Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




četvrtak, 07.08.2008.

Fly Away,I wish that I could fly,Into the sky,So very high

eo mene moji ljudofi....jučer je ko šo i znate(valjda) bija koncert lenny kravitza pokraj jazina....uglavnon bilo je predorro,presuper...neopisivo...bili smo negdi u 6ili 7 redu od pozornice točno u sredini...presuuuper....malo je organizacija štekala....jer je predgrupa(TBF) otkazala koncert...pa smo čekali oko uru ipo...do 22:30...jer su njega zaustavili na hrvatsko-crnogorskoj granici....nezna se šo je bilo...uglavnon lik je prekul....cilo je vrime govorija nešo između pisama....onda je posli otrča u publiku....a njegove gače(hlače)su letile do negdi 3.reda...pa mi je bilo ža šo još malo naprid nismo išle...hihihihih....onda je ono ka odlazija 2put s pozornice...ka da je ful gotov...a kuži se da mulja i sere i da če ofc još pivat....i tako on oša ča drugi put...a otpiva je 13
-ak pisama....al nije onu moju i dorinu najdražu(are you gonna go my way)...i mi uvatile skoro plakat....kad se on vratija i uvatija pivat tu pismu ka zadnju....heheheh...=)....a gitarist je izvodija tako dorre solaže.....ja upočetku mislila da je slash....zato ša je gitarist ima ricavu kosu i isti šešir.,...al onda kad san mu facu vidla skužla san da grišin...lol.....a bubnjar je prehot bija....mmmm...lol.....hahahha....pa je i on svira solo bubnjeve....uglavnon svađala san se s jednin pijanin likon..koji se žvalija do mene s curon.,..pa san ih gurnila da se maknu...a šapče on meni....ka mala ša si se usrala...nepalim se ja na one koji dorro plešu i mrdaju guzicon...a ja njemu kretenu ja se nepalin na kretene,koji uopče neznaju plesat...il tak neš...uglavnon tila san ga zatuč.....skoro san mu šaku u glavu dala....al mater je rekla vrati se doma bez incidenata...hihihihihi....a najžešče je bilo kad je luca provalila ajmo lennyu bacit grudnjakecerek...hahhahahaha....a ludica moa....pusssan je....a nana(lucina teta) nije uspila uvatit palicu od bubnjara(jer ona skuplja palice)thumbup...mogla bi i ja počet...heheheh....onda smo tile upast tamo u šator....i maznit bubnjeve cile....a ja kažen jebeš bubnjeve...triba kidnapirat lennya nedljet'....hahahahhahalud.....eto to je to....bio je premočno....plesale smo ka lude...došla san doma oko 1:45smokin....i tak....eo sad jedan isječak ono s neta...jedan-dva spota....i par slija za one vezare koji neznaju ko je lenny....
pozzzan sve...cmoxa....smijeh

i radin dizzeve po naruđbi!!!!ja i hnixo....
ak očete dizz....odite na ovaj link.....

100%luđakinje

neš s neta o sinoč:
LENNY KRAVITZ, pjevač svjetskog glasa koji večeras gostuje u zadarskoj dvorani Jazine, zapeo je na granici Hrvatske i Crne Gore, nakon što se iz Budve uputio za Hrvatsku, javlja portal Ezadar. Lenny je sinoć nastupio na "Live" festivalu na plaži Jaz u Budvi, a carinici su poznatog pjevača odlučili zadržati na graničnom prijelazu, iz zasad, nepoznatih razloga.

"Istina, šleperi s opremom zadržani su na crnogorsko-hrvatskoj granici, i to je dovelo do nekih promjena u zadnji čas. Naime zbog novonastale situacije, otpao je koncert predgrupe TBF (koji ostaju s nama na koncertu), a Lenny bi trebao započeti svoj nastup u 22 sata", potvrdila je Maja Valjak iz agencije Lupapromotion koja organizira koncert. "Zbog kašnjenja opreme imat ćemo vrlo delikatnu situaciju, da u iznimno kratko vrijeme moramo prebaciti opremu iz šlepera na binu, vodeći računa da sve besprijekorno funkcionira, ali i da u brzini ne dođe do kakvih nezgoda. No uvjerena sam da će sve proći u najboljem redu", dodala je.


AMERIČKI rocker gotovo dvadeset se godina nalazi u samom vrhu svjetske glazbene scene, a njegov privatni život medije ponekad zanima i više od glazbe. U Zadru, prije i poslije njegovog koncerta, za to očito neće biti materijala, jer Lenny Kravitz na Jadran dolazi neposredno prije koncerta a prema najavama u Zadru neće ni prespavati. Za njim dolazi impozantna oprema u šest autobusa i osam šlepera (!), a Zadranima i gostima će po (iznenađujuće niskoj) cijeni od 150 kuna 6. kolovoza prirediti prvorazredni spektakl.


zadar 2008 lenny:


i pisma:

Photobucket
i nešo iz dnevnika hr.....čoviče nisan znala da je visok samo 163cm!!!!!!!

- 13:03 - TeLL Me SaMo(89) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.