...about britney...
>ime i prezime: britney jean spears
>nadimak: brit
>datum rodjenja: 2.12.1981.
>horoskopski znak: strijelac
>mjesto rodjenja: kentwood, louisiana, USA
>visina: 164 cm
>trenutna boja kose: plava (opet)
>sinovi: (prvi) sean preston & (drugi) jayden james
>bracno stanje: rastavljena (drugi put)
>majka: lynn spears
>otac: jamie spears
>sestra: jamie lynn spears
>brat: bryan spears
>albumi: ..baby one more time, oops!.. i did it again, britney, in the zone, b in the mix: the remixes, greatest hits: my prerogative

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...albumi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
baby one more time
1. baby one more time
2. (you drive me) crazy
3. sometimes
4. soda pop
5. born to make you happy
6. from the bottom of my broken heart
7. i will be there
8. i will still love you
9. deep in my heart
10. thinking about aou
11. e-mail my heart
12. the beat goes on

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oops!... i did it again
1. oops!... i did it again
2. stronger
3. don't go knockin' on my door
4. (i can't get no) satisfaction
5. don't let me be the last to know
6. what u see (is what you get)
7. lucky
8. one kiss from you
9. where are you now?
10. girl in the mirror
11. can't make you love me
12. when your eyes say it
13. dear diary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
britney
1. i'm a slave 4 u
2. overprotected
3. lonely
4. i'm not a girl not yet a woman
5. boys
6. anticipating
7. i love rock & roll
8. cinderella
9. let me be
10. bombastic love
11. that's where you take me
12. when i found you
13. what it's like to be me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
in the zone
1. me against the music
2. (i've got that) boom boom
3. showdown
4. breathe on me
5. early mornin'
6. toxic
7. outrageous
8. touch of my hand
9. the hook up
10. shadow
11. brave new girl
12. everytime
13. me against the music remix
14. the answer

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
b in the mix
1. toxic
2. me against the music
3. touch of my hand
4. breathe on me
5. i'm a slave 4 u
6. and then we kiss
7. everytime
8. early mornin'
9. someday (i will understand)
10. baby one more time
11. don't let me be the last to know

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
greatest hits: my prerogative
1. my prerogative
2. toxic
3. i'm a slave 4 u
4. oops!.. i did it again
5. me against the music
6. stronger
7. everytime
8. ...baby one more time
9. (you drive me) crazy
10. boys
11. sometimes
12. overprotected
13. lucky
14. outrageous
15. don't let me be the last to know
16. born to make you happy
17. i love rock 'n' roll
18. i'm not a girl, not yet a woman
19. i've just begun (having my fun)
20. do somethin'

original doll
(popis pjesama nije siguran jer albun nije pusten u janost)

i guess i need you, baby..

01.06.2006., četvrtak

pomalo izvanredan post

pa... ovaj post neće bas bit vezan uz britneyno (iako cu staviti nekoliko njenih slika), nego moram objaviti dva školska bisera! što se takvih stvari tiče nas je razred no.1! hehe...

učenica1: kako se zove onaj što proizvodi svilu? jel svilov tutac?
učenica2: ne, nego je svilov dodovac!
učenica3: joj, bože! to je svilov dudac!
((p.s. za one koji ne znaju... to je dudov svilac!))


profesorica iz biologija: koje je ženska spolna stanica?
učenica: pa... jajnik!


hehe... to sam mi znamo provalitbang!!! hehe... i sad malo britney...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pusa svima..:)mah

- 13:32 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

obavijesti!!
*ovako, ljudi, ko ima msn, moj je everwood.girl@hotmail.com.
*molim vas posjetite ovaj blog s mojim pjesmama.
*molim vas da posjetite ovu strasnicu. vidjet cete koliko me zaista poznajete. klikni ovdje!
*moj banner je..
Image Hosted by ImageShack.us

linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

britney sites
sluzbena stranica
britney glamour.com
britney.com
britney fans.com
britney-spears.com
world of britney.com
britney spears.org
go britney.com

cool britney blogovi
britney1
fashion passion
britney cura
*marea*
jedna mala
everytime
britney
britney150

ekipa i jos poneko...
moj blog sa pjesmicama - only your imagination
mary&ja
mary
apple
kate
ija
tajana
kixxa
petra
profa
jalle
ema
wolf-dodo
princessworld
getaway
lik1212
dollsica#1
fantasyworld
n!c,k
sissy
blond bich
griell
luxurious harajuku world
Dizajn by: Mary Matthews