prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve o meni,frendovima bla bla.......

Linkovi

o meni

Ime: Domagoj
Prezime: sta vas briga
Volim: nogomet, frendove, komp........
Nevolim: cajke, lazljivce,............
Slušam: linkin park, disturbed
Treniram: nogomet
Cura: Ivonakiss


Ime: Ivona
Prezime: nije bitno
Treniram: odbojku (Žok Drenova)
Volim: druženje, zajebanciju, frendove, frendice, čokolino, odbojku, nogomet, Torresa.....
Ne volim: cajke, folirantice, ulizice, umišljene, školu, učenje.....
Naj frendica: Ani
Naj frend: Andrej
Slušam: Sve osim cajki!!!!!
Dečko: Dodo





Last Christmas - Ashley Tisdale

ponedjeljak, 15.12.2008.

hey ljudi

ejjjjj ljudi,evo mene po ko zna koji put sa novim blgoom.....stari blogovi su mi jednostavno dosasili ili su izbrisani iz ko zna kojeg razloga lol.......Sve o meni ce te saznati u boxevima i posteve cu pisat cim budem imao inspiracijuzujo..........eto do iduceg posta budite mi dobri i veliki pozzzzzzzzzz svimawavewavewavewavewavewave

- 10:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.