Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




četvrtak, 20.03.2008.

JA SAN DITE 4 EVER........NE ŽELIN ODRASTI.....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

............I tako ko šo vidite.......ja san tako lipo raspoložena..........evo usput visin sa slashon i angie na chatu.......SVI SMO HAPPY ŠO JE ŠKOLA ZAVRŠILA!!!!!!!!!!i sad san cilo vrime vani.....osin kad doma triba doč isti i spavat.....heheh......bila san se jutros našla sa cviton i mateon u gradu.....cure su prelooode.......i puno ih pussankiss......a slasha ni mogla doč.....a valjda čemo se vidit sutra.....thumbupnadan se slasho da čemo se vidit......yes...
a bile ja i ove moje lude danas popodne u kinu.......dora je kasnila pa smo propustile početak filma........uglavnon gledale smo đavoljeg brijača....film je super.....ofkors kad johnny glumi super.....
i tako.......šo da još napišen?
e da prominila san nadimak u kommanju...znan da je čudan.....ko i ja....heheheh.......
............i sad opet jedna super štafeta.....koju san otela od zrinke=)....hehehe....falja na štafeti......yes

ready stady gooooo.......
Photobucket

__________NAJBOLJI_______
1.FREND: tome,roby,mate,stipe,mate,hrci,mario,mario.....i još puno njih.....
2.FRENDICA:pa najbolje su mi vale i luca.....a i druge su mi super:saky,dox,sotonjara,franka,lara,marta,rocxy,ane,rafaela......
3.PRAZNIK:lito.....kad se svi okupimo......
4.GODINE:djetinjstvo...tj.tinejđerske......kad nas bubice zajebavaju.....
5.PAMĆENJE:???.....pamtin sve looode događaje s mojin luđacima...

___________NAJGORI________
1.VRIME DANA:buđenje!........bang......
2.DAN U TJEDNU:ponediljakdead
3.HRANA:brokulaheadbang....i neka divljačmad
4.PAMĆENJE:kad mi je baba umrla....cry
5.FREND ILI FRENDICA:a nean blage....

Photobucket

__________ZADNJI__________
1.OSOBA KOJU SI VIDILA:sotonjara
2.MLILA NA TELEFON:saky
3.ZAGRLJAJ:dox

__________PRVI_____________
1.POLJUBAC:ne sičan se...
2.AUTO:škoda.....hahahahahahahhaahahahha
3.PRVA ŠKOLA:budinić....i još uvik je ta....
4.POSAO:prodavanje voča na pijaci......a svašta san van ja probala.....

Photobucket

_________DANAS________
1.ŠO RADIŠ SADA?:a pišen ovo....i slušan simple plan....
2.NAVEČER:iden leč i prije toga pojiden čokolino....hahahahahnjami
3.ŠO NOSIŠ NA SEBI?:čarape,starke,crne gače,gačice,topić,i majicu....heheheh....
4.ŠO SI JELA ZA RUČAK:važola i hrenovke sa siron....
5.BOLJE NEGO JUČER?.....ne....jučer je bilo piletine,blitve i pomfrija....mmmmmnjami

_________SUTRA_____
1.JE?petakparty
2.PLANOVI?...ludovat....smokin
3.IMAŠ LI POSLA....pa i ne bash.....


Photobucket

_________NAJDRAŽE_____
1.BROJ:3,13,21 i 5.....
2.PISMA:a puno toga........od onih izvođača navedenih u boxevima.....
3.BOJA:plava,zelena,žuta,crna i bila....
4.GODIŠNJE DOBA?....LITOOOOOOOO...i proliće.....
5.DRŽAVA.....HRVATSKAhrvatska.....I SAD......I JAPAN....CHILE....ŠPANJOLSKA....

___________TRENUTNO______
1.ZALJUBLJENA?.....daaaa......
2.VIĐAŠ NEKOGA....???
3.NEDOSTAJE TI NEKO.....DAAAAAAAAAAAAAAA.....ŠMINKERUUUUUU DOLAZI U ZADARRRRRRRRRR.........
4.RASPOLOŽENJE.......SUPER....HAPPYfino
5.ČEKAN:.....niša.....

Photobucket

NEKA UZME KO OČEEEEEEE............

..........i takoooooooo.........
ja se osičan tako slobodno i mogla bi skakat padobranon iz aviona kolko san loooda...............
Photobucket

i ja san dite 4 ever.......i nadan se da nikad neču odrast....
i postat zadrta baba u uredu zatrpana papirima......nadan se da ču uvik bit lipo opičena i nasmijana.............
Photobucket

i za kraj.......ja dite 4 ever, 99.9 % đukela a i malo biljčice u meni i moja velika naklonost pajo ptak vas pozdravljamo....sve!!!!!!!!!!!!!!!mahwavecerekcili svit!!!!!!!!!!!!!
živite mi lipo......ma šo van se desilo....život ide dalje......

Moja naklonost.....najdraži pajo-patak.....
Photobucket

i za karaj nešo pametno od mene.....
-TI MOŽEŠ POĆI STAZOM KOJA VODI DO ZVIJEZDA;A JA ČU KRENUTI PUTEM KOJI ĆE ME NEKAMO ODVESTI......
NICK DRAKE......

Photobucket





- 21:34 - TeLL Me SaMo(185) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.