ponedjeljak, 13.02.2006.

Nepoznata prijateljica...

Hy ljudi... sta ima kod vas? Danas mi je bio lud dan... U skoli nist posebno, nisu me nist pitali, nikakvih testova... Hvala Bogu...
Al danas sam išao upoznat jednu nepoznatu prijateljicu...
U nedjelju kad sam isao iz crkve dosla mi poruka nepoznatog broja:
"bok, sta radis, kak si?" Pitao sam tko je to, rekla je da ide u skolu u Gradini, ima 14 god, trenira rukomet... Nije mi htjela rec tko joj je dao moj broj, al znao sam ja odma...
Kaže da je nešt bolesna, leži u bolnici i pozvala me da dođem kod nje. Jucer nisam bio doma pa nisam mogao, al danas sam se poslije skole uputio u bolnicu...
Na ulasku u bolnicu poslao sam joj poruku da izađe u hodnik... Došavši na dječji odjel na klupi je sjedila ta cura, Marijana, ja mislim (imenjakinja moje nastavnice iz matke). I tak smo se upoznali, malo pričali, o raznim temama... Dobra je cura, bar koliko sam ju ja upoznao... Naravno za to moje novo poznanstvo itekako je zasluzna moja prijateljica Lana...
Lanci, zašt ne možeš na blog? Kad ti vrate mobitel javi mi se... Naravno da si zaslužila piće i ne samo to... Pusica...
Pozdrav mojim frendovima, frendicama i svima koji komentiraju...
E da i svima sretno Valentinovo!!!

- 21:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>