Pjesmica

Ja nisam bez ponosa
pa da kleknem i da molim...
Na koljena svoja pasti neću,
iako te ludo,ludo volim!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Otkad sam te srela srce
kuca jače, od sreće bi moglo
da pjeva i plaće. Oči mi se
žare dok te gledam i zato
te više nikad nikom nedam!


Every time you go
away, you take a
peace of me...


Nemoj da patiš, suze da
liješ, ako me voliš nemoj
da kriješ, ne pati sebe,
jer ja volim samo tebe!!

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us



a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljubavne slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a href="http://img526.imageshack.us/my.php?image=fdhjgfbgfdhjfdkk4hr9.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



a href="http://img255.imageshack.us/my.php?image=tarschdd4ft3.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





a href="http://img518.imageshack.us/my.php?image=tarschdd4bl8.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a href="http://img135.imageshack.us/my.php?image=fllp8x5yjta9.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kucni ljubimci



















my pet!



adopt your own virtual pet!




< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by valee :)

Opis bloga

ovaj blog mi se izravno sviđa

Linkovi

Ljubav je najljepši osjecaj na ovome svijetu

Image Hosted by ImageShack.us



Toše Proeski-"Mjesečina"

Pusti nocas lose vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na guzve glasne
i letove sto kasne

Stisaj nocas telefone
nek nam samo srca zvone
ugasit cemo svjetla sva
samo mjesec nek nam sja

Nije mjesecina to sto sja u noci
to su tvoje oci pune ljubavi
nije mjesecina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele sto me zavele

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i secer
za moju srecu bice dosta
tvoje usne ovu vecer...


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Daleka Obala: Kurve

Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna kuda si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio a tebe sam volio
sve sto sam sanjao a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao
kad su mi govorili da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis, dok me ne poljubis
dok me ne zagrije tvoj dah


Image Hosted by ImageShack.us




Don't cry

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been here before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had... baby

Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ova slika mi je tako mrak sexy je baš zar ne?zujo



***VEŽI ME ZA SEBE***

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci ključ
da više nitko ne moze uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
biću tvoj štit od čelika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najviše

Ref.
Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Veži me za sebe rukama
veži na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci ključ
da više nitko ne može uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem

Ref.

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us


a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anjafino
Nikolina & Anjabelj
mala mracankafino
Josipazujo
Sanjawave
Andreaparty
Jelenapjeva
Anitarofl
Pavoludrolleyes
Anjagreedy
TINI cerek kisscerek
Sandra sisterthumbupwink

nedjelja, 16.12.2007.

pjesma=))

Ostale su samo suze i bol….i porušeni most..iza mene…koji me povezivao sa prošlošću…..kojime smo zajedno gazili…bili sigurni….na njemu…nema ga….koji me povezivao sa svime lijepim….što me činilo sretnom…i ponosnom..ponosnom na djevojku kakva sam tad bila…s druge strane ostale su one osobe…do kojih mi je najviše stalo…s kojima bi željela dalje…nastaviti kroz život…tražiti nove putove i mostove….ali nema onog mostića..koji nas je povezivao…..koji je izdržao uspone i padove…nema više puta..kojim bi došli do mene…samo da pitaju..jesam li dobro….nisu se ni potrudili naći neki novi…drugi put…do mene…do ostvarenja mojih sna….
…..a sad sa ove moje strane….nalaze se sve neki stranci…ljudi…koji nisu vrijedni toga da im otvorim srce….a oni…do kojih mi je stalo zbilja….oni ni neprimjecuju da je meni stalo…da želim s njima krenuti dalje…koračati po našim zajedničkim putevima,…i mostićima..koje nećemo orušiti..kojima nećemo dopustiti da se poruše…..oni jednostavno…već imaju svoj mostić…i put…sa nekom drugom osobom…koja nisam ja…sa nekom drugom osobom sanjaju sve što sanjam i ja…sa njim...kojima ništa neznači to što zboh njih plačem...što zbog njih mojim žilama teče bol..bol...i samo bol....
i nije im žao....
ali neka....ja sam samo..jedna obična djevojka..koja.....stoji pred mladićem..i moli ga da je voli.....koja nije ni počemu posebna...da bi bila zapažena medju gomilom...

SAMO NEKA IM JE SRETNO!!!!ali jednog će se dana i pod njima mostovi porušiti.....ali...mene neće biti tamo...
nevjerujem više riečima lažnim...usnama koje šapuću : VOLIM TE......samoočima suznim...usnama drhavim..koje mole...VOLI ME,......

VJETRE......ponesi me tamo...tamo DALEKO......
gdje zvijezde sklapaju oči.....
odnedi me TIHO......DALEKO....
...odnesi me jedne noći....
odne si me vjetre...daleko...
gdje nema zime i snijega...
ponesi me vjetre DALEKO....
ponesi me do NJEGA....



| DoN't HuRt Me (21) | HuRt Me | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.