*-SLIKICE S KRIZME*-



















Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_*-*_ J A _*-*_



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

!!! Ja & Tamarica !!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

!! I o5 malo sliKiCa!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~! JuSt M3 ~!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~! Ja & NataLiJa ~!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~! KiKa & Me ~!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~! IrIChh & jA ~!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~! Ja :D & TamY !~

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

O meni.....

Ja se zovem:Tea Senkic
Datum rođenja:15.01.1993
Naj frendovi:Horvat,Filip V.,Filip P.,Borna....
Naj frendice:Kristina,Andrea,Natalija,...ma ima ih....nut

Linkovi

V@le
W@ł€
Ren@to
Mala Rijecanka

nedjelja, 23.09.2007.

sWe pOmAlO O: TeKmI,lJuBaWi i pRiJaTeLjStWu....

Ewo i mene nakon dugog wremena prwo nesto o ljubawi:ewo kao i obicno swi znaju imas decka i swe super swe 5 budete skupa i nakon nekog wremena shwatis da ga tek wolis i prekinete...hm...razlog..nije bitno...ali poslije ce te to swe proc...ma nije ni toliko bitno swe je super.....dosta o ljubawi...samo bi htjela rec jednoj osobi da je jako wolim....SAMO CU REC 12.9-21.9.....

tEkMa:Jucer kao sto znate bila je tekma RIJEKA-HAJDUK narawno hajduk je popusio 4:0 od rijeke pa to je takwa sramota....na stadionu je bila ludnica...i da nekih 6-orica towara napala 1 tipa i rija naletila...ah...towarske cke...ma nije za komentirat...i tak rijeka pobjedila 4:0...to bi bilo to...

pRiJaTeLjStWo:Ewo malo da kazem da swe super s prijateljstwom,samo sta ana malo prewise pretjeruje...da...nista nowo....a swi su happy samo ja ne....sto me cudi...,ali zasto,,,hm... DA PA TO SE ZNA...ali nije toliko ni bitno...ewo neam wise wolje za nista pisati pa saljem puse:ANI,KIKI,LEI,LINI,NATI,ROSSANI,IRIS.IWANI I CJELOJ FRIZERSKOJ I KOZMETICKOJ SKOLI.....A POGOTOWO KRPANU...PUSA...



| Just Say SomeThiNg (116) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.