< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Lanica

Opis bloga

Na svom blogiću pisat ću o svemu što mi se događa u životu!
Zabavite se!

Image Hosted by ImageShack.us
(Nisam tak ružna!!!Jer to nisam ja!)

A znate,imam i msn!
Evo ga:

slatkalanica@
hotmail.com

Moje savršene prijateljice:

Cura kojoj sam ja uzor...thumbupthumbupcerek
Cure kojima sam ja uzor!thumbupthumbup
Jedna fancy cura!thumbup
Savršena cura #2,jer ja sam #1!!!yesJA-cerek!
Paris Hilton fan!!!yesthumbup
Moja Tanjica!cerek
super curka!thumbupcerek
Lana's fan klub!belj


najslađe sličice

myspace layout

preslatki bikinić


image hosting for myspace

only pinkcerek


image hosting for myspace

plavuše rules!smijeh


MySpace

I'm the bestnaughty


Friendster

Moji uzorithumbup


MOJ AUTO IZ SNOVA:cerek
Image Hosted by ImageShack.us
Najlijepše štiklice na svijetu...cerek
Image Hosted by ImageShack.us
Najslađi psič na svijetu!Moja Pinky
Image Hosted by ImageShack.us
Ja u budučnosti...cerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us
Moje trenutačne štikle...
Image Hosted by ImageShack.us
Moja krasna kuča...cerek
Image Hosted by ImageShack.us
Joj,kak fancy konj...cerek
Image Hosted by ImageShack.us

Moje stvari!

Jesam li ja savršena?
MRZIM TEE!
Obozavam te!!!
Ti si moj uzor!
Savrsena si...Zelim biti kao ti.
pollcode.com free polls


Free Music

Free Music



Free Music
Paris Hilton-Nothing in this worldcerek


O meni:
Ja sam LANA.Imam 15god.
Idem u školu za dizajnera.
Imam dečka.
Živim u Srbiji.Točnije,u Budvi...


četvrtak, 20.03.2008.

Milo moje

ETO,pošto su osnovali i fan,big fan klub za mene,vašu Kraljicu-Lanicu,
to me inspirisalo da opet pokrenem svoj slatko blogač!
Malo ču ga preurediti,jer je ovak baš ne uredan.I tak,šta da vam još pišem?
Počela sam se družiti sa jednim dečkom(eto on vam je peškič,al je reko da to nikome ne kažem)...Zove se Marko,ima on i svoj blogač,ali moj je bolji,
sa tim če se složiti svi iz fan kluba,osnovan je za mene!Oh!
Zbilja neznam kaj bi trebalo značit ovo ''anti''.Ha!Pa to su oni malo glupi,
pa su se malko zeznuli!

Uglavnom...Evo,imam vam jednu slikicu od mene i Markeca!HEHE.
(Tanjica mi je sredila malo slikicu u PHOTOŠOPU)

Image Hosted by ImageShack.us

JA i Marko.
A sad idem ljudi!Pozz svima iz fan kluba!kiss



| komentari (68) | print | # |


I love pink!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.