travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Hy!!!!!!!!!!

beljcerekcerekEj ljudi!!!Zovem se Doriana,prezime nije bitno!!kissRođena sam 16.04.1999.Imam zakon seku ,zove se Pea!!!!E da ne zaboravim vam reći svoje dvije ljubavi!!!!!!!!1.moja curanaughtykisssretanroflpjeva2.Narodnjaci!!!!!! Obožavam narodnjake!!!!!! Nemam ništa protiv strane,ali najbolje su CAJKE!!!!!!!!!!zujobeljwinkHobi:gledanje zgodnih dečki,dopisivanje,
rolanje,vozanje s biciklom(...roflthumbupdeadwinkzujocerekDragi moji ja vam sad idem,a vi mi pišite!!!!By!roflzujomah


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove

Bok!!

sretandeadwinkEvo ja se vratila!!!!!!! pa javljajte mi se!!!!!
Ha-Ha

I am...
Image Hosted by ImageShack.us










glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics

Glitter Graphics - Myspace - Orkut - Bebo - Hi5 - Friendster - Facebook - eBay
">



a href="http://www.addglitter.com">Get Glitter Stuff - Graphics

Get Free PicGet Glitter Stuff - Graphics

Get Free PGet Glitter Stuff - Graphics

srijeda, 23.04.2008.

Ej!!!!!!!!

kissroflmahzujoHallo ljudi!!!!!!Šta se radi???naughtynutzujoDanas pišemo test iz grafišebeljrolleyesa ja ništ nisam učila!!!!!!!bangnamcorNema veze Prelec će sjesti kraj menenutyeson tak zna sve pa onda....zujoroflwinkJa idem,a mi se viđamo!!!!!!!!kisswave