utorak, 03.10.2006.

...još uvik ništa... by:Hele

evo ka i šta sam naslov govori ja još uvik neznan na čemu san u toj vezi...ja se cujen s njin,pitan ga za van on kaze neznan...mislin,tila bi da se pomirimo(iako mislin da je to vise nemoguce) ali ono,ja ne namjeravan trpit vezu ovaku kakva nam je sad jer mi to stvarno ne treba...svi me pitaju di je sta je s ljubanom,a ja onako ka malo smotana neznan sta da odgovorim jer ni sama vise neznan situaciju i toga mi je stvarno dosta...znan,sama san kriva sta san se toliko zaljubila,znan posli ću zbog toga žalit,ali ko mi je kriv kad sama sebi to dopuštam...sama sam sebi kriva...najradije bi tila postat bezosjećajna kučka kojoj ničega neće bit žaj,al jebiga,nemogu,nisan takva...volim ga i to sasvim iskreno i cilin srcen,ali da li on to za mene jos uvik osjeca,pitanje je...ma dosta mi je svega i sviju....ljudi help....



Ja za ljubav neću moliti

O našoj ljubavi su pričali
Zavidjeli svemu što smo imali,
Da budu kao mi su željeli,
A ti i ja smo krivim putem krenuli.

Nekad teško je ostati
Kad ljubav će prošlost postati
Bolje moglo je


Ja za ljubav neću moliti
Više se neću za tebe boriti,
Jer ti me nisi znao razumjeti
I ne bi mogao za mene umrijeti.


Naš je susret bio sudbina,
Zar ti, stvarno, ništa nisam znaćila
Lakše ćeš bez mene uspjeti
Al' ja ću nekako to, znam, preživjeti.

- 20:10 - Tvoje riječi ( 6 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>