sLiKiCe


Free Music

Free Music



Free Music


Ciara Lyrics
Like A Boy Lyrics



Ciara Like A Boy Lyrics

Image Hosted by ImageShack.us


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2009 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

O mEnI

Ime:Ena
Prezime:don't matter
Razred:6c
Frendice:Tina..Tane..
Zrinka-my BFF
Frendovi:Tin...daniel..
Gogo..Miha..Dooma..
Volim:Obitelj..Boga..
jednog cute dečka..
mobitel..internet..
praznike..tulume..
ljeto..more..music..
frendove..blog..
NE volim:smrt..
drogu..xxx osobe..
kazne..pravila..
školu..svađu..
tuču..ljutnju..
ponedjeljak..
ispite...........
odgovaranje..
Naj blog:my..ofc..lol
Msn:ena_vk96@hotmail.com
Ja sam:crazy...nice..
girl..zaljubljena..
komplicirana..kraljica..
swatka..hehe..
umishljena..lol..
živim:u kući..heh
u Nuštru to
je selo pored
Vinkovaca..
Naj boja:ljubičasta..
stranica:blog..
facebook..
youtube..
funky-fish..
MSN...
Cvijet:kaktus..
Parfem:Lacosta pink..
JLO..mini sexy..hh
Sjailo:WoW..
Predmet:engleski
jezik...
pjevačica:Ciara..
Beyonce..
Britney..
rihanna..
Avril..
Pjevać:Eminem..
Akon..
50cent..
2pac...
Grupa:
PCD..
pijesma:Womanizer..
Like a boy..
Hot n cold..
get on the dance floor..
give me moor..
piece of me..
crazy love..
no apologisse
2 srca i 1 ljubav..
nije moje srce nije
don't stop the music..
hobi:ples..
rolanje..
BOOOK!!!

Blogovi...

Zrinka
Martina
Tanita
Ivana
Grace
Darija i Doris
Iva
Luka
Nina i Lena
Nina i Mela
Iva i ja
Ana i ja
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek


petak, 18.04.2008.

..........PETAK.........................

Evo i mene s novim postom...onaj post je bio kratak pa evo da se ne naljutite ovaj će post biti dugaćak...još jednom oprostite svi kojima nisam vratila coommove nadam se da se neljutite...pa evo danas sam vam ja isla šetati s žužom koja je obrisala svoj blog ludacha21 baš šteta i s tanitom...malo smo bile kod žuže zato što je kiša padala...onda isle kod tine a tamo su vec bile darija i mega jer one vježbaju koreografiju za djeca pjevaju hitove..pjevaju pjesmu 2 srca i jedna ljubav od feminem...sta vi radite u zadnje vrijeme..kak ljubav...život...skola...kodmene sve super...osim tog da mrzim skolu...danas smo imali tri sata i jos sati bili skraćeni...prvi sat kao trebali imati engleski a nastavnik ošo na neki seminar...tak da smo prvi sat bili s knjižničarkom..sam smo prićali i tak...a druga dva matematiku...prvi sat je bio doosadan a drugi sat smo bili sami jer je nastavnik moro bit s sedmima jer su pisali neki ispit...tak da nam je opet bilo super...inace nevolim petak jer imam 7 sati al ovaj je bio super..a iduci petak je dan skole pa nema nastave..e da jos malo mi je rođendan za nekih 10 dana...weeeeeeeee...onda jos malo 1.maj idem u tamo pšored osjeka uz dravu a samnom ide i moja frendica iva.........baš će nam biti super....
evo slikica za kraj:
Image Hosted by ImageShack.us





| KoMeNtIrAj (36) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.