crazy girl from slatina

subota, 13.09.2008.

borrrrrrriiiiiiiiiiinnnnnnnnngggggggg

eh ljudi opet ja danas..................subotnje weče a ja kod kuće omg. šta to radim,nisam normalna,subota a ja nikud nejdem wtf. sta se to samnom događa???????Mjenjam se mjenjam nema šta.Eh pa šta da wam kazem;
a)jako mi je dosadno
b)niko od mojih u blizini nejde u grad
c)pada jebena kiša
d)nema ništ na telki
e)zaborawila sam lozinku za igricu
a moj odg. je swe od nawedenog......bog te jebo šta se događa samnom nikad nisam bila owakwa;druga subota u tri god. da ja nejdem nikud...LoL
Neznam ni šta bi pisala wtf?????????????Ubit cu se,ups owo nisam smjela napisat anchy ce me priklat obecala sam joj nešt...eh neda mi se ni smajliće stawljat;pa men se nist neda radit,čak ni dečka imat uh jebo te bog...!?Al točnije jest da malo wremena prowodim u slatini,wiše sam u wirowitici,znate škola i swe to pa ono ajd.....ide nekak.zadnji put sam s deckom bila prije dwa tjedna ono mislim hellou pa zar ja???nemrem wjerowat nikad nisam tak dugo izdrzala da nebudem s nikim pa ni na jednu weče čak.....moram pod hitno da nadjem nekog jebača al ono da odg. mom opisu dečka makar malo kaj ne??Zahtjewna sam ja osoba weoma i zločesta i perwerzna......mirna i powučena dok sam obučena hehe da bar je to istina,nisam nikad ni mirna a ni powučena,budimo realni...LoL!?Uh ja wam inače dečke wolim jebat u zdraw mozak,warat ih i tak...jedino one koje zawolim a takwi su rijetki!?sad wolim jednog dečka nažalost eh neznam uopće zašt sam ga zawoljela,a znala sam da nikad nebi bio samnom a ja glupača baš moram,a tako wam je to inače jebiga!?Joooooj ubi me wraže da nemoram sama....

Ajd da wam malo pričam o školi...Ewo owako počinje priča o školi.Imamo zakon profesoricu iz kuharstwa,Stoju.Imamo je swaki drugi ponedjeljak po 4 sati...kad widite owo 4 padne wam mrak na oči al nije to loše swaki 10 min. imamo odmor od 20 pa ono tak da swakih 10 min. iemo pušit wan.To je baš fora.
Drugi zakon profa je iz powijesti,Šolc.Jooj kad on počne gruwat gluposti crkawaš cijeli sat od smjeha.Eh
Najgori profesori su iz matematike,poznawanja i hrwatskog.Engleski je dobra profa mlada ženskica niža od mene,a wjerujte ja nisam wisoka baš,155 cm.Fora je što ja idem na etiku,nejde nas ni 10.Eh a predaje mo profa Sanja,iz Slatine je onda možete si mislit;baš mi je zakon!?
Iz matematike i poznawanja ruše skoro swe.Dobro je što meni matematika ide,odma iz inicijalnog dobila 4 baš sam cool...heh
Iz poznawanja neznam kako će mi ić jer nikad to još nisam učila.Eh morat ću štrebat.
NIsmo još imali zaštitu na radu,a bez tog nemogu na praksu ić uh a to najwiše i čekam da zajebawam Zexa kretena.Radi još i neki kojeg nepoznam al dobar je uuuh sam da znate,budem ja bila s njim.

Sad se sigurno pitate,neda mi se ništ radit a toliko pišem eh.To mi jedino preostaje kad mi se neda ni ić na chat a ni na msn eh...Razmišljam si da ubacim nekoliko fotki na blog.Od frenda iz Našica ha?šta kažete?A neću morat ću ga prwo pitat jel smijem a neda mi se ni to.Ispucala sam swe teme za pisanje.

13.09.2008. u 20:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (24)
Kolovoz 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

heh sta da napisem....ewo owako owo je blog mene josy...nadam se da ce te ga posjecivat i uzivati u njemu.........see ya.kiss


Get your own Chat Box! Go Large!

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic



owa slika mi je bas jebena moram si kupit takwe tangicebelj

Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic



owo sam inace ja prije 4 mj. i moj biwsi iz nasica
Image and video hosting by TinyPic











slikice hehe

nije li owaj lik bas sexy?????bolji je uziwo wjerujte mi...bas je cakan zuna uh.trea ga dobro..inace je iz nasica
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

owo je inace mony,recimo jedna od mojih best frendica..ide u viroviticu u skolu,medicinu inace.Sad bi treala 2. razred al ide opet prwi,pala je!?zenska je luda,opicena do bola nema sta!?heh sta da wam jos kazem o mojem drustwu...?swi alkosi,opiceni,ludi,wecinom bikeri..


Image and video hosting by TinyPic
owo je mario.......jean dobar decko.iako se osiso.......recimo da je zgodan,lijep,ima swe osobine sto swaka cura moze da pozeli..............

swe o meni:

Hy ja sam josy,iam 15 god.,iz slatine sam,upisala sam hotelijera.....

osobine:slatka,recimo lijepa,zgodna,opičena,luda,alkoska,slusam swe sto mi se swidi,..........swi kazu da sam opasna
mane:nema ih

wolim:opicene decke ko i ja,alkohol,plawi walter,motore,glazbu,spawat,racunala.......jos puno toga
newolim:umisljene ljude,skolu,bezalkoholna pica,techno,hip-hop.........jos puno toga

odjeca za grad:wecinom minic,nekad se desi i hlace,majica s dekolteom uwijek
obuca:marte,balerinke ili stikle

u horoskopu nisam djewica a ni owakzujo...................sala u horoskopu sam ovan

msn:slatka-mala7@hotmail.com