nedjelja, 08.10.2006.

...a u ljubav vjere nemam... by:Hele

evo ljudi,sve sam rijesila sta sam imala...prekinila san danas s ivanom,jbg,sta cu kad nije tia vani nikako i bilo mi je preglupo...ja ga zoven danas da izademo vani a on meni da mu se neda...zaj mi je,al sta je tu je...glupo mi je sta se nismo vidili al ono...nadam se da ce mi se javit pa da odemo bar na piće i popričamo ka ljudi...zasad se drzin jako,ali cekan samo da mi se to jos sve slegne,pa ce valjat ona da ljubav boli itekako...tako mi je uvik i znam da ce bit i sad...ali mogu ja prezivjeti sve...to sam sigurna i tu san sta se tice toga jaka(ja cu nasmijana biti,a znam da cu u dusi bol kriti)jer mi nije nimalo lako al sta cu...smejem se a plače mi se(hehe...)...eto dode mi da zaplacem ali necu...ja to mogu,hocu i moram...moram ga prebolit ma kako tesko to bilo...



...a jesam te volila...

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te jesam, jesam volila
i nisam te nisam jos prebolila
i opet bih opet tebi dala sve
samo da si kraj mene


Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol'ko zalim


- 00:12 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>