četvrtak, 25.10.2007.

Lažno lice!

Idu dani, jedan za drugim, ko da ih sam vrag nosi tolikom brzinom. Probudim se nedjelja, okrenem se već je četvrtak, ajme. Pratim lica ljudi koje susrećem, poznatih i nepoznatih i pitam se što se krije ispod tog lica, koje je pravo koje lažno. Zašto se sada dotičem ove teme. Ne znam iskreno ni sam. Ali jednostavno u meni nešto želi da pišem o tome. Nisam jednom naišao na lice koje ti maštu zaigra, koje ti ponudi prijateljstvo i tko zna što sve ne, a nakon nekog vremena, otkriješ da je to bila samo maska, da se ispod takve maske krije sasvim drugačije lice. Takvih je ljudi sve više. Ma predstavljaš im sve u životu, prijatelja, kuma, brata, komšiju , ljubav, sve dok je onako kako je njima dobro.Zašto je svijet postao tako okrutan, sebičan. Ljudi danas sve više gledaju samo sebe, ne obaziru se na ljude oko sebe. Pa nismo mi bogovi, savršeni svi i bez ijedne mane, mi smo od krvi i mesa, i nije grijeh kada čovjek poklekne, pogriješi u životu. Zar ga treba osuditi odmah, okrenuti mu leđa? Danas ljudi, onoj pravoj srži prijateljstva uopće više ne pridaju toliku vrijednost kao nekada. Zato se mnoga velika prijateljstva i raspadaju, nestaju u tren oka. Mnoge ljubavi također padaju na tome ispitu. Sve je divno i bajno dok je sve dobro. No pogriješi čovječe, ostat ćeš bez svega. To je danas prijateljstvo. Moja precepcija prijatelja je bila sasvim drugačija. Smatrao sam prijatelji u dobru i zlu. neću te izdati. Imam prijatelja koji mij e jednom na neki način zabio nož u leđa, kad sam to najmanje očekivao. Posvađali smo se, tj. ja nisam mogao to progutati, tako lako. No, s vremenom sam progutao to, počeli smo opet komunicirati, jer je pokazao da mu je iskreno žao zbog toga što se je dogodilo. Nisam zlopamtilo niti osvetnik. pružio sam mu ruku prijateljstva. A sada samo ne obnavljam to prijateljstvo, stavio sam ga kao na probni rok, da jednostavno vidim kako će se ponašati ponovno. Nije od jedini, koji je pogriješio. Koji je lice krio ispod maske. Bilo je mnogo takvih osoba u mom životu. Možda sam predobar prema svima. Svima pružim ruku, a kasnije se opečem. Krug ljudi na koje se mogu osloniti, koji nemaju tu lažnu masku prijateljstva je se jako smanjio. Jer kada sam pokleknuo, mnogi su pokazali svoje ono pravo lice, i još jače me počeli gaziti. Pa kakvo je to prijateljstvo, gdje je ono prijatelji zauvijek. Počele su padati te maske, ta lažna lica.Oni ljudi koji su bili bez takvih maski i danas su tu pored mene. Koje mogu nazvati i reći prijatelju teško mi je. A koji me nakon takvog poziva neće ismijati. pred tim ljudima nikada nisam morao glumiti, da sam sretan, tužan, ljut, i sl. Pred njima sam bio ono što jesam, bez straha, da će me i oni zgaziti. Zgazio sam sam sebe, zar je potrebno da me i prijatelji zgaze.Zahvaljujući njima preživio sam najteže događaje možda u svom životu, prebrodio zahvaljujući njima. Nikada neću zaboraviti kada sam jednom u teškim trenutcima pustio suzu, nisu pitali što ti je, samo su me zagrlili i rekli sve će biti dobro, drži se. Tu smo uz tebe. Dok su lažna lica, pili radost u mojoj boli, dok su lažna lica potajice još više me htjeli gaziti. Nikada nisam bio kao ta lažna lica prijatelja. I da sada me zatraže pomoć, vjerojatno ne bih odbijo, jer sam takva osoba. Spreman svima pomoći. Bez obzira na sve, jer oni su ipak ljudi kao i mi, i znam što znači kad nikoga nema pored tebe kad ti najviše treba. Ali da će me ta lažna lica ponovno gaziti neće. Prošlo je to vrijeme. Dođi pomoći ću ti, probaj me opet zgaziti, ovaj put moja bol će te ubiti, jer neću ovaj put tugu nositi tebi ću je dati. Tisuću puta sam rekao za te svoje lažna lica prijatelje, molit ću Boga da oni nikada ne dožive od nekoga to što sam ja od njih doživio, jer ne želim ikome zlo, pa ni njima. Naprotiv, želim im svu sreću ovoga svijeta, sve im je oprošteno. Jer tko sam ja da im sudim. Možda će oni jednoga dana shvatiti, da smo jednaki i oni i ja, i da svi griješimo. Moja vrata su za sve ljude otvorena samo treba na njih pokucati. A oni koji nikada nisu bili lažna lica, oni koji nikada nisu imali masku preda mnom, hvala vam prijatelji.

- 10:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna