O meni:

ImE:IVA
PrEzImE:BOROŠ
HoBbY:IZVIĐAČI
sPoRt:ODBOJKA
ŠkOlA:SRANJE...(1.KOMERCIJALNE)
DaTuM rOđEnJa:10.01.1993
MjEsTo RoĐeNjA:SLAVONSKI BROD
nAdImCi:mala,malenaaa,prćasta,patka,slatka,myny.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




evo još jedna fotkica...nisam baš nešto fotogenična ali...zubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






evo još malo mjuze da vam ne bude dosadno....smijeh

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

heh...evo da i ja pokušam solo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ubijanje dosade....

Blog.hr
Blog servis
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo jedna fotkica....nemam šta radit pa se slikam...ubijam dosadu...hehesretan to volim....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pidžama party hehehe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
friško ofarbana...nut

evo jedna dobra pijesma.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hmmm.....smijehsmijehbang

utorak, 27.11.2007.

neznam šta da pišem...pa evo malo pjesmica....

cerekAko postoji sjaj on je u tvojim ocima,
ako postoji radost to je susret sa tobom,
ako postoji tuga to je zivot bez tebe,
ako je itko voljen to si ti!cerek

Ako te zaboli prošlost na
mene,pomisli bar,
jer bili smo nekad
najljepši par...cerek

Bila bih postelja u kojoj spavas
i jastuk na kojem se budis,
zvijezda koju sanjas,
suza kada places,
osmjeh kad se smijes,
usinila bi sve samo da sam uz TEBE!zujo

Cvjeta ruza usred zita,
ljubim onu koja cita,
ljubi i ti onog tko salje,
pa nek ruza cvijeta
dalje!!! fino

cerekDivno je kad nekog volis,
jer ljubav je najveci poklon koji dajemo.
Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti.
Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.cerek

Evo sada nagovaram
mjesecinu da u tvoju sobu
zaviri i da te umjesto mene
probudi i zagrli....
Neka te cuva i neka ti prica,
neka te ona ljubi kad ne
mogu ja.tuzancerek

cerekI imam sve u zivotu, sto se kupiti moze,
jedino ti nisi tu, ali te cuvam ispod koze!smijeh

Kada vidis pticu u visokom
letu ti se sjeti mene u
dalekom svijetu, gdje god
odes putevima svijeta, gdje
god sunce sja, nikad nikog
neces naci, da te VOLI KAO
cerekJA!cerek
nono.....Al nedam ti više ni tren da me povrijediš,
dosta si ljubav gazio,divno je vidjeti kako sad
odlaziš s tobom je sve prokleto...sad idi briga me
ne kuni oči te jer one nikada nisu te varale...Bog zna
da nisam ja ni kurva ni svetica al priznam kriva sam
što sam te voljela....madcerek

Kroz vatru i vodu, kroz zime
i ljeta, ici cu sa tobom sve
do kraja svijeta!pjeva

Na pijesku napisah tvoje ime
ali ga obrisa vjetar ludi.tuzan
Na stablu ga urezah ali ga
posjekose zli ljudi. tuzan
Tad ga urezah u srce svoje
gdje ce zauvijek ostati mojecerek

Slusaj sad: U dusi sam
dijete koje ne zna mrziti,
u zivotu sam putnik koji
uvijek pronadje pogresan
put, a u stvarnosti sam
budala koja uzalud VOLI!!!

NAJBOLJE JE BITI SOLO...NE PATIŠ ZA NIKIM...NEMAŠ OBAVEZA...MA MILINA...ALI NA DRUGU STRANU LIJEPO JE BITI U VEZI JER IMAŠ NEKOGA TKO TE VOLI I PRIHVAĆA TAKVU KAKVA JESI...IAKO IMA SVAĐA...ALI SVE NA KRAJU SVE ZAVRŠI PREKIDOM...tuzantuzantuzan



| CoMeNtIrAj (5) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.