petak, 22.12.2006.

...evo mene putnice se javljan... by:Hele

a eto naslov govorin ja ovako svjetska putnica se uputila u svicarsku(iz svicarske pisen post)...jebate tek san jedan dan tu a vec mi svi fale...prije,dragi....ajme ko ce mi izdrzat 20 dana bez mog malog...ali sve ce to brzo proc...u mene vam je sve po starom...ludo zaljubljena(iako ne bi smila bit toliko pa da se ponovo razocaran ali nema veze)...sta je tu je...puno ce mi falit moje lude-Tihana,Tamara,Antonija i Kase...ajme curke saljen van jedan veliki kissssssssssssss....................vvvvvvooollliiiiinnnnnnnnnnnn vvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssss..........ajme,ja i rodica isle u zürich i na kraju se izgubile(usle u krivi vlak)...a kako smo se pocele smijat...e to nebi bilo dobro da ste nas vidili al stas....ajde javim vam se....veliki poz svima a posebno mom malom i prije navedenim prijama.............volin vas.........

- 21:39 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>