What you see is what you get

utorak, 07.02.2006.

TEBI MOJA MAZO
TEBI MOJE SRCE PRIPADA
DRUGE LJUBIM LAŽNO
VOLETI IH NEĆU,NEĆU NIKADA,.,..

S R E Ć A N M I N E D O L A Z I

Suze bistre mi um
ko kiša prašnjavi drum
pa noćas čini se da
čujem kako ćutiš
budiš me iz sna..
Na teška pitanja su još teži odgovori
kada se dugo sve zna,
čujem kako ćutiš
pričam samo ja...

rEf::
Ako si još lep dođi i zavedi me
ako si i dalje sam ti povedi me..
Ako si sa njom svoj zavet pogazi
samo srećan mi ti ne dolazi..


Još te vidim u ogledalu, stojiš pored mene
pa probam da te uhvatim...i ruka krene
da digne te iz pepela
al poseče se na kosu anđela...

- 09:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ide maca oko tebe
pazi da te ne ogrebe
PALI MALI ne bi dala
ja bih se s tobom
samo igrala!!

Vatreno krštenje da ti budem
kažeš kažeš sve bi mi dala
a šta bi kad bi tražio ti srce
NEVALJALA MALA MALA.,.,.,.

Lutko lepa nemoj da glumiš snoba
znaš da od svega bolja je moja soba
znaš da je uvek u mome krevetu
najbolji provod na svetu!...
myspace

Stuff for your blog!



Jednu mladost imam,
samo srce jedno,
a mi nismo zajedno.
Generacija se rastaje i deli,
i TEBE SU MI UZELI!......

* * * * * * *

KADA DOĐE ZIMA I PRVE PAHULJE
ČEKAĆU TE MOJA BUCO
KRAJ PRVE GIMNAZIJE..
A ti nećeš nećeš doći
znam te dobro znam
možda je i tako bolje
naviko sam biti sam......
Bolje biti pijan nego star
Bolje biti pijan nego star
vino ne zna da smo nekad
bili sretni par
Bolje biti pijan nego star!
myspace

Stuff for your blog!



* * * * * * *

Kad si rekla da me voliš
prvi put
kad si rekla to
da ti tijelo gori
kao što nikad nije gorilo..
myspace

Stuff for your blog!


* * * * *

EJ KAD SE SETIM
KO DA POLETIM,
SUZE U VINO PRETVORIM,
A NEBO CELO U RUMENO
KAO NJENI OBRAZI...
myspace

Stuff for your blog!



* * * *

Video sam noćas tvoje svatove
i za njima oblak prašine,
a u tvome oku suzu što te odaje,
laži sve al mene nemoj, neee....
REf:
Jer si ti kao ja sreću davno izgubila
pa je tražiš na dnu srca ali nema je...
Jer si ti kao ja ljubav davno izgubila
pa je tražiš na dnu srca ali nema je...

Video sam ljude što te kupuju
i za tvoju sreću kako lumpuju,
a u tvome oku suzu što te odaje,
laži sve al mene nemoj, neee....

* * * * *

HOTELSKA SOBA i prvi put
tvoje usne su mi Raj otvorile,
samo su kapi jesenje kiše
na naš prozor kucale,....

myspace

Stuff for your blog!



* * *


Kad zabole usne i duša i tijelo
kad srce ni sekund pamet ne sluša
eto baš to,upravo to,
tu slabost prema tebi osjećam...
Kad zabole usne i duša i tijelo
i zamagli ti se u pogledu sve,
eto baš to,upravo to,
to je taj tren zbog kojeg duša živi ili mre,.,.,..
myspace

Stuff for your blog!



AKO IKAD OSTARIM
U JEDNO SAM SIGURNA,
NEĆE BITI TO ZBOG DIMA KAFANA
NITI GODINA..
AKO IKAD OSTARIM
I SVE BUDE BOLELO
BIĆE TO ZBOG TOGA
ŠTO ME NA VREME NISI ZAVOLEO!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Nasloni glavu na moje rame
oprosti, za rijeci sam
nespreman
jer uvijek kad su za ples
birale dame
nikad nisam bio izabran

Nasloni glavu na moje rame
dopusti da sutnjom ti ispricam
kako tuzno je kada iza tame
mislis da si svijetlu suvisan


Osjecam da si
i ti nemirna
kao srna gonjena preko
snijega duboka

Iza moga ramena
skloni se od lovaca
s oba oka sklopnjena


Nasloni glavu na moje rame
dopusti da sutnjom ti ispricam
kako tuzno je kada iza tame
mislis da si svijetlu suvisan..

7 SMRTNIH GREHOVA

On preti da me ugrozi ,da mi se približi rečima
i da je neki drugi dan već bi ga nekako sprečila
al nedelja je, tužna sam,sećam se, zaboravljam
jer nedelje mi teško padaju i stranci tvoje lice imaju
uvek samo nedeljom.........

REF
Nedeljom nedeljom ne spavam nikada sama
jer nedeljom nedeljom drugima pričam o nama
LOŠA BESNA SAM I LUDA,OLIČENJE SEDAM SMRTNIH GREHOVA
SVAKI ZA PO JEDNO SLOVO TVOGA IMENA.

UMESTO SRCA MI JE PLIK
OD BOLA PUĆI ĆE KAD DOBIJE TVOJ LIK
UMESTO GLASA MI JE KRIK
ŠTO PUSTIĆU GA JA
KAD UBIJU ME SEĆANJA...

REF
Nedeljom nedeljom ima me svuda po gradu
ja nedeljom ne sanjam,puštam da snove mi kradu
LOŠA BESNA SAM I LUDA,OLIČENJE SEDAM SMRTNIH GREHOVA
SVAKI ZA PO JEDNO SLOVO TVOGA IMENA.
Nedeljom nedeljom ne spavam nikada sama.....
(( moja trenutno omiljena pesma koja
je morala završit na blogu))