Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




srijeda, 21.05.2008.

KO TO PIŠE POST?????JAAAAAA.....HEPPPPPPPPY BRZDEJ TOOOOO ME!!!!!!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.....danas mi je brzdej!!!weeeeeethumbup
evo mene na skypu zajebavaju slasha,cvita,jelena i matea...tu samo pivaju,....pa čin san se javila opalile one pivat heppy brzdej...heheheh
.......kratko ču pisat....sutra slavin....doče mi 12-ak ljudi....danas je bilo ludo u školi....dolazin ja u školu a uvatili za menon ljudi trčat da mi čestitaju a ja bižin...hahahhahah....dobila san mob....weeeeeee.....sad ču stavit par slija i spotova...
javljan se opet sutra.....možda stavin neke slije od brzdeja......
ajte pusetineeeeeeeeeeeeee.........
i ova pisma šo svira...od connecta....baš mi je super....


Photobucket

Photobucket

iron maiden...


metallica...

- 16:26 - TeLL Me SaMo(182) - Or - #

srijeda, 07.05.2008.

aj vona tuc...tuc...hahahahahahah

aimeeeee....naslova....hahahha.....ma to smo ja i moa oFčica danas na njmačkon pisale po klupi i pišale od smija....hahahhahha.....
weeeeeee....šulingun ljudofi moi šo nisan pisala post 24 dana...
al mi se nije dalooooooo......samo san ritkima kommala...al komma ču van kad uvatin vrimena...dada....
a šo da van velin....e da idemo na Hladno pivo sutra u Jazine......weeeeeeeee.....pa su jučer roberta i vale kupovale karte....i bile mi nakon dallasa ošle na slaju...pa nas je oni sladoled u donata malo-puno nafiksa...pa smo sidile na našeg zidiča....a tamo neki dečki od 15ak godina prolaze...cili ulickani i ušminkani...a ja in vičen....pederiiiiiiiiiii.....hahahahah....a robe i vale uvatile vikat..."evo prošla gay parada"....hahahahha...pa su se tamo vratili...a robe viče:"aj vamo dolazi...oš se tuč...a..a???"a sotonjara krepaje od smija....hahahhaha....pa smo se nas dvi tamo gurale...pa me stoka moa gurnila u turiste...a oni počeja na njmačkon...šajzeeeeee!!!hahahhahahah.....a ludnica....pa smo išle u kozma...robe išla popravit make up...a vale kupit nešo za piti...pa uzela oni smart drink!...oni narančasti...koji ka daje energije...pitan se pitan...zašo se zovu smart drinks????????ono je bilo ka da se neko ispiša u neku vodu...fuuuuuuuuuuuuuuuj....a sotonjara veli da je oni zeleni ko da piješ šampona....bljaaaaaaaaki.......onda smo išle do škole...i tamo se zajebivale s ivanon...i drugima....i takoooooooo.....
a ne znan šo da joššš pišen....jedva čekaaaaaaan litoooooo....
moe drago litooooooooooooooooooooooooooooo........
jedva čekan da uskočin u more....weeeeeeee.......
i 3 spota.....
iđen van ja....let's go...iđemo...hahahahhaha
but......I 'LL BE COME BACK....hahahahahha......
aiteeeeeeee.......iđen
pozzan sve ljudofe dobre volje....
i milu kekina.....hahahahahaha
papaaaaaaaazujopjevapjevasmijehmouthwash
naughtynaughtysmokin

spotovi......

HLADNO PIVO...SUPERMAN....


PINK....DEAR MR. PRESIDENT...


SIMPLE PLAN...I'M JUST A KID...

- 15:57 - TeLL Me SaMo(278) - Or - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.