rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

malo o meni....

Sve što(ne)trebate znat o meni...
Da SaM...:Luda,uvijek za zajebanciju,u slobodno vrijeme jako glupa...
Ime:Marija…
PrEzImE:Nije za javnost...(oprosite mi...)
NaDiMcI:Mare,slavonka(to sam na moru)....
Rođena sam:17.02.1994.
Horoskopski znak:Vodenjak
BOJA OCIJU I KOSE:
-oci:smeđe
-kosa:smeđa s plavim pramenovima
Di ŽiViM...:U stanu,u sobi, u Osijeku!i školi ma svugdje!
Razred:1g
Škola:EKONOMSKO-UPRAVNA ŠKOLATreniram:trenutno ništa
ST0 SLUŠ@M:sve.....ugl. domaću glazbu,ali mogu slušati i sve ostalo...

Što VOLIM,što NE i što MRZIM...
..:::VOLIM:::..:
-se zajebavat
-bit zaljubljena
-bit sretna
-svoje frendice
-svoj mobitel
-gledat filmove
-školske odmore
-računalo
-svoju sobu
-svoj razred
-tračat...
-ići u kino
-ići u grad
-ići u vukendicu(moju i kod mojih sestrični)
ići kod bake
-slušat glazbu(najviše kad učim)
-visit po cijeli dan na msn-u
-čitati,
-crtati,tj.škrabati
-družit se
-svoje lude prijatelje
-vikende(subote)
-čokoladu(i sve što je slatko),
-klince
-ples
-odbojku
-putovati
-svoga brata
-obitelj
-sestrične
-svoje omiljene glumce
-postere i članke,
-iskrenost(naravno)
-rolat se
-NK Osijek,
-smijati se
-spavati
-upoznavati nove ljude
-doživljavati nova iskustva
-gledat TV
-životinje
i još puno toga.....


..:::NE VOLIM:::..:
A N3VOLIM:
-sve anoreksičarke i bulimičarke,
-sve umišljene osobe
-osobe koje misle samo na sebe
-ljude koji vrijeđaju
-dvolične osobe
-preseravanje
-laži
-školu
-rano ustajanje bez posebnog razloga(npr.ići u školu)
-manipuliranje
-loše ocjene
-nepravdu
-komarce
-učenje(UVIJEK)
-matematiku(kako kada)
-nastavu(to uvijek)!!!!!,
-kad zašteka internet(tad ga mrzim,ha,ha,ha)
-ljubomoru
-svađe
-razočarenja
-smrzavat se
-kad se neko pravi važan
-ogovaranje....
-kad mi je dosadno
-kad sam u kazni...
-kišu
-horore............

MOJ ZIVOTNI MOTO
:Zivi svaki dan ko da ti je posljednji!!!
Najfrendica:Valentina-Tina.
Nafrend:......
To su mi samo najprijatelji i najprijateljice...
Ostale prijateljice:
Ma ima njih puno:
-Monika
-Josipa
i još punooooo njih.....

MoJe NaJ iZrEkE…:Jebote,bokte,mamuti....marš....
A dAlJe…:Ja imam tolko tog za pisat…..
Al mi se neda…
Ak nešt nisam napisala ostavite to u komovima…..
Pa ću valjd napisat..Nemam blage!






Linkovi.....

Blog.hr
Blog servis

MoNiKa bLoG

...meeee...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
...ja na plazi...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

me -n- Bela...

Image and video hosting by TinyPic

me -n- Monika....
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

...malo iz ekonomske...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...bLaŽa i jA...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...IvOnA i jA...

Image and video hosting by TinyPic

...TeNNa i jA...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

...TeNNa i bLaŽa....
Image and video hosting by TinyPic

...JoPa i jA....
Image and video hosting by TinyPic

kiss...DaMiR...kiss 12.11.rođendan....
Image and video hosting by TinyPic

neću te voljeti vječno....voljet ću te jedan mali dio vječnosti...a to je cijeli život...



petak, 12.09.2008.

dRuGi pOsT nA oVoM bLoGu.....

EvO LjuDoVi mOiii i mEnE oPeT mALo nA bLoGu.....

JoJ dAnAs jE biLo pRe KuL u šKoLi.....
ImALi sMo sKrAćeNe sAtE tAk dA nAm jE nAsTaVa pOčELa
rAniJe aL jE zAto i ZaVrŠiLa rAniJe....
mA oBoŽaVam pEtaK....
jAo tReBaLa nAs jE piTaT kNjiGoVoDsTvO aL nAm jE kAo
dAsAs oPrOsTiLa....a nAmA tO sUpEr.....a kOm niJe????
mA ugL.biLo jE bAš zAkOn....
DoBiLi sMo iNiCiJaLni iZ englEskog....imaLa saM čAk 46%....hhh...
kO oVa jEdNa fReNdiCa i jEdAn LiK iz rAzReDa.....ma sTrAšno....
al dobRo misLiLa sAm dA ćE biTi i gore....hhh....
Ma dosTa o tome pričajMo mALo o Meni......
joj društvo iz raZreDa je pre kuL....
naKon škoLe sAm išLa s RužiCoM(RuškOm) i TeNoM i joŠ nEkiM
njEniM fReNdiCaMa na kAvu u Big Ben....bilo je baš kul....
a nakOn toga sam išla s RužiCom kUć....pa me ona išLA kAo isPratiT....
ma moš si mislit ispratila me sam dO sTaniCe.....al aj bar je bila samnom dok mi nije došo tramvaj...i tak aj neda mi se više pisat tak da bi to bilo sve za danas....

PoZz sViMa i pus@.....i da komajte mi......

|Komentiraj 181| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.