My favourite song.. - Awer stufs! - Blog.hr
Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


O NAMA:
-Nancy:Ima 14 godina.Sad će u 1.srednje.Ona će se preselit u Francusku(Pariz),pa će tamo u srednju...Vjerovatno za modnog kreatora!Ima plavu kosu i mačije oči!Stvarno je zgodna i slatka!Ide na satove klavira...blog Layouts

blog Layouts


-Jessy:Ima 13 godina,i sad će osmi razred.U Hrvatskoj će završit osnovnu,pa će također u Francusku.Ide na satove violine...Ima plavo-smeđu kosu i plave oći.Veoma je slatka i lijepa...Stalno je zaljubljena....:)blog Layouts

blog Layouts


-Roditelji su nam rastavljeni...Mama nam živi u Dubrovniku pa smo i mi tamo,a tata u Parizu.Dosta smo bogata obitelj.Tata nam je veoma ugledan čovijek,koji ima svoju odvjetničku tvrtku,a mama nam je poznata kreatorica pogotovo u Italiji...

Awer stufs!

utorak, 27.06.2006.

My favourite song..


- 11:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve i svaštablog layouts

blog layouts

Riječi od my favourite song(everitime-B.S)
Notice me
Take my hand
Why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?

Everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song is my sorry

Ohhhh

At night I pray
That soon your face
Will fade away

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you baby