Design by:Poison Angel

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts



KOLIKO ME PUTA POSJEĆUJETE:


Free Web Counter




A, OVOLIKO VAS JE:

Counter



LINKOVI KA MOJIM FRENDOVIMA:

Moja best friendica:
Tea
Proska

Moja sestra:
Gregoriangirl
Moj brat:
Ankh

Ostala ekipa:
Strumfeta
Universal Mind

Tatek:
moj tata.hr
NEST KAO POMOC BLOGERIMA
Pomoc.hr

ZA SLIKICE:
Imageshack
Bigoo



MOJ MAIL AKO ME NETKO TREBA:
slatka.darkerica@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJI BANDOVI:
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
headbang
I NARAVNO ONO ŠTO JA NAJVIŠE VOLIM....KRV:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

subota, 29.04.2006.

hahaha...uplasila se i vise me ne komentira...

evo ga rjesila sam se plavuse i njenih bolesno-glupih komentara...... ali samo da se zna moja je uvijek zadnja!!!

e da danas mi je krizma pa mi pozelite srecu da se ne raspadnem preko stepenica pred oltarom ili da me biskup pita a ja nemam pojma ili sl. ah... bas me je strah...
i molim vas jos jednu stvar poželite mi da misa KRATKO TRAJE!!! nas krizmanika je 85!!!poludjet cu dok nam svima pomaze bulje s tim uljem!!!

e a sto se plavuse tice: ja po cijele dane trazim tvoj komentar i onda nista!!!! mora bit tu i netko da me vrijeđa!!!!!!!!

ah...sta jos....hm...e da danas se ne smijem za crkvu namazat onako oko ociju crnom sminkom!!!steta!!!

ne znam koju da frizuru napravim od ovo malo kose ,ali valjda ce frizerka znat.....

stavit cu vam na blogac neke slike s moje firme pa cete vidjet...kako sam izgledala i to....

i iskreno se nadam da ce doci i moja sestricna ana, na moju krizmu, inace cu se ozbiljno naljutiti!!! i da ce doc zbog mene,a ne zbog plavuse(umjetnjakuša)!!!!!!

joj tako me je strah i imam takvu tremu pred krizmu da mi iz glave izlaze krasne rijeci i recenice!!!

a sada znate sto slijedi...........................PEACE & KISS...........IDEM, PAPA



| komentari (15) | print | # | Design by:Poison Angel

petak, 28.04.2006.

ah.... pa ja bi najradje vrištala....

cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor lud mah hrvatska zujo
sad su svi na broju!!!
___________________________________________________________maloprije sam napisala veeeeeeliki post i isla sam ga objavit i skužim da nisam povezana jer su se moji javili na telefon..... i sve se obrisalo!!! poludjet cuuuuuuu!!!
___________________________________________________________ugl. ja jos uvijek tražim ZGODNOG DARKERA,METALCA, GOTHICARA!!!!!
___________________________________________________________A SADA PEACE & KISS JER IDEM PA PA!!!!!!!!!!!!!!!! kiss SVIMA!!!



| komentari (10) | print | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 27.04.2006.

ah... mislila sam da sam napisala...

mislila sam da sam napisala , a možda i jesam....ali nisam sigurna....
pederske poruke,koje sam ja mislila da sam slala nekom klincu koji ide cetvrti ili peti razred slala sam tipu koji ide sedmi razred,ali trebao bi ici osmi (pao je)!!! zove se K_r_o K_l_a_ !!! e ja sam umirala od smjeha dok mi je frendica pricala da se on usro od straha da ce njega taj pedofil (koji mu salje poruke,znaci ja)koji ima 25 godina i radi kao policajac silovati u grmu!!! kome god sam ovo pricala strgao se od smijeha!!! a pogotovo njegova bivša!!!



| komentari (5) | print | # | Design by:Poison Angel

utorak, 25.04.2006.

i sta da ja sad kažem???

ah... poludjet cu!!! jucer u skoli su mi moje frendice na oglasnoj ploci pokazale letak na kojem je pisalo nešto o školi koju ja hocu upisat!!! ugl. pisalo je da se danas 25.04 održava neka promocija o školi za TEKSTIL KOŽU I DIZAJN!!! ja sam se jako razveselila i brzo sam odjurila do pedagogice da vidim da li bi ja mogla otic na to i da li mi to preporuca!!! i otisla sam ... rekla mi je da obavezno odem na to da ce mi bit super i tako nesto... Onda sam otisla Hohnjecu- mom razredniku ,i pitala ga da li mogu ici na to i on mi je dopustio!!! i tako ,doma sam se dogovorila s mamom i tako...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
i tako ja danas u 11 otisla na bus sve super... dosla na Černomerac (nemam blage kako se to piše valjda ovako) ..... idem ja obisla ja getro i tako i dodjem do te skole i vidim jednu mladju curu kako ceka... pitam ja nju jel i ona isto tako ceka tu prezentaciju i rekla je da ceka.... i tako nas dvije pricamo i doslo 12 , pola 1 i nista... i sad ona meni kaže da nazovem tu školu da vidim jel oni to namjeravaju održat...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------i nazvala ja i pitam hoce se to održat a baba se zadere u telefon:Molim???????? ja sad pitam ponovo hoce se to odžat ,a baba kaže: A neznam ti ja to, evo ti druga! ja sad poludila samo mi troši novce na mobu imam 4 kn , mislim bar sam tad imala sad imam 70 lipa!!! javi se meni druga ženska i pitam ja nju isto pitanje a ona kaže da ona isto ne zna,ali misli da su to odgodili!!! ja poludila!!!! sad ja pitam nju a za kad su odgodili,a ova meni spusti slušalicu!! e htjela sam ju zadavit!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------i nista onda sam jos setala s tom curom dok mi nije dosao bus!!! skuhala sam se!! sva u crnom!!!! ah.... a nisu mogli javit da se to odgodilo?????? ali dobro barem sam upoznala ivonu koja ce mi,ako upisem tu skolu , biti partnerica u klupi!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------DRŽITE MI FIGE DA UPIŠEM TU ŠKOLU,TO MI JE ŽIVOTNI SAN,OBOŽAVAM CRTAT ODJECU!!!!! AKO UPADNEM SAMO MI SE JAVITE PA CU VAM KREIRATI NESTO LIJEPO!!!!!! HAHAHAHAHA
----------------------------------------------------------------------------------------------------------ajde peace & kiss!!!!



| komentari (5) | print | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 24.04.2006.

hahaha,ima i glupih ljudi!!!!!

joj plavuso moja!!!! cuj to je moja stvar sta sam ja o mojoj sestricni pisala i pricala!!!! sta se ti u tu pricu uguzujes kad ti u njoj nema mjesta!!! to sto je tebi ana frendica meni ne znaci puno!!! a sta ti ostavljas tu komentare jer nemas muda rec mi u facu ili da bi se tu pokazala kao prava faca??!!!??? ja mogu pricat i pisat kad i gdje hocu i sta god hocu!!!! sta te toliko dira sto sam pjevala tu pjesmu ili sta??? iskreno me boli kurac o tome sta si ti s anom i znam da o njoj imas bolje misljenje nego o meni ali da mene nije bilo ti za nju nebi ni znala... to sto je tebe tea tracala (ja ne znam s kim ali dobro) ili je o tebi pisala na blogu mene ne dira!! o tebi sam imala jedno jako lijepo mišljenje ali sad vidim da si ti samo anina sluga pa ....
ja nisam rob odjece!!!!!! ja sve mogu nosit i dekoltee i minice i sve!!!!! ne znam zašto to tebe tako dira!!! misliš da si sad faca zato sto se družiš sa hanom i marijom??? joj daj se zakopaj JULIJA!!!! i jedna velika pusa IVANI o kojoj ja imam najbolje mišljenje!!!!!!!!! ajde pusa!!!!!!



| komentari (5) | print | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 17.04.2006.

e pa doslo je vrijeme da i ja napisem post!!!!

ah... sta ima kod vas? ja sam u zadnje vrijeme stalno na chatu!!! i cool mi je!! ah sta da kazem danas sam bila vani u zelenoj majici s dekolteom i trapkama s niskim strukom!!!! i bas me briga ja sam darkerica u dusi a iz vana sam i darkerica i kurvica i sve sta treba!!!! ah...
....................................................................................................................................................
evo ovak danas smo opet bili vani s zekom(jedan tip) i ja i tina smo mislile da mu se tea upucava i ja vjerujem da ce tea o tome napravit post a ja to ne zelim pa onda sad ja to pisem!!!! haha bas sam pametna!!! a joj... mob je jos kod mame ili bake !!! ni ne znam a ne usudim se pitat jer ce se moja mama sjetit da se moram ispricat tom malom mutavom klincu(ubijem ga lopatom)!!!!!
....................................................................................................................................................
e da.... e fakat imam velike... jako velike....cista petica ...................... mislim ciiiiiiiiiiii....................pele!!!
hahaha!!!
...................................................................................................................................................
nedostaje mi mobitel imam milijun i jedan broj i sve ih moram pisat na papir... u ostalom jako ga volim...............on je tako sladak i zakon!!!!!!!!! ah... tek sad vidim koliko mi znaci!!!!!!!!!!!!!!!
....................................................................................................................................................
i za kraj ................................................peace & kiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (12) | print | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 13.04.2006.

ah... pao mi je kamen sa srca....

moja mama je bila na sjednicii razgovarala je s pedagogicom i kaže da se mali tako uplasio i nije znao tko je taj manijak koji ga progoni!!!! a jadnicak mali !!! a ja sam jucer bila na takvim iglicama da kad je god netko usao u razred meni je stalo srce jer sam mislila da ce me zvat pedagogica!!!! mama mi je rekla da cu ga morat nazvat pred njom i ispricat mu se!!! sta da mu kazem oprosti sto sam glumila da sam peder??????????? ah..... i tako!! a jucer sam se skoro objesila da mi mama nije dosla sa sjednice danas bi bila mrtva!!!!! ah.............. peace & kiss



| komentari (6) | print | # | Design by:Poison Angel

srijeda, 12.04.2006.

eh kad te idu sranja...................

poludjet cu!!!! kako sam jucer slala one poruke(pederske) onom klincu izgleda da me je tuzio pedagogici u školi!!! ona me nazvala na mob i ptala tko sam i gdje zivim!!! e pa sad cu poludit jer tko zna sta ce sad bit!!! a najgore od svega je to sto mi mama radi u skoli i sad pitaj boga sta ce bit!!!!!!!!!!!!! e ne znate kak me trta!!!!!!!!!!!! sta da radim!!!!!!!!!! e javim vam za posljedice!!!! dobro od mame sam sad vec ostala bez mobitela!!!!!!!! sta ak mi budu zvali socijalnu..... plakat cu!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (3) | print | # | Design by:Poison Angel

utorak, 11.04.2006.

e ljudi ovo je fakat cudo....zanimljiv njemački!!!!

danas smo na njemackom dobili testove da napišemo ispravak!!! dobila sam 2!!!! e kak sam ja zakon!!!
profesor (on je strasno spor i to moj razred strasno živcira i mi na to ludimo ,treba mu pola dana da kaže jednu recenicu!!!) je rekao ines ,jednoj curi iz razreda da nacrta na plocu nesto vezano za USKRS(to je sad moderno rec Vaskrs) !!!! e ali tu je mutavi ljeni GABUD koji je radio gluposti i profesor ga je odveo psihologici!!! i onda se nas pola diglo da idemocrtat nesto na plocu!!! ja sam nacrtala peceno pile pa me je miholic pito sta ja za uskrs jedem bocu od pileta!!! e umrla sam od smjeha !!! i tek se kasnije sjetila da to jedem za božić onda smo na crtali prase na ražnju i još dva praseta!!! ljiljana i anita jedno malo vece a ja jedno malo slatko s debelim trbuhom a jadnim tankim nožicama !!!! moje malo je bilo gica ,a veliko krme ili nešto slicno!!!! e krepali smo od smjeha jer se Miholic nije mogo složit da je malo prase gica!!!! i sad tak zeza Anitu!!! danas je nikoli bio rodjendan!!!! i tako !!!
e da zezam nekog tipa da sam ja peder i saljem mu fakat bljak poruke ali koga briga kad je to meni zanimljivo!!!!! ajde PEACE & KISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (10) | print | # | Design by:Poison Angel

ah....sta se to događa.....

jucer smo ja i moja sestricna u pola jedan po noci razgovarale o ovom sto me je ona navodno tracala!!!!
ne znam ona kaže da nije a ja ne znam sta da kažem jer možda ona ne želi da ja znam da me tracala pa onda mi ne želi priznat a moj je plan bio da kad se nađemo da joj kažem da se zakune u svoje društvo i sve njoj najdraže da ona ništa od tog traca nije rekla!!!!ne znam sta da radim...... nikom više ne vjerujem i šta ti ja znam....... šta ako me je ona tracala a ja joj oprostim, šta ako su mi moje naj frendice to naizmišljale a ja sam poslala takvu poruku.....dobro više njih......(ne pada mi na pamet da se ispricavam)... nemam pojma............... (tea i martina nemojte se ljutit ne zelim rec da ste lažljivice samo moram sve uzet u obzir!!!!
e da sestricna mi je vidjela blog i sve sto sam o njoj napisala.............hahaha
moram se s njom nac!!!!!!!!!

LJUDI POMAGAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
peace & kiss



| komentari (12) | print | # | Design by:Poison Angel

...... ah jos jedna......

danas mi je ponovo jos jedna profa pocela srat za sminku!!! ova je vec treca!!! rekla mi je da je mislila da ce me proc to da se tak sminkam i oblacim,al kaze da je sad izgleda pocelo za ozbiljno!!! pa ja ne znam sta ti profesori oce od mene da za njih budem posebna!!! sad cu za izlaske bit darkerica,u skoli kurvica,za rucak reperica, za ne znam sta narodnjakuša!!!! šta hoce???!!!?? zasto se oni jednostavno ne brinu o svojim problemima a mene puste na miru!!! ja cu se ubit ak mi jos netko nesto kaze!!!!.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
sad bi ja vama jos rekla sta smjeram sa svojom sestricnom ali ne želim ju pripremit na to ako ovo procita,nek joj to bude iznenadjenje, negativno ali koga briga!!!!! kada to napravim ispricat cu vam......!!!!!!!!



| komentari (3) | print | # | Design by:Poison Angel

subota, 08.04.2006.

OMLADINSKI.............. =D

danas je moja frendica,naj frendica odvela mene i moju drugu naj frendicu na omladinski!!!!! e zauvijek cu joj biti zahvalna za to!!!!!!!!!!!!!! Dva puta sam se rasplakala tamo i ljudi su fakat zakon i sve i prihvacaju me takvu kakva jesam i ne procjenjuju me po tome kakve ja boje odjecu nosila ili kak sam namazana nego me procjenjuju po dusi !!!!!!! mozda ce svi sad rec da ja nisam darkerica ,ali eto ja ,darkerica, pokazujem da ima i takvih darkera koji vjeruju u Boga i koji su dobri u dusi!!!I ja vjerujem u Boga nakon ovoga i vise nego ikad sta god ljudi na ovo rekli ali Bog me voli !!!!!!!!!!!! I nadam se da ce me mama pustit da idem na Čintu i na omladinski ponovo da opet vidim to drustvo s kojima se osjecam kao andjeo!!!!!!!!!!!!! I pricala sam o svojoj sestricni s njima a u njima kao da je bio BOG koji mi je davao savjete!!!!!!!!!!! super ste ljudi i budite i dalje tako cool kao danas!!!!!!!!!!!

MOLIM SVE KOJI NA OVO IMAJU LOSE KOMENTARE NEK IH DRZE ZA SEBE JER OD SVADJE NECEMO IMAT NISTA !!!!!!!!!!!!! LJUDI JA SAM COOL JA SAM DARKERICA KOJA SE PRONALAZI U BOGU A NE U VRAGU!!!!!!!!!!! OMLADINSKI JE ZAKON!!!!!!!!!!!!!!!smijeh kiss svima



| komentari (16) | print | # | Design by:Poison Angel

petak, 07.04.2006.

profesori...i ucenici................

jedna glupa profa koja ima nes protiv mene citavim mi je stopalom nagazila na nogu i onda ocekivala da joj se ja ispricam......ahhh......i na kraju i jesam eh a bas sam glupa a zenska me samo tmurno pogledala i produžila dalje
......al dobro nisam htjela o tome nego..... moji frendovi iz razreda se pod odmorom igraju s nekakvom lopticom od papira koja je jako tvrda uopce ne znam kak ju tako tvrdu naprave i onda ju jos dobro namotaju selotejpom! e i sad je ona pogodila dugacko plasticno , ono sto ide oko žarulje!!!! i to je palo mojoj frendici na nogu, sva sreca nije ju jako boljelo!!!!!...ahah... i danas su se u skoli potukli neki decki....
e da jos nesto Gabudu( to je jedan mutavi tip iz mog razreda kojeg bas ne volimo jel je cudan i tako je ljen da mu se ne da hodat to fakat trebate vidjet) je danas Miholic( jos jedan tip iz mog razreda a onak on je fora i zna bit dobar frend) nacrto crne brkove s markerom i to pod Librickinim (to je jedna stvarno blj profa iz matiše ,rijetko ali zna i ona bit o.k.)satom matiše!!!! mi smo se svi tako smijali...........
a pod likovnim smo pricali o svojim mamama i o tome kakvu djecu i muža hocemo imat(Ljiljana,Arijana,Anita i ja ,a sve su to morali slušat jadni ljudi oko nas, a najviše Nikola i Tvrtko jer sjede ispred nas hahaha!!!!! ali mi smo tako cool razred tako razliciti,a opet tako slicni( ne mislim po faci ili tijelu , ja gabudu nikad ne bi htjela biti slicna nikad nikad......)



| komentari (11) | print | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 06.04.2006.

............moja sestricna...................

do nedavno sam mislila da je moja sestricna najbolja i da me ona voli!
Ali eto od naj frendica(tee i martine) saznala sam bas suprotno!!! puno toga smo prosle zajedno a ona me sad traca! ona vam je isto darkerica..... vec duze vrijeme, a ja tek mjesec dana ali mi se ta glazba , takvo oblacenje i samo drustvo neizmjerno sviđa.....( pa jednom moras pocet, ne mogu preletit par mjeseci ili vec godinu pa onda rec da sam vec godinu dana darkerca) e pa sad je ona rekla da sam ju jako razocarala da sam mogla ostat takva kakva jesam.... i to a predamnom je srala kao da ona samo hoce da ja budem to sto jesam i da ako mi se to tako svidja da ona to podrzava................
a svojoj frendici je rekla da sam ju razocarala i da sam ja darkerica samo zbog drustva!!!!!! a ja vas sad pitam zasto bi ja bila darkerica samo radi drustva kad kao 1.moji u skoli me omalovažavaju i ne vole me samo zato sto sam darkerica
2.uopce vise skoro i ne izlazim (u zadnje sam vrijeme stalno s teichi na rolanju pa ni nemam volje otic tamo u Zvuk.....)
Gdje je sad to moje drustvo zbog kojeg sam ja darkerica?????????????????????????

a njoj ako ovo ikad vidi nek se goni u P.M........................................
e sad vi recite da se obitelji može vjerovat......



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

srijeda, 05.04.2006.

pppooooooozzzzzzzzddddrrrraaavvv

SVI OBAVEZNO GLASAJTE ZA UNIVERSAL MIND!!!!!!!!!!!!!! KAKO? IMATE NA NJIHOVOM BLOGICU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AJDE PUSA ZURIM U SKOLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

utorak, 04.04.2006.

Bom bom mi smo prikaze...

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

MySpace Layouts

MySpace Layouts

">MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

ha ha kak mi je fora ova marihuana, ako nekom treba slobodno mi se tu javi komentarom, ja inace dilam



| komentari (3) | print | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 03.04.2006.

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ja vas sve gledam i željno isčekujem komentare na ovo ispod



| komentari (1) | print | # | Design by:Poison Angel

...... koje sranje..............

Moja profa iz matiše mi je neki dan rekla da me ne može gledat ovak namazanu................(ja se mažem crno oko očiju i ljubičasto na usta). Poludila sam kad mi je rekla da sam ja prije bila lijepa djevojčica i da sam se sad unakazila s tom crnom šminkom i onda sam joj se nabeljila kad se okrenula... moj razred (čudo) me nije cinko....
a onda mi je i profa iz tehničkog rekla da se za školu ne smijem tak mazat i ta sranja.............
onda sam im ja svima za inat sutradan došla obučena ko kurva s velikim dekolteom, tange do pupka i da vidiš............
tim sam pokusom dokazala da se kurve poštuju više nego darkeri................
da vas vidim sad metalci,darkeri i gothičari.... idemo..... ustanak protiv šminkera i kurvica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (7) | print | # | Design by:Poison Angel

Evo ga, ljudovi, to je taj dan...

Vrijeme je da se krene! mad

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (3) | print | # | Design by:Poison Angel

subota, 01.04.2006.

blog je jos u izradi!!!

ljudovi, ovaj blogic je jos u izradi pa malo cekajte! pusssa!



| komentari (11) | print | # | Design by:Poison Angel

Sljedeći mjesec >>