< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

malo o meni....

Sve što(ne)trebate znat o meni...
Da SaM...:Luda,uvijek za zajebanciju,u slobodno vrijeme jako glupa...
Ime:Marija…
PrEzImE:Nije za javnost...(oprosite mi...)
NaDiMcI:Mare,slavonka(to sam na moru)....
Rođena sam:17.02.1994.
Horoskopski znak:Vodenjak
BOJA OCIJU I KOSE:
-oci:smeđe
-kosa:smeđa s plavim pramenovima
Di ŽiViM...:U stanu,u sobi, u Osijeku!i školi ma svugdje!
Razred:1g
Škola:EKONOMSKO-UPRAVNA ŠKOLATreniram:trenutno ništa
ST0 SLUŠ@M:sve.....ugl. domaću glazbu,ali mogu slušati i sve ostalo...

Što VOLIM,što NE i što MRZIM...
..:::VOLIM:::..:
-se zajebavat
-bit zaljubljena
-bit sretna
-svoje frendice
-svoj mobitel
-gledat filmove
-školske odmore
-računalo
-svoju sobu
-svoj razred
-tračat...
-ići u kino
-ići u grad
-ići u vukendicu(moju i kod mojih sestrični)
ići kod bake
-slušat glazbu(najviše kad učim)
-visit po cijeli dan na msn-u
-čitati,
-crtati,tj.škrabati
-družit se
-svoje lude prijatelje
-vikende(subote)
-čokoladu(i sve što je slatko),
-klince
-ples
-odbojku
-putovati
-svoga brata
-obitelj
-sestrične
-svoje omiljene glumce
-postere i članke,
-iskrenost(naravno)
-rolat se
-NK Osijek,
-smijati se
-spavati
-upoznavati nove ljude
-doživljavati nova iskustva
-gledat TV
-životinje
i još puno toga.....


..:::NE VOLIM:::..:
A N3VOLIM:
-sve anoreksičarke i bulimičarke,
-sve umišljene osobe
-osobe koje misle samo na sebe
-ljude koji vrijeđaju
-dvolične osobe
-preseravanje
-laži
-školu
-rano ustajanje bez posebnog razloga(npr.ići u školu)
-manipuliranje
-loše ocjene
-nepravdu
-komarce
-učenje(UVIJEK)
-matematiku(kako kada)
-nastavu(to uvijek)!!!!!,
-kad zašteka internet(tad ga mrzim,ha,ha,ha)
-ljubomoru
-svađe
-razočarenja
-smrzavat se
-kad se neko pravi važan
-ogovaranje....
-kad mi je dosadno
-kad sam u kazni...
-kišu
-horore............

MOJ ZIVOTNI MOTO
:Zivi svaki dan ko da ti je posljednji!!!
Najfrendica:Valentina-Tina.
Nafrend:......
To su mi samo najprijatelji i najprijateljice...
Ostale prijateljice:
Ma ima njih puno:
-Monika
-Josipa
i još punooooo njih.....

MoJe NaJ iZrEkE…:Jebote,bokte,mamuti....marš....
A dAlJe…:Ja imam tolko tog za pisat…..
Al mi se neda…
Ak nešt nisam napisala ostavite to u komovima…..
Pa ću valjd napisat..Nemam blage!






Linkovi.....

Blog.hr
Blog servis

MoNiKa bLoG

...meeee...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
...ja na plazi...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

me -n- Bela...

Image and video hosting by TinyPic

me -n- Monika....
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

...malo iz ekonomske...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...bLaŽa i jA...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...IvOnA i jA...

Image and video hosting by TinyPic

...TeNNa i jA...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

...TeNNa i bLaŽa....
Image and video hosting by TinyPic

...JoPa i jA....
Image and video hosting by TinyPic

kiss...DaMiR...kiss 12.11.rođendan....
Image and video hosting by TinyPic

neću te voljeti vječno....voljet ću te jedan mali dio vječnosti...a to je cijeli život...



utorak, 14.10.2008.

Isee ja ne vjerujem...ne ne ne....moj treći post....

Ei people.....
Eo i ja napokon pišem post....majne treći post....
mislim bilo je i vrijeme da napišem novi post....
planirala sam ga napisati kad nakupim 200 komića.....
al vidim da mi to baš i ne uspijeva tak da....al okEe....
Ovak da ja počnem pisat....
Danas mi je dan tak sjeban...ma strava.....
Čovječe pito me povijest...mislim znala sam da će me
pitat i sve to OkEe...al ono.....pito me i dobila sam 4,3,4...
i onak super sam zadovoljna s tom ocjenom i sve OkEe....
al jbt.pito moju frendicu i ja joj pomagala i kreten me čuo....
i ništ...dođe on njoj kao djete sjedi i nauči....dobila je 2...onak
OkE...i prozove mene da opet odgovaram i dođem ja tam pred
ploču i on meni kao šta ti nisi zadovoljna svojom ocjenom???
ja onak pa jesam....a on meni:pa šta joj onda šapćeš kao da ne znaš
da ću te uhvatit i ću te pitat...ja onak pa znam....i pita on mene neka
dva pitanja...a ja onak neam pojma....i ništ da on meni 1....mislim namjerno
mi je dao ta dva pitanja jer je znao da neću znat....ma kreten....
i onak ja se vratim na mjesto i oa jedna frndica mi kaže kao jedan ko ni jedan....a ja onak pa imam već tri....i profesor me čuo i kaže on meni kao dođi vamo....i ja dođem i kaže on meni u čem je problem....ja onak pa u ničme....i kaže on meni kao šta je bilo?ja onak pa ništ oa frendica mi je nešt rekla i kaže on da znam šta ti je rekla i ko ti je reko....i prozove on tu curu kao da dođe i da odg.a ako ne dođe odma da će dobit dva a ne jedan komad...ja njoj kao pa dođi....mislim neću ja sad još jedan komad.....
i ona došla i nije isto ništ znala i dobila 1....a jbt.sry....onak dosta mi je jedan komad....i tak ugl.strašno.....lik nije normalan....
bokte imam već jedan ne opravdani zbog njega.....kreten me nije pustio na sat jer sam došla minutu poslije njega.....jbt.mislim onak...hello....
al et pošto sam dvaput odgovarala poovijest hvala bogu nisam morala kasnije odg.poslovne koje nisam ni otvorila..hehe....aj bar nešt dobro u toj 1 iz povijesti....kes....
aj neda mi se sad više pisat pa idem polako...papa....
kisssvima....
najveći kiss šaljem mojim frendicama.....
Majisretan
TeNnisretan
Jopisretan
Sarisretan
Marinisretan(kao mi je komala blog...tnx.)
Katarinisretan
Ružicisretan
Mokisretan
Đokisretan
i jednoj osobi...tj.jednom liku....kes....
i još puno njih.....
sretan

wave

i još sam nešto....

Za sve dečke....

1. Reci joj da je prelijepa, ne sexy..
2. Drzi je za ruku u svakom trenutku, iako je to samo na jednu sekundu..
3. Poljubi je u obraz ...
4. Postavi njenu glasovnu poruku na budilicu na mobitelu.. (to je malo bolesno)
5. Uvijek joj govori da je volis, sada i zauvijek..
6. Kada je pod stresom drzi je jako i reci joj koliko ti znaci..
7. Pricaj viceve..Oni obicno puuno znace..
8. Pjevaj joj bez obzira kakav ti je glas...(hehe)
9. Drzi je za ruku i kada ste u drustvu..
10. Pisi joj poruke..
11. Predstavi je svojoj obitelji i prijateljima kao djevojku...(neeee)
12. Provlaci joj prste kroz kosu..
13. Kada si sa njom..sali se.. skakljaj je..
14. Sjedni u park i razgovaraj sa njom..
15. Reci joj neke smijesne sale..glupe sale..
16. Bacaj kamencice na njen prozor u ponoc, samo zato sto ti nedostaje...
17. Dopusti joj da zaspe na tvojim rukama... (svaka čast onoj koja to uspije..hehe)
18. Urezbarite svoja imena u drvo ili na skolsku klupu
19. Naljuti ju, zatim je poljubi...
20. Donesi joj cvijece..bez ikakva povoda...samo tako...
21. Zagrli ju čvrsto i ne puštaj...
22. Gledaj joj u oci i smijeskaj se...
23. Dopusti joj da vas slika koliko god ona to hoce...
24. Polako plesi sa njom i kada nema muzike...(da mi je to vidjet..hah)
25. Poljubi je nabrzinu
26. Dodiruj je...To joj paše...(koja budala to ne zna??!)

evo dečki...ima čudnih stvari...al cure vecinu tog vole...hehe

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.