ukratko o nama
Zovemo se Jelena,Dajana i Ivana imao 16 godina i dolazimo iz Kraljevice.Jelena ide u turističku školu u Crikvenici a Dajana i Ivana u medicinsku školu u Rijeci.U slobodno vrijeme družimo se s ekipom,slušamo mjuzu... Ne volimo školu,volimo se zabavljati i izlaziti!!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usk">
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usn

Slatke

ponedjeljak, 05.06.2006.

Živčana!!!

Danas sva optimistična idem stavljat slike na blog i naravno ja blesava zaboravim sve šta mi je Teja rekla!!! Mislim to mogu samo jamad
I naravno idem korak po korak kako smo pričale i sve napravim da mi nebi pokazalo slikice na blogu nego samo neke točkice.. Ja sam živčana,nervozna i joj!!
Dobila sam dva iz njemačkoga i rekla da još mogu odgovarati za dva,haha!!!
No ajde bar nešto ide kako treba wave
Ove moje dvije blentače nikako da malo dođu i napišu koji post nego ja sve moram sama... Sram ih bilo!!

- 18:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Svakodnevne stvari koje nam se dešavaju,komentari o dečkima,izlascima... Uglavnom luda zabava:)
Kurve
STVARI SE POLAKO VRACAJU NA MJESTO
OVAKO NETCO SE NE DOGADA CESTO
PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
I NEKUD OTPLOVIM SAMI TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
I TAD ZATVARAM SE U SEBE
I TAD NISI MI POTREBNA
KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
UMJESTO ZVIJEZDA KISNE KAPI NA GRAD PADAJU
PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJECA ME
BILA SI TU
TKO ZNA, KUDA SI OTISLA
TKO ZNA, ZBOG CEGA SE NE VRACAS
TKO ZNA, SVE PISE U ZVIJEZDAMA
JOS JUCER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
STO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP STO JE
PRELILA CASU, STO TE NATJERALA DA ODNESES
SVE STO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
SVE STO SAM SANJAO, A TEBE SAM SANJAO
MA ZAR SAM POGRIJESIO STO SAM SE SMIJAO
KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ZENE KURVE
KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
SVE DOK SE TI NE VRATIS, A VRATIT CES SE ZNAM
I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
DO ME NE ZAGRLIS
DOK ME NE POLJUBIS
DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH!