Linkovi









This is...this is...this is... hot
You like this
You are now witnessing
The flyest shit in the world
I can't think of nothing else to say
Christina milian
cool and dre

[Christina Milian]
I got the urge to scream out
Pull out the bird, it's me now
And I don't know about you
I'm got it popping like im suppose to do
Don't want the rich girls scream out
Sweat out the perm pull the weed out
And tell the world this time and that we going to love you and hurry scream out loud
Say III..

[Chorus]
I'm going to make it happen
I'm going to make you wait
If you're parent's don't approve
If you feel the same way
Say I....I

I'm going to keep it gangster
I'm going to make it hot
If you feeling like I do, then people throw your hands up
Say I.....I

You want to dance then get down
You tryna chill then sit down
Do what you wanna to do
don't let let nobody tell you what you re suppose to do
You want to go...you grinding
Tryna get me in bed
Tryna do the timing
I know you feel this rough
hey
And let me see your hands up

I'm going to make it happen
I'm going to make you wait
If you're parent's don't approve
If you feel the same way
Say I....I

Ya heard the lady
Say I if you feel it
Yeah

I'm going to keep it gangster
I'm going to make it hot
([Young Jeezy] Yeah you already know me Snowman)
If you feel like I do, then people throw your hands up
Say I.....I

[Young Jeezy]
My nephew getting known and starting to talk
Now my mom's gotta sit and she can't walk
No high school diploma But I know math
Ain't write one song and she still want half
Dad beat dad is what the media say
Best father in the world is what my son's saying
Won't stop til you roll, that's what his mom's going to say
But hey
That's the type of game you play
The media talk so bad about me
The streets doing so bad without me
Can't band the snowman
This is thug motivation is just part of the program
The first day of class and all you gotta do is stay class to pass
Don't mind me I'm just thinking out loud
Pert Got my head in the cloud

Getting to it, let's just face it
We can do it if we try
We can make it if we try, make it if we try (say I)
Ain't nothing to it
Let's just take it
We can make it if we try
Say I

Let's just do it
We can make it
I know we'll make it if we try
Say I....

Whoaaa...

I'm going to make it happen
I'm going to make you wait
If you're parent's don't approve
If you feel the same way
Say I.....I

I'm going to keep it gangster
I'm going to make it hot
If you feeling like I do, then people throw your hands up
Say I.....I

Getting to it, let's just face it
We can do it if we try
Ain't nothing to it
Let's just take it
We can make it if we try

I'm going to make it happen
I'm going to make you wait
If you're parent's don't approve
If you feel the same way
Say I.....I

I'm going to keep it gangster
I'm going to make it hot
If you feel like I do, then people throw your hands up
Say I.....I
Blogice moje najdraze:

Moja Ludakinja-obozavam njeov blogic stvrnoj e zakon!
Mala Alexandra koja je jako zaljubljena :) ima super blogic
Ovo vam je Ludacha...ima superr Blogic
Mala Carica...ima zakon Blog
Petra-uvik ima sta citat kod nje =)
Ova vam je totalnaglupaca...al ima stavrno pametan blog :)
To je moja Imenjakina...al prava coolerica
Ovo je moja luda mala..uvik ima nes zanimljivo kod nje...i starno je ZAKON!
To vam je Mony...super cura i ima super blog
Super Pjevacica...super blog
Ludakinja...ima stavrno superr blogic
Martin..Ima Super Blog
COOL STUFF.. Zakon blog!!!


LANA-odkat te nema...
ti si taknuo najtanje zivce u meni...
i pokaza najlipse lice ljubavi...
zapalia vatru,koja se sad negasi...
i onda nesta ko da te ni nije bilo tu...

odkat te nema u mom zivotu
sve je pobrinilo zalosnu notu...
nebo je sivo ko oci tvoje sam moja magla uvjek iste boje...
odkat te nema ovdje kraj mene...
moje je cvjece suho i vene
osjecam valjda zlo mi se sprema
jer ja sam bolna od kat te nema..

ja pokusavam spasiti ponos ljubavi...
zato neidem na ista mjeste gdje i ti..
i necu lagati kako sam pogresno nazvala tvoj broj..
samo cu moliti boga da mi te vrati da budes moj....

odkat te nema u mom zivotu
sve je pobrinilo zalosnu notu...
nebo je sivo ko oci tvoje sam moja magla uvjek iste boje...
odkat te nema ovdje kraj mene...
moje je cvjece suho i vene
osjecam valjda zlo mi se sprema
jer ja sam bolna od kat te nema..


odkat te nema u mom zivotu
sve je pobrinilo zalosnu notu...
nebo je sivo ko oci tvoje sam moja magla uvjek iste boje...
odkat te nema ovdje kraj mene...
moje je cvjece suho i vene
osjecam valjda zlo mi se sprema
jer ja sam bolna od kat te nema..





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



eY CiaoOo!!
Ja se zovem Matea!
Imam 16 godina!
Zivim u Svicarskoj, dolazim svakog lita u Herzegovinu ( ljubuski),
imam tamo puno prijateljica i prijatelja, i rodbine..!hrvatska
Imam 2 sestre i 1 brata, najstarija sam ja wink
moj hobby: plivanje, ic u shopping, na internetu surfat, sa prijateljcama odat...!
Najlipsi i najzgodniji nogmoetas: Niko Kranjcar.... obozavam ga...!
Najgori Nogmetas: Ronaldihno!!!


ako imate pitanje... onda mi se javi....!!! veliki kissic


MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MOJA ABECEDA....

A=America..
B=Beziklo.. obozavm se vozit sa beziklomC=Computer... volim cahttat...!! California..johnny,, moj ex
D=Drustvo.. volim bit u drustvu..!! Dolce&gabbana...moja najdraza markaE=Ebikon.. malo mjesto u kojem zivim u svicraskojF=Frendovi...Franaka...
G=Goran.. moj brazoo....!! Gucci...moja druga najdraza markaH=Helloween..!! Herzegovina....!!
I=in& out... uvik gledam sta je in i out u modiJ=JOISPPPPPPPPPPPPPPPPPPP...moja najvaznija osoba na svjetu...K=Kraljica.. heheh volim bit kraljica
L=Ljubuski...mjesto u kojem zivim kad sam dole u herzegovini----Ljubav... meni nesto najvaznije na svjetu...! Luis... moj najdrazi prijtelj...!! Laz... nevolim nikako kad neko laze..M=Matea mojee imeeee :D .. ¨!!Musika... volim slusat musiku...!!Mini suknjice.. volim ih nosit..!! Mobitel... volim tipkat na njemu hehehe..! MSN... punooo punoo sam na njemu..N=Naki.. moja najbolja prijetljica..Njemacka... josip je iz njemacke..O=Opasna cura.. znam ja i bit obasna zato se pazi ;);) ...Plivanje... moj najdrazi sport...P=Pommfrit... najdraze mi je to.. :)R=Radio.. slusam puno radia...!! Red-bull... volim to pit..S=Skola.. volim nekad i nevolim nekad i u skolu ..! Setnja.. idem skoroo svaki dan setat sa drustvom...! SHOPPING... idem svake nedilje u shopping...!! stanic... hehehe moja najvaznija osobaa...!! spavat... mogu dugooo spavat...T=Tjelesno....
U=Utorak.. moj najduzi dan u skoli...V=Velika.. ja sam velika :)
Z=Zvjezde.. volim gledat zvjede na nebu











Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

MOJE SLIKE OD NIKE KRANJCARA:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ZAR NIJE PRE SLAKAD??
ODGOVOR: MA NAJJJJJ NAJJJ NAJJJ ZGODNIJI MUSKARAC NA SVJETU I NAJLIPSI....cerekcerekcerek
_________________________.s$$_____________s$
________________________s$$$'____________s$$
______________________.s$$$?´_______,___s$$?
_____________________s$$$$?______.s$'___$$?
________________,____$$$$$.______s$?____?$
________________$___$$$$$$s_____s$?_____?,
_______________s$___'?$$$$$$s___$$$
_______________$$____?$$$$$$s.__?$$s
_______________?$.____?$$$$$$$s_.s$$$____s´
_______________`$$.____?$$$$$$$_$$$$___s?
________________?$$s____?$$$$$$s$$$?__s$'
_________________?$$s____$$$$$s$$$$'__s$$
_____________`s.__$$$$___s$$$$$$$$?_.s$$?__s
______________$$_s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$?__s$
______________s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$_s$$
_____________s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$?
____________s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
___________$$s§§§§§§§§§s$$$$$$s§§§§§§§§s$,
___________?§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§s
___________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
___________?§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
____________?-----†HrVaTsKa 4-EvEr†-----?
____________?§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§?
______________?§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§?
________________?§§§§§§§§§§§§§§§§§§§?
__________________?§§§§§§§§§§§§§§§?
____________________?§§§§§§§§§§§?
_______________________?§§§§§?
_________________________?§?



EVO NEKE MOJE PJESMICE:

´¨)
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
(¸.•´ (¸.•´ .•´
.•´ ¸.•*`•-» ~?o°
(¸.•´ ´´lOVE ME OR ´´
´´´LET IT BE,´´´
BUT DON`T PLAY
´´WITH ME!!´´


.+*¨^¨*+.+*¨^¨*+.
LoVe Me NoT
LoVe mE NeVeR buT
WhEn YoU LoVe Me
LoVe mE 4-eVeR
.+*¨^¨*+.+*¨^¨*+.


----------------------------------------------------------------

Doista je vrijeme da ti kazem ono sto ti
ljudi pricaju iza ieda!:
Auuuuu koja... guza!winkwink

Sto ne zoves, sunce malo,
zar ti vise nije stalo?
Ja te cekam ti ne pises
zar me iz svog svijeta brises?
Pisi dok ti nije kasno, jer mi nista nije
jasno!

Kazu da je poljubac najljepsi susret
na svijetu.
Hajde da se nademo!

Ako je grijeh sto te volim,
neka mi se ti nikad ne oprosti!


Zelim te ludo, sanjam te cesto,
otvori srce, napravi mjesto,
a ako ne mozes, onda te molim,
dopusti da u njemu urezem da te volim!

Slovo J je najljepse na svijetu,
slovo J je kao ptica u letu,
slovo J je urezano u srce moje,
jer slovom J pocinje ime tvoje!

Jedan savjet - cuvaj se,
jedna molba - na mjenjaj se,
jedna zelja - ne zaboravi me,
jedna laz - ne volim te,
jedna istina - zaista mi nedostajes!


Hej, ljubavi u dalekom gradu,
cuvaj mi se da te ne ukradu,
cuvaj ljubav da nam ne uvene,
cuvaj srecu za tebe i mene!



Daleko si voljeni moj,
duge su mi tamne noci,
ali ljubav mi snagu daje,
da izdrzim u samoci.
Daljina nas dijeli,
ljubav nas spaja,
tesko je bez tvog zagrljaja!



Ponekad mi toliko lutas mislima,
pa se pitam, kako te noge ne zabole!


Voli me, volit cu te,
ljubi me, ljubit cu te,
varaj me, ubit cu te!


----------------------------------------------------
..-:*´¨`*:-.(Ż`·.·´Ż) `*:-. .-:*´¨`*:-. .-:*´¨`*:-.
.-:*´¨`*:-. `·.,(Ż`·.·´Ż) .-:*´¨`*:-. .-:*´¨`*:-.
.-:*´¨`*:-. (Ż`·.·´Ż)·´.-:*´¨`*:-. .-:*´¨`*:-..
.-:*´¨`*:-. `·.,.FrIeNdS 4-eVeR .-:*´¨`*:-..






Zaljubljena..

ponedjeljak, 09.10.2006.

MySpace

MySpace



cao narode...
kako ste? evo ja sma supersmijeh, maloprije sam saznala da mi stari sutra rano jutri ide u Franzusku...yes, i ostat ce 2-3 dana, a stara mi radi cilu nedilju od 15.00 do 21.00 sati thumbup.. pa ce mi bit skroz superrrrnut! evo jos imamo skolski-odmor... opet bi u skolu...eekmislite da sam luda? hehe, nisam ali mi se neda vise sidit kuci i dosedivat se....!
Eh... Josip(ne moj ex, dugi oni) mislim da sam se zaljubila u njega... neznam dali mi je rano da se zaljubim, ali mi se on skrozzzzzzz svida, super jecerekcerek, a i to sam mu jucer rekla, ali kaj je pisalo na sms necu vam jos rec...smijeh....stalno mislim na njega!
Moja naj fendica se zaljubila u neku " budalu", a ta "budala" ima curu, ( doduse,mjenja je ih ko carape), a ona nezna zakaj se zaljubila u njega....ludlud..eh i ona mu napisala neko pismo i pise: I LOVE YOU, ja sam (nepoznata)!! mislim malo glupo pismo, nije ga trebala pisatbang..eh onda ona rekla to svojoj starijoj sestri a ona ide sa njim u razred, i rekla bolje da se odljubi jer je svasta vec radi sa curama...!jada sa mojom frendicom...bang, ali sta cu moram bit za nju tu ipak sam joj naj frendica..!
narode moram ic... sister mi oce neke pjesme stavit na MP3..
ajd velikii
*k* *i* *s* *s* *i* *c* i *p*o**z**z*


MySpace

MySpace


- 18:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv