...o dijanii....i anamarii...

hh moje ime je dijanabelj,
prezime nije bitno..laze..
.živim u požegi...
idem u 7.c na OŠ.A.K...
volim:
Nikoluu...kiss
Image and video hosting by TinyPic
lučankuukisskiss
sve što vole mladiii...kesss...
životinje..kisskiss
mislim da je dovoljno o meni...
a ovo bi vam bila ja..
Image and video hosting by TinyPic



...o anamariji...

*moje ime je anamaria...kao što vidite....*
*prezime..hmm..*
*idem u 7 c...the best....OŠAK..*

***volim***
*jednog dečka*
*moj mob.*
*ii..nemog se više sjetit***xD**
**ajd mislim da je dost o meni...*
*moja sjikica***

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

**....xD....**

hhh



Image and video hosting by TinyPic



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga

o nama, o našim problemima,ljubavnimcerekkiss, školskim: i o svačemu... hh vidimo se...



linkićii

Lučanka...trea komova...lol
Nikolaa.a.mwaaa

subota, 19.07.2008.

...hej,evo mene....

wave..mah.pozz svima....nisam dugo pisala...sry...pa baš se i nije puno toga dogodilo osim što više nevolim onog budalu od devčića.belj..sva sam hepy...šišala sam se..nut..preslatko izgledam.....neznam što da vam prićam...joj pa znam....sad sam se dopisivala sa nekim domagojem...joj baš je naporan.....više nisam zaljubljena...cerek.ali mi se sviđa jedan dečko....nesmijem reć ime...ima plavu kosu....prezgodan je.namcor...joj muka mi je moram ja ići...pozz mojoj dijani,izi antoniji lani i svima drugima...pozzmahwave



^^ komentari (29) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.