< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm...ovdje ćete stvarno svašta pronaći..
...od tračanja, svakakvih priča, sve do anonimnih komentiranja...






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

..evo vam nekih blogova...
..moja darija...
..weky..
..andrijana i julka...
...teica i ivona...
...kina...
...petar&galić...
...ticija...
...dorica...


nešto o meni...


rođena sam 02.rujna 1990.,
dakle imam 15 godina...thumbup
inače sam poprilično tvrdoglava,headbang
brzopleta, pokušavam biti 100% iskrena..lud
volim se smijati, zbog čega me mnogi ljudi ne shvaćaju baš ozbiljno...
i tak..wink
živim iz dana u dan...:))
ima jedan dečko...koji me uopće više neprimjećuje..cerek
pa se pitam trebali uopće šta dalje snjim i pokušavati...hiiii....
imam jako puno prijatelja...prijateljica....yes
e da!obožavam jesti ČOKOLADU!!blabla
i volim plesati, družiti se sa prijateljima...zujo
nešto sam vam važno zaboravila reći..sklona sam nepravdi...
kad god nešto neštima svi nagare na mene...
ali..to me jača...kiss...
KISS svima
cerekcerekcerek

TOMISLAVA-vrlo pedantna i odgovorna prema zdravlju. Odgovornost i ozbiljnost prisutni su i u ostalim aspektima. Kreativnost, stvaralački porivi i jaka individualnost omogućuju da velike snove pretvori u kvalitetnu i bogatu stvarnost. Strpljivost i optimizam ne napuštaju je ni u najtežim situacijama. Obiteljski aspekti pokazuju težnju kvalitetnim odnosima s partnerom i djecom.Vrlo pozitivnu sliku upotpunjuje aspekt zaštite pozitivnih sila..





..ovo smo j3l3n@, anna, i ja.. u puli na jednoj majoj kjupćići...:)

zA mOjE pR!JaTeljE...
U daljini cuju se, kao gromovi
autoputem prolaze, kao vjetrovi

Odlaze na dalek put
ko to moze znati
samo neki stoper ljut
sto ih prstom prati

Motori, motori, motori 2x

Izlizane traperice, jakne. cizmice
usijane kacige, kozne torbice

Odlaze na dalek put
ko to moze znati
samo neki stoper ljut
sto ih prstom prati
Motori, motori, motori




...evo vam malo sličica...
..ja i anna imamo puno toga zajedničkog..mislim da će joj se svidjeti ove sličice....


myspace
Avatars



myspace
Avatars



myspace
Avatars



myspace
Avatars



myspace
Avatars



myspace
Avatars



myspace
Avatars



..posebno za moje prijatelje...


myspace
Avatars



myspace
Avatars



myspace
Avatars



...samo za moju anu...mmm.baš je lijepa...ha?...hihi..


myspace
Avatars


..samo za moju jelenu koja voli leptire...ovaj je baš prekrasan...


myspace
Avatars


...ova pjesma je suupika...

Tuga dolazi kasnije

Jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dodje neko

I rasplete sve sto veze me
sve niti ovog sna
mozda tad cu ti priznat'
koliko sam te voljela

Jednom kad mi sretnemo se
u vervi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada

I ako se ti osmjehnes mi
kao nekada
mozda ti priznam
koliko sam te voljela

Ref.
Mozda cu tad reci ti sve ali danas jos ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmjese se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije

Jednom kad ti pogledas
u oci moje
kad ponos vise ne bude
igra za dvoje

Tad cemo mi pricati
dugo ko' nekada
i mozda ti priznam
koliko sam te voljela

Ref.



..ovo su moji golupčići...gle kako su slatki..:)
..~ana i juxy~..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...zatim..~darija i hrco~...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...brane i barička...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...mooj najbolji prijatelj...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..moj prijatelj hrco...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..kuduz i hrco...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..galić i luka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..galić i petar...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ana, darija i ja...wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moja anna i prijatelj jakopčević...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moji prijatelji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 07.02.2007.

heeej ljudi moji...

...budući da mi stalno zanovijetate za novi post..a ja nemam inspiracije pisati ga...zaliven
..kako što vidite prilično je rano ovaj objavljen..zijevzijev
...jučer smo bili na probi...
...idemo valjda na neki nastup...
...na šokaćko idemo 14.02., srijeda....ujedno i valentinovo...cerek
...škola ej donekle stabilna...ali ne još zadugo...:)
...ana i juxy su opet zajedno..jupii...cerekcerek
..etto...njami..idem doručkovati...
..tek toliko da se kaže da sam nešto pisala...nut
...puseee...vojim vas punjo...

...pusseee 2.e, legendama...cerek
....ani, anni, jeleni, weky, dariji...cerek
...MOJIM PRIJATELJIMA......:) :) :)...cerek

yes

- 07:42 - ....reci nešto... (74) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.