SRETAN BOŽIĆ&NOVA 2006.GODINA!!!
ŽELIM VAM SVE NAJ NAJ ZA BOŽIĆ,A JOŠ VIŠE ZA NOVU GODINU!!!

$Ł@Tk!C@005

ponedjeljak, 02.01.2006.

život je takav,čupav i dlakav

Nećete vjerovat šta se dogodilo.Frendu s razreda je poginul tata...danas...ja nisam vjerovala...dan poslije Nove...e tak mi je bilo žal...cijeli dan sam bila u komi..al nije sad bitno za mene...zamislite kak se sad osjeća...Božić je još tu..Nova je tek prošla..a njemu umre tata....
Sutra je sprovod..išla budem,al opće neznam kak da se ponašam...kaj da mu velim...nisam si nekaj jjaakko posebno s njim,al baš me pogodilo...kaj se more...kad je takav život...
onda i ono moje "be cool and thing pink" izgubi smisao...baš sam loše..šmrc..

- 20:22 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog $Ł@tk!ce005
Be cool and thing pink!!!
Cool sms-ovi
Umorna sam,htjela bi pobjeći na jedno mirno mjesto,gdje nitko ne zalazi često,da se odmorim od svega i da umornoj duši ponovo snagu vratim,da zaboravim riječi "patim"!!!

Htjela sam plakati
Al' suza nije bilo.
Htjela sam te zvati
Al' glas nije htio.
Htjela sam ti reći
"volim te"
Al' sam rekla "idi molim te"!!!

Tko te svojom srećom zvao?
Tko ti je cijelog sebe dao?
Tko za tebe diše?
Ne sjećaš se više?

Kad se poklope kazaljke na satu,kad otkuca ponoć,ti zatvori oči,stisni ih jače i sjeti se onog tko zbog tebe plače!

Tebe voljeti prava je kazna,tebe dobiti moja je borba,tebe imati prava je čast,tebe izgubiti-moja je PROPAST!!!
SCROLLAMOUNT="5" DIRECTION="left" BGColor="">

Scroll images by bigoo.ws