voli!

moja malenkost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zar nisam bila zgodna kao mala???

MOJA HIMNA :)
E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Ref.
Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti

Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Ref.

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu

Ref.




S


L


A


V


O


N


K


A