< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomMeNtAri:Da/Ne?

Malo o meni:

Dizajn_by:_aNdRe_

Koliko vas je bilo od 11.01.2008:
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Ja sam Tea
a drugi me zovu: Zenga
Živim: u Vinkovcima
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
7 sam razred,6 škola
jedva čekam srednju
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Volim:
Vinkulju,svoje
frendove i frendice,
Novu godinu,brata,
razrednicu,
rođendane,odbojku
i jednog slatkog anđela
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Ne volim:
Pojedince,cajke,kišu,
kad nemam na računu...
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Slušam:
Gwen Stefani,Rhcp
Justin Timberlake
Rihanna,50 cent
Avril Lavigne,Pink
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Frendovi:
Matej,Luka,Marko,Sabo,
Margo,Čuljak,Baky,Beky
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Frendice:
Iva,Mirjana,Ivana,Matea K.
Ivana D.,Lara Đ.,Matea L.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
MSN:
mala_slatka_vk@hotmail.com
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Josh malo:

Smijem se:vrlo histerično

Plačem:kad čujem pjesmu
koja me podsjeća na
prijatelje i sve te divne
trenutke provedene s
tom ekipom

Žicam pare...kad idem do grada

Pričam....stalno-ne mogu stat

Lažem...da se izvučem

Učim...srednje

Kajem se: samo ako nisam u pravu

Ogovaram...nekad

Želim:skočiti bungy-jump

Užasno: sam tvrdoglava osoba

BL¤G¤V! N@ K¤J3 J@ TR¤SH!M VR!J3M3:

M@R3fino

D3N@smijeh

!V@N@thumbup

D3N@ br.2rofl

DuD@sretan

!ZzYwink

utorak, 01.01.2008.

Sretna nova 2008...

Naravno...Da vam se sve želje ostvare...
Da bude zdravlja...ljubavi...para...i naravno prijateljstva...
Et meni je bilo zakon...Prvo smo bili do frendica,
i onda otišli malo do grada,ajme smrznili smo se...
Et...Pozdravljam i Sretnu novu 2008 želim:
Mareethumbup
Matea K.bang
Filip M.party
Ivana D.naughty
Mirjanawave
Ivalud
Ivani Kl.fino
Cijelom mom 7bsmijehzujodead


1. SAVRŠEN DAN
Zadnji dan škole...Ali ozbiljno...Tako me nervira ta škola,ajme...

2.ŠTO NA LJUDIMA PRVO PRIMJEĆUJEM?
Prvo oči...Oblačenje,da li je ono seljak iz Prkovaca ili je ipak normalan iz Vinkulje...

3.DEČKO SA LOVOM I KARIJEROM BEZ LJUBAVI ILI DEČKO BEZ LOVE I KARIJERE ALI LJUBAV?
Bolje mi je dečko bez love i karijere,a imamo ljubav..Znate zaš?Jer ja imam i love i imat ću karijeru,pa ću ga moći uzdražvat..haha

4.IME U RODNOM LISTU?
Tea

5.NADIMAK?
Zenga,Teica

6.KOLIKO ĆEŠ SVJEČICA NA TORTI IMATI 2008.?
14

7.DATUM ROĐENJA ?
04.11.1994

8.NAJDRAŽA ŽIVOTINJA?
Orao-jer je hrabar i ima svoj stav

9.BOJA OČIJU?
Zelena

10.BOJA KOSE?
Svjetlo smeđa...Neki mi govore da sam plavuša,a neki da sam brineta...

11.IMAM LI PIERCING?
Ne
12. IMAM LI TETOVAŽU?
Ne

13.BOJA ČARAPA?
Trenutno...Nemam čarape

14.SRETAN BROJ?
3

15.Gdje bih putovala?
Francuska-Pariz: grad ljubavi

16.OMILJENI FILM?
High school of music

17.OMILJENO MJESTO ZA ODMOR?
Moj krevet,još kad upalim glazbu,ma mljac...

18.OMILJENO JELO?
Pizza...

19.OMILJENI DAN U TJEDNU?
Utorak i četvrtak-imam trening

20.KOJU PJESMU SLUŠAM?
Ovako...ima ih više..Od Nereda-Bijelo-crvena polja hrvatska...Rihanna feat. Neyo-Hate that I love you

21.KOJU PASTU ZA ZUBE KORISTIM?
Zirodent

22.OMILJENI RESTORAN?
Ne znam,ne volim ja baš ta upickana mjesta...

23.OMILJENI CVIJET?
Ruža-crvena ili bijela

24.OMILJENI FAST FOOD?
Mc Donalds-naravno

25.OMILJENO PIĆE?
Coca-cola

26.KAKO SAM IZGLEDALA SA 10 GODINA?
Joj,bolje ne pitajte...

27.OD KOGA SAM DOBILA ZADNJI MAIL?
Od Danijela...

28.U KOJEM DUĆANU BI VOLJELA IMATI 75% POPUSTA?
S. Oliver

29.ŠTO RADIM KAD MI JE DOSADNO?
Slušam pjesme,plačem...

30.KAKO REAGIRAM NA LJUDE I SITUACIJE?
Znam jako dobro procjenit ljude..hehe

31.TKO MI OD PRIJATELJA I PRIJATELJICA ŽIVI NAJDALJE U KM?
Oni u Puli...Pozz

32.ŠTO MI JE TRENUTAČNO NAJBOLJE U ŽIVOTU?
Prijatelji....

33.TKO ĆE MI ODGOVORITI NA ŠTAFETU?
Tko hoće...

34.KOLIKO JE SATI?
20:57

35.ČOKOLADA ILI VANILIJA?
Čokolada,naravno!!!

36.LJETO ILI ZIMA?
Ljeto..Bazen,Banja-savršeno

37.TOPLO ILI HLADNO?
toplo,da e mogu kupat

38.CRNO ILI ROZA?
haha...Crnoo-naravno

39.NARODNJACI ILI METAL?
Metal-naravno,ajme narodnjaci..fuuuj

40.MOTOR ILI AUTO?
Motor-adrenalin

41.NAJDRAŽA BOJA?
Crvena i crna...

42.ŠTO MISLIŠ O PETKU 13.?
Niš posebno..Samo znam da sam jednom na petak 13. išla s frednicama u trgovinu...I ja krenila dohvatiti neš s police ona se sruši,a nisam ju pipnila
43. JESAM LI PRAZNOVJERNA?
Nisam...

- 19:17 - KoMmEnTiRaJ (13) - PrInTaJ - #


...

...i kada poželiš plakati
ti se nasmij...
...i kada osjećaš da se lomiš
ti pogledaj visoko...
...i kad vidiš da ti sreća dolazi
ti stavi život na kocku...
...i kada vidiš da gaze po tebi
ti se digni s poda...
...i kada vidiš da ljubav odlazi
ti je pusti da ide...
...život te neće maziti...
...ne dopusti da budeš lutka
ne dopusti da ljudi kažu da si bila kukavica
jer to bi bilo kao da se nisi ni rodila...
...digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore...
...i što god te u životu čeka
ti budi svoj...
...SAMO ĆEŠ TAKO POSTATI ČOVJEK...
Image Hosted by ImageShack.us

Nemoguće je samo velika riječ koju koriste mali ljudi da bi lakše živjeli u svijetu koji im je dan umjesto da potraže snagu da bi ga promijenili.
Nemoguće nije činjenica.
To je mišljenje.
Nemoguće nije izjava.
To je izazov.
Nemoguće je mogućnost.
Nemoguće je privremeno.
Nemoguće je ništa.
Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj plakati djevojko,
tvoje ga suze ne bole..
nemoj ga voljeti mala.,
jer ga i druge vole..
Nemoj ga kleti mala..
tvoje ga kletve ne bole,
kleknut će on pred tebe..
kad druge prestanu da vole..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na tvoj prvi pogled
Odmah sam pala,
Na tvoju prvu riječ
Sve sam ti dala
U tvoju ljubav nikad
Posumnjati nisam htjela,
Samo tebe uvijek kraj
Sebe sam željela...
Tvoje oči sam sanjala,
Tvoje usne sam ljubila
Al nikad ono pravo
Nisam osjetila....
Al ti nisi kao ja,
Ti ne sanajš moja
Oka dva,
Ni ljubav moja više
Nista ti ne znači,
A ipak znaš, da
Zajedno smo jači.
I dok plamen svijeće gori
Moje srce se bori
Jer ne želim biti sama,
Ne želim da me obuzme tama,
Samo želim biti kraj tebe
Voljet te i znat da si uz mene..
Image Hosted by ImageShack.us

Hej da mi je znati gdje si sad,
dao bi sve na svijetu zlatu moje
sve nebeske suze padaju,
u svakoj kapi vidim oči tvoje,
ti nisi moja ti više nisi moja,
a još te, volim volim volim ne mogu bez tebe,
o o, i ti to znaš, samo mi se ne vraćaš
a još te, volim volim volim kao prvog dana,
o o i ti to znaš, samo mi se ne vraćaš
a još te, volim volim volim ne mogu bez tebe
oo i ti to znaš samo mi se ne vraćaš.....
Image Hosted by ImageShack.us

Nema stvorenja bez ljubavi,
ni ljubavi bez ljubomore,
ni ljubomore bez varanja,
ni varanja bez razloga
Divno je kad nekoga voliš,
jer ljubav j najveći poklon koji dajemo,
ljubav je škola nesebičnosti
i vjernosti...
Prava je ljubav kad voliš nekoga
kao ja tebe..
Image Hosted by ImageShack.us

...to je moj svijet u kojem nema pravila...
u kojeg ušao si kao sreća velika...
svi mi pričaju o tebi...sve ono što se zna
i ono što bi htjeli...ali nitko s tobom znao nebi...
niko drugi nego samo ja...oo samo ja..moja srećo velika...
Image Hosted by ImageShack.us

...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.