< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Kad volim...onda volim do bola....MySpace

MySpace












> šatkica ljube<


malla rokerica

*malla none*

d a r i o

>uspomene jedne kraljice<

!!!nema pakla poslije smrti!!!

*čupava*

malla tameeee

t u z n a

b i t c h

b a j k a

!!! letmelove !!!

*moj put*

%cudooo%

> baš onakva kakva je <

VOLI NARODNO

# traži i uživaj #

$ renica $

savrshen blogach :)

4 E V E R

pain_in_the_heart

Linkovi

U tihoj noći kad se probudim,sjetim se osobe koju volim!Voljet ću te neću se kajati,jer ta će ljubav do smrti trajaticerek ICH LIEBE DICH

EVO NEŠTO MALO O MENI naughty

Ja sam vam prava mala ludicazujo
Zovem se Maja...Na ovaj jebeni svijet došla sam
01.09 i neke jebene godine....bangsmijeh
Visoka sam 179,tamnoputa,zgodna haha:) i treniram rukometsmijeh
U jednu ruku jako sam osjećajna i znam planuti u časburninmadsmijeh
Često sam zaljubljena preko ušiju a onda sam luda do bola.....
(A šta ćeš takve smo mi ženske) LUDE :)

VOLIM:Društvo,izlaske,lude provode,prijatelje(moju ljubu),zajebanciju,rukomet,narodnu glazbu,njega,nogomet(mislim nogometašesmijeh),mobitel,Zagreb,SLATKIŠEsmijeh

NE VOLIM:UMIŠLJENE,lažljive,povrće,
ZABRANJENO VOĆE:)(Zabranjene dečke) heheh-šala:),kilograme,metal(sorry metalci)...




MOJA MALLA ABECEDA!!!!!!!


ANTONIJA:Kad znaš da imaš pravog prijatelja trebaš se osjećati najsretnijim-baš kao ja!
MOJA NAJBOLJA PRIJA 4EVER....

BRAT,BAKA:Uvijek sam željala imati starijeg bracu:).....
Baka,uvijek ima pravu riječ za sve...OBOŽAVAM JE...

CVIJET:Znak pažnje koji djeluje u svim prilikama....

DOM:Obožavam uživati u kućnom ugođaju...

E-MAIL:Zanimljiva komunikacija :)......

GLAZBA:Uživam u svakoj pjesmi....obožavam glazbu...

HVALA:Ključ za sva vrata....

ISKRENOST:Jedini način da uspostaviš prijateljski odnos ili neki viši odnos s ljudima koje voliš....

JAGODA:mmmm...obožavam ih....

KILOGRAMI:Uuuuuuuuu...užasssssssss

LAŽ:Nažalost,pririođena je mnogima....toliko sam ih čula pa mi se čini da sam ispunila normu za jedan cijeli život...ili je to tek početak :)

LJUBAV:Najjači od svih osjećaja...ma riječi su suvišne:=)cerek

MAMA:Bezuvjetna ljubav,potpora,oslonac,polazište svega...

NADA:Treba se nadati da će sutra biti možda :)bolje:)

OSMIJEH:Puno se smijem....strava...

PRAVILA:Svatko ima svoja pravila,koja se moraju shvatiti kao dio nečijeg karaktera..

ROĐENDAN:UUUUU dobar provod uvijek dobro dođe....

SRCE:Mislim da je objašnjenje nepotrebno....NE IGRAJ SE....

TIŠINA:Tišina...mmmmmm.uživancija....

USNE:(muške)mmmm...hehehehsmijehsmijehnaughtynaughty

VOLJETI:Pa što ima ljepše nego voljeti i biti voljen.....

ZDRAVLJE:Bogatstvo koje uistinu vrijedi....

ŽIVOT:Lijep je ako ga takvog shvatiš....

Moje srce je bilo pijano,voljelo,kajalo se,boljelo,davalo i uzimalo,bilo sretno i gubilo,ostavljalo i bilo ostavljeno,ali nikad ovako ZALJUBLJENO!!!!!!!!! ICH LIEBE DICH


MALO O MOJIM PRIJATELJIMA!!!!!!!!!Moja ljube:A što reći....JA SAM NAJSRETNIJA OSOBA....jer imam nju....šlatkica moja...luda je:)
Uvijek spremna pomoći...i uvijek ima pravu riječ za utjehu i za zajebanciju...MA VOLIM JE
Baš što je takva...posebna......4 E V E R.....smijehcerek

mANY:)Ma curka vam je ZAKON...Ima svoje JA...zna što želi....nije baš luda kao mi al na putu je heheh....Volim je jer je NAJBOLJA....VRIJEDILO JU JE UPOZNATI... 4 E V E Rsmijehcerek

Monikalud...ma zajebajem se....to vam je luda ženska do bola....kako Gallhardo kaže ti samo misli na sex....luda.....Nećemo o manama heheh...ma skupa smo od 1 razreda osnovne...SUPER JE....smijeh

Matej:)Ma on je super...Namučila sam se dok sam njega shvatila....mislila sam da je tako kompliciran...ali on je samo jedna super osoba....koja kao i svi ima svoje kriterije...ZAKON friend.....voli se zajebavat...Ali još nisam vidjela da neko zna čuvat tajne ko on....LEGIJA JE....Samo je dovoljno reć UPOZNAJTE GA....smijeh

Davor:=)Definitivno lud kad je ZALJUBLJEN...kao sad.......heheh...voli zajebanciju....Visok je 2m zamislite kako je nama....,heheh.....ZAKON JE........smijeh


MA PRIJATELJI SU MOJE NAJVEĆE BLAGO........



**ZA SLOMLJENA SRCA*
*Ljudi su kao školjke,moraš ih otvoriti tisuće da bi našao BISER.Ja sam svoj biser pronašla-TEBE:)

*Prijatelja tek upoznaš kad ga izgubiš:(
*ŠTO JE TO NOĆAS SVETO I VJEČNO ŽIVOTE SIVI,SVETO JE ONO PRED ČIME DRHTIŠ,A ČEMU SE DIVIŠ...
*Kada bi čovjek mogao biti u isto vrijeme na dva mjesta,ja bi bila s tobom sutra,danas,UZ TEBE ZAUVIJEK..
*Možda će kiša nekada izbrisati naše tragove,a vrijeme će odnijeti zaborav..ali nitko nikad neće izbrisati tvoj lik iz mojih očiju i tvoje ime sa mojih usana!!!!
*Nitko nikada neće moći biti tako jak da opiše u životu što trpi jedan đak.Tiho je jecao vjetar
kad si odlazio ti pjevao tužne pjesme o našoj ljubavi.Lako se otkide ruža pođe dole to su zaista neki dvoje koji se LUDO VOLE!!!
*Suze teku da otprate pogled tvoj,a srce tuguje jer ti više nisi moj:(((
*Ljubav je cilj života,tražiti ljubav nije sramota...reći ću nešto,što me peče i boli...ON NE SHVAĆA DA GA MOJE SRCE U ŽIVOTU NAJVIŠE VOLI!!!!
*Počastite sebe - OSMIJEHOMsmijehsmijehsmijeh
*Srce se nema da se ima već se ima da se daje svima:))(ja vam ga dam svima):))
*KAD TE NEŠTO BOLI ONDA RAZMISLI O SVEMU JER DRUGI LJUDI NE MISLE NIŠTA
*Moraš znati da si heroj da si jak i da ćeš i ono najteže izdržati:)
*NE BOJ SE...SAMO VJERUJ...
*Nikad se ne prestaj smijati,čak ni kad si tužan.Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh...
Eto malo...pjesmica...smijehsmijeh
nisam tužna baš sam ful ful happy:)))

MySpace Layouts

S. Valentine images


image hosting file

S. Valentine images


image hosting file

S. Valentine images


Image hosting

S. Valentine images


Image hosting

S. Valentine images


Friendster

Friendster


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

S. Valentine images


MySpace

S. Valentine images


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace

petak, 09.03.2007.

Slučajna prolaznost mog života.....

Evo listajući neke stranice mojih pjesmarica pronađe jedan sastav koji sam pisala davno...(pa i ne baš tako davno)!
Tema nikom nije draga....RAT....Još kao mala beba ostala sam bez oca....Sad mi i nije toliko bolno shvatiti,jer sad sam starija i neke stvari znam oduzeti i zbrojiti....Jednostavno sam shvatila da život ide dalje,ipak nisam sama ma koliko teško bilo.Ja neznam zašto sam se ove teme uhvatila al eto ako ne sad možda bih nekad napisala....
Bolno je živjeti i znati da oca više nikad nećeš ni čuti ni vidjeti,da mu više nikad u krilo neću sjesti....Ma da bolno zvuči ali za mene je ova rečenica posebna i uvijek će biti:SAMO NA GROBU OSJEĆAM DA SMO KOMPLETNA OBITELJ!!!!!!!!!


Ma neću dalje dosta o tim tužnim stavrima.....
Pa kako ste vi meni,hvala vam što komentirate evo ja se dosađujem(UBIJAM OD DOSADEheadbangheadbangroflrofl)
wavewavewavewave MOJOJ LJUBI I NONI:))))))
None hvala za ono...kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskiss svima od male majice:)))))MALLAsmijehcerek



| Reci nešto pametno… (13) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.