srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

DizaJn bY.: zWjezDica
sLiKa: UnUmBreLLa deviantART

Opis bloga

Na ovom blogu ćete naći sve i svašta...o meni,o mom društvu,školi...ljubavi...i ostalo...ako me budete čitali znat će te...



...BLOGOVI KOJE JA POSJEĆUJEM...

VUJNOVIKA

PETRA

NEZNANOVIĆKA

BESTVINA

KATARINA

SEKA MONY






Evo nešto o meni.....nut

Ime:Ivonasmokin
Prezime:.......bang
Nadimak:Ivonich,Ivončica,Ina,Ivana...naughty
Dat.rođ:4.4.1993.cool
Godine:14smijeh
Razred:..8.a...!!!zujo
Živim:...u Markovcu...naughty
Naj prijatelji:Edi,Toni,David,Pipa,Andrašek....
Naj prijateljica:Monika,Anamarija,Vedrana;Tea,Vjera,Ivana V,Matea...
Slušam:...sve,a najviše narodnjake....!smokin
Volim:....svog dečka...
Ne volim:glupe i umišljene ljude.....thumbup
Ljubav:......Domagoj........cerekcerek

...MoJe SlIkE...





...monika,iva i ja...naughty


...ja...sretan


monika i ja...bilo je veselo...nut


...malo se i pilo...party


...opet ja...


...mony i ja...


...ja u breznici...


...anćy i ja...


čafo i ja...


džungla i ja....


...ja na moru...


...Ivana...


...ja u mladim danima... : )


...Nekićka...


...Ivana i Ana...


Svaštara
































IInsane
VVisionary
OOverwhelming
NNormal
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





MMushy
OOld
NNaive
IInfluential
KKind
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


MMischievous
AAmbitious
TTrustworthy
EExciting
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
VVirtuous
EExcellent
DDysfunctional
RRelaxed
AArty
NNoisy
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


IInsane
VVisionary
AAccurate
NNeat
AAmbivalent
VValiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


IIdeal
VVirile
AAwkward
NNice
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com










































© slatkica14





26.07.2007. (četvrtak)....

Bok svima....wavezujo

Evo i mene napokon nakon dugo vremena....nutnaughtyparty
Koliko je dugo prošlo tjedan,dva ni sama neznam koliko..ali evo živa samyes....nisam dugo pisala postove čekala sam da mi se dogode neke nove stvari pa da imam o čemu pisati...naughtynutthumbup...kako vecinu vremena provodim kod Monike,na Lapežu,kod škole u biti zaboravim na toliko toga...kada smo zadnji put bili na lapežu(to nikad neću zaboravit)a to je bila nedjelja bilo je sve ok,zezali smo se i zabavljali...naravno bilo je ODLIČNO!!!!:-)...dok se u jednom trenutku nije dogodilo nešto strašno.....jedan dečko se počeo utapat ali nitko baš nitko mu nije pomogaono(naravno pomogli bi mu ali naravno bilo je PREKASNO)svi smo mislili da mu ima spasa ali nažalost ništa od toga...jako mi je žao tog dečka nepoznam ga baš dobro ali znam da je dečko bio dobar i ok itd...ali šta je tu je...život ide dalje...kada smo došli kući Anamarija,Monica i Ja smo se dogovorile da idemo u kinu (ali znate nas di bi mi išle u kino)...(taj je dan bio sretan i nesretan)nowink)...naravno mi smo otišle u Bricks na piće i tamo su bili KOMADI!!!!!!,(ali ne oni koje smo mi poželjeli!!!!zujonaughtynut)Bile smo malo tužne zbog toga ali sve je ipak sretno završilo...smokinzujonaughtynutyessmijeh...Ja NAŽALOST 4.8. idem na more u Split na Bačvice i bit ću 10 dana...a meni se tako ne ide zato što će mi nedostajati oni s kojima sam jako bliska u zadnje vrijeme...znam da će to brzo proći ali šta se može...a do tada pozzzzzwavemahnaughtynutzujokiss


26.07.2007. u 11:45

| KoMenTari (176) | pRinT | PeRmaLink |






Četvrtak.............

...Bok...wavenutnaughty
Evo da ovo prvo riješim:SLIKE ĆU STAVITI KAD DOBIJEM CD SA SLIKAMA...smijehzujo...kao drugo:neka se anonimac potpiše...yeszujoblabla...i...thumbupkao treće:nemojte se ljutit što nekima neostavljam komentar...NESTIGNEM...no...Evo ja se upravo dosađivam...bangludzujonutnaughty...malo nas vrijeme zajebava,al sutra će biti sunčano pa ćemo ići na Lapovac (naravno nećemo se ić kupat nego prošetat)Danas mi je nesretan i sretan dan....noyesnutnaughtypuknucuburninmad...nesretan mi je to što nema Lane i Anemarije pa se nemamo s kime zezat...no....glupo nam je ići negdje kad njih nema...ali vratit će nam se oba dvije brzo....ludnutzujokiss...a sretna sam što mi je mjesec dana...smijehwinkkisszujonutnaughty....pozzzzzzzzz....mahwave...pooooosakisskisscerekkisskiss


12.07.2007. u 17:02

| KoMenTari (22) | pRinT | PeRmaLink |






Glupi utorak....

Evo i mene napokon...wave...Zašto baš danas mora padati ta glupa kiša...burninmad...Sada nemogu ići na Lapež zezat se i zabavljat...a šta je tu je...izdržat ću ja to....U subotu smo ja i moja frendica Monika išli u DANCE i bilo je baš coolthumbup....naravno falila nam je Anamarija,Lana i Mateja...no izdržali smo...heheh...šmrc...bang...wink...Baš kad smo morale ići kuć bilo ja supić...Čak smo pozvane na jedan Ročkas...kod Štefančića....bit će sigurno super ali da je u Danceu ai nema veze glavno da ima...??????....smijehroflnutnaughty...pozzzzz....wavemahlud


10.07.2007. u 17:04

| KoMenTari (16) | pRinT | PeRmaLink |






Kada vam je teško....


Uvijek pomislite na ovo i biti će vam lakše....smijeh

1.Bar 5 ljudi na ovom svijetu te toliko voli,da bi za tebe umrli...
2.Bar 15 ljudi na ovom svijetu te cijeni takvu kakva jesi...
3.Jedini razlog da te netko mrzi je,da želi biti baš takva,kakva si ti...
4.Tvoj osmijeh uljepša dan svakom,pa i ako taj i ne voli baš previše...
5.Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego zaspiš....
6.Nekome začiš sve na svijetu...
7.Bez tebe netko možda ne može živjeti...
8.Na svoj način si posebna i jedinstvena...
9.Možda netko,za koga niti neznaš,sanja o tebi...
10.Kad napraviš najveću pogrešku,iz nje se uvijek izvuče nešto dobrog...
11.Kad misliš,da se je svijet okrenuo protiv tebe,dobro promisli,možda si se ti okrenila protiv svijeta...
12.Kad misliš da nemaš mogućnosti postići ono što želiš,to vjerovatno nećeš ni postići,no vjeruj u sebe,i tvoje će se čudo desiti...
13.Uvijek zapamti samo komplimente koje primiš,sve loše stvari radije zaboravi...
14.Uvijek svakome reci što osjećaš prema njemu,a tako ćeš se i ti osjećati puno bolje...
15.Ako imaš dobrog prijatelja,jednostavno mu reci da je on najbolji...


06.07.2007. u 13:25

| KoMenTari (10) | pRinT | PeRmaLink |






Napokon sunčano....

Neznam šta da vam napisem pa cu vam napisati zakon mladih....lud

cerekZAKON MLADIHcerek

1.Poljubac u obraz-prijateljstvokiss
2.Poljubac u čelo-čežnjasmijeh
3.Poljubac u ruku-poštovanjedead
4.Poljubac u vrat-strastkiss
5.Poljubac u usne-ljubavcerek
6.Poljubac u ramena-pohlepnostburninmad
7.Tuče li djevojka dečka-on je imaheadbang
8.Zgasi li djevojka dečku šibicu-želi odmah biti ljubljenasmokin
9.Baci li djevojka dečku nešto-dobiva kaznu od njezujo
10.Prije ljubljenja dečko ne smije pušititsmokin
11.Prije ljubljenja glava djevojke leži na ramenu dečkanut
12.Ako se sjedi,ona sjedi njemu u krilurolleyes
13.Ako se leži,ona leži pod njimzujo
14.Poljubac traje 3-5 minutakiss
15.Poljubac sa zatvorenim očima-ljubavcerek
16.Poljubac kod rastanka-sanjaj mezijev
17.Stisak ruke-htio bih biti s tobomthumbup
18.Stati na nogu-ljubavna izjavacool
19.Ispružiti jezik-ljubavna izjavacool
20.Čeprkati po kosi-ne mogu bez tebenaughty
21.Kašljucati-volim tecerek
22.Treptati očima-voliš li meblabla
23.Staviti kažiprst na usta-zagrli merofl
24.Grickati usne-ljubomorapuknucu
25.Gledati u oči-voli me jer ja tebe volimcerek
26.Palac u ustima-ljubi mekiss
27.Igrati se prstenom-sanjala sam tezijev
28.Šaka-kao odgovor DAsmijeh
29.Držati čelo-kao odgovor NEnamcor
30.Pucketati-danas dobro izgledašthumbup
31.Uzme li djevojka nešto od dečka-stoji mu na raspolaganjuzujo
32.Štipanje-želim ti nešto rećilud
33.Šmrcati nosom-sutra u isto vrijemewave
34.Tuče li dečko djevojku-budi mu djevojkaheadbang
35.Poljubac jezikom-duboka ljubavcerek
36.Lagani poljubac u usta-prijateljstvozujo
37.Više o 60 poljubaca za jednu večer nije dozvoljenoheadbang
38.Prije ljubljenja treba gledati u očikiss
39.Netreba zloupotrebljavati ljubav djevojkemad
40.Djevojku ne treba pitati za poljubac,nego ga odmah datikiss
41.Dečko ima pravo ljubiti djevoju od 13 godinabang
42.Milovanje njenog tijela-samo uz dozvoluthumbup
43.Poljupci jezikom su dozvoljeninut
44.Prčkati po kosi-ljubavcerek
45.Pokloni li djevojka dečku"ZAKON MLADIH"-tada ga volicerek
46.Pokloni li joj dečko-želi je za seberolleyes
47.Gleda li je dečko 3 minute-onda je ljubomoranpuknucu


06.07.2007. u 13:03

| KoMenTari (1) | pRinT | PeRmaLink |






Dan za spavanje...

5.7.2007.(četvrtak)nut

Bok svima evo ja malo švrljam po internetu pa da napisem post....smijeh

Da bar danas nepada kiša jer nećemo moć ići kod škole ( tamo se mi okupljamo ) i na Lapež ( da igramo odbojku itd. )....naughtynutzujo.....Pošto više nemamo folklor ja umirem od dosadezijev ali sva sreča što imamo Lapež....naravno sada se nemožemo ići kupat zato što je padala glupa kiša....to meni,Moniki i Animariji uopče nesmeta kada je dobro društvo ništa nam nemože to pokvaritnaughtynutsmokin!!!!a sad ćao moram ići.......posa...kisskisskiss....pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................mahwaveroflzujolud


05.07.2007. u 14:00

| KoMenTari (7) | pRinT | PeRmaLink |






moj prvi post...

hm....evo na nagovor frendica sam odlučila i ja napraviti blog....tu čete nači...sve i svašta!!!!...pisat ću vam o društvu,o izlascima,o društvu s kojima plešem,o putovanjima.....evo to je sve ako budete čitali znat će te sve o meni...pozzzzzzzz.............pusekkkkkk!kisswavemah


04.07.2007. u 16:44

| KoMenTari (7) | pRinT | PeRmaLink |






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.