¤¤¤Sl@vonk@-ponosna....¤¤¤

21.05.2006., nedjelja

Dok tebe nisam upoznala
ponosna i nasmejana
uvek sam bila

A pogledaj me sada
kako padam, kako tonem
s tobom ko antlatida

Ne radi mi to
jer ja sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna

Ref.
Dodji i uzmi me
grubo i nezno
u jedan isti mah
dodji i uzmi me
zelim na vratu
da osetim tvoj dah

Dodji i uzmi me
ugasi zar na mojim usnama
oprosticu ti sve
dodji i uzmi me

Spremas se da izadjes
sa drugovima
a ja ovde ostajem sama

Ko licemerni gad
uvaljuljes mi pricu
da za damu nije kafana

Ne radi mi to
jer ja sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna!!!*


+++++


UĐI MI DUBOKO
Gdje sada bio si tako lud, tako lijep?! Sve od tebe bilo je
ni iz džepa ni u džep. Kao bumerang se vratim svaki put tebi u ruke il´na jastuke. I život bi bio odmah prekinut kao kratki spoj da ti nisi moj.

Uđi mi duboko...hm hm kam kam?...ma uđi mi duboko al tu u srce moje jer za pravu ljubav najbolje to je. Uđi mi duboko pa ostani dugo...hm hm koliko?...ma ostani i voli me voli kad nisam ja za drugo.

Gdje sada bio si tako lud, tako jak? Ti si svjetlo, do tebe lutao sam ja kroz mrak. Tu u moje tijelo drugi gledaju, ono samo se tebi predaje. O kakav sam ljudi, svi nagađaju. Tvoje ruke to provjeravaju.

Uđi mi duboko tu u srce moje jer za pravu ljubav najbolje to je. Uđi mi duboko pa ostani dugo. I voli me voli kad nisam ja za drugo.

- 16:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Inati se Slavonijo,
ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna,
tko te ne zna,
a ne voli!

moja malenkost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zar nisam bila zgodna kao mala???

MOJA HIMNA :)
E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Ref.
Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti

Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Ref.

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu

Ref.




S


L


A


V


O


N


K


A