Mislim, dakle postojim

četvrtak, 22.09.2005.

Evo jedno par sliki s mojega novoga razreda

Image Hosted by ImageShack.us
Kaj je meni ova tequilla vjutro trebala????????

Image Hosted by ImageShack.us
Daj ne slikaj mene.ne vidiš da mi je ov kapučino naškodil vjutro!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Čim bole šareno to bole.Odlično.Čiste petice za bilježnice..Čestitamooooo

Image Hosted by ImageShack.us
Megi i Kata (rina)

Image Hosted by ImageShack.us
Me and Željka

Image Hosted by ImageShack.us
Jasno se vidi sklapanje "prijateljstva"

Image Hosted by ImageShack.us
Evo konačno ja i mateja..v pozadini se vidi dina...koja se boji slikanja

Image Hosted by ImageShack.us
Stranka nabijem te nacrveno.Članarina vam je 30 kuna...štambil kod staše..penezi kod mene
:)

- 21:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj o meni...

  • Image Hosted by ImageShack.us
    Ime i prezime: Mario Novak
    Mjesto stanovanja: Zasadbreg
    Škola: Gimnazija 1b
    Braća i sestre: sestra Sanja i brat Milan (blizanac)
    Naj pjesma: U ljubav vjere nemam

Linkovi koje najčešće koristim



E tu je moj foto album

Za sve i svašta