< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

neš o meni!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ime:Dajana
Prezime:nije bitno
Datum rođenja:5.4.1992
Godine:15
Kosa:tamno smeđa
Oći:plave
Naj piće:martini
Naj hrana:pizza
Ljubav:sretno zaljubljena
(zauzeta)
Naj frendice:dalija,
marija,josipa s,josipa j,
darinka,blaženka,
antonija,
nikolina,anita,mija,
sandra,
iva p...
Naj frendovi:čolo,harni,
marko,krešo,boris,
marko,
šurbek,lončarić,tepeš,
veky,
medo,bono, miloš,jure
itd...i vec moj dečko
Visina:166
inace sam opićena to mi je
drugi nadimak,kazu pametna
(moš si mislit)haha,kazu zgodna,
nisam umisljena i mrzim umisljene
ljude,volim zivotinje
shopping,izlaske,dobru
zabavu i tak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

dalija-moja best frendica
marija-super frendica
spaljena cura
tinny
malavilla
lemani
moj i dalijin zajednicki blog

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
kad ti je u liftu dosadno!!
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"
21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.::..




IŽIVCIRAJTE
RODITELJE
1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće
protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori:
"Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se
smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i
vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše
" Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja
s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA,
NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj
svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom
im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:
"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:
"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.

13 ŽIVOTNIH FRAZA
1. Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga što sam ja kad sam pored tebe.
2. Niti jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.
3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi voljela, ne znači da nisi voljena cijelim njegovim bićem.
4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.
5. Najgori način da ti neko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.
6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužna. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmjeh.
7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.
8. Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.
9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi prije nego što upoznaš pravog i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalna.
10. Ne plači zato sto se završilo. Smij se zato što se dogodilo.
11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi opreznija.
12. Postani bolja osoba i budi sigurna da znaš tko si prije nego što sretneš nekoga novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.
13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari se događaju onda kada ih najmanje očekuješ...

srijeda, 04.07.2007.

tako happy...

ej ljudi ja sam super...ovi dani su mi tako brzo prosli a ja sam uspjela vec u onom to sam namjeravala,oni koji me poznaju znat ce na kaj mislim!!! u sretnoj sam vezi i nista mi ne fali,evo sad cu uskoro ic pogledat rezultate do skole da vidim jel sam upala,nadam se da jesam samnom ce u skolu ic i dalija,lepi i marinela a i jure u istu skolu samo drugi smjer...u ponedjeljak me komisija razjebala al dobro,vidla sam preslatkog decka koji ce ic u moju skolu isti smjer samo se nadam da ćemo ic u isti razred al jbg nesmijem nista napravit zauzeta sam...hehehehe,uglavnom meni je bitno da ja i daija u isti razred upadnemo...a valjda ocemo sve izbornem predmete smo iste uzele iste ocjene imamo i zivimo u istom kvartu..idem se ja sad spremat...pozz svima i vec i ti meni falis i i ja tebe volim...pusaaaaaaaaaaaa svina pogotovo vecu koji mi jako nedostaje i jedva cekam da se vrati s mora....kizza

|daj nebudi škrt!!! 32| TroŠi bOjU| teraj gore|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.