Za one koji zele znati vise..... - Slatke stvari - Blog.hr
< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (12)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

sve i svašta

nesto o meni

IME:Tena
PREZIME:nije za javnost
ŽIVIM:U Rijeci
GODINE:13
NAJ FRENDICA:Anja,Natali i Erika
VOLIM: čokoladu, Sumrak , prijatelje....itd....

Blogovi koje u svakom trenutku možete posjetiti

Mačkica-avatari-i-fotke
Witchgirl12

1.Obavezno ostavi kommowe
2.ne ostavljaj glupe komowe
3.ne kopiraj moje slike bez pitanja
4.ne vrijeđaj mene ili bilo kog na mom blogu
5.POsjeti moj blog svakodnevno...
dobro....barem svakidrugi dan....xD

Na Ipod-u imam....

Miley Cyrus,Taylor Swift,Marilyn Manson,Lady Gaga,New Moon triler i pjesme,....itd.

Muzika i New Moon Triler te pjesme o Edwardu I Belli***Anchy nemoj ni pomisliti na to***LoL


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

petak, 08.01.2010.

Za one koji zele znati vise.....

Nadimci koje cu koristiti kroz moj blogich....

Anja.....Anchy

Natali...Naty

Ja (Tena).....Tenchy

Anchy i ja se poznajemo od vrtica.....9 godina

Anchy i Naty se poznaju od četvrtoga razreda......3 godine

Naty i ja se poznajemo od četvrtoga razreda.....3 godine

Anchy,Naty i Tenchy su si BFF

Best Friends Forever



| °~*..sMilee..*~° (1) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.