Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




četvrtak, 13.03.2008.

blablablablablablablablablabla................

eeeeeeej ljudovi moji najdraži......i kao van se sviđa moj new dizz?fala angie na dizzu.....meni je soooper.......=)
evo ja san super......ode pišen post.....i slušan mjuzu......na novin zvučnicima.....
oni su prigorili od silne mjuze.....lud..heheh.....ajme lipog dana....yespa čemo posli vani.....a sutra nemamo škole.......partynjamifinozujo....pa ču pajkit do podne......hehheh......sad smo vale i ja bile doli na našen zidiču sidile.....heheheheh......pa smo razmišljale kako se najlakše polomit....i dobit odštetu(jer smo platili neko školsko osiguranje)......pa smo valjale baline....ko npr.....odi na rolama s bilog briga.....paš pičit niz nizbrdicu.....i plomit se cili.....
a vale če skočit u vruljicu.....heheheheh.......ame looode smo....a cerile sesmijehzujo.....ljudi samo prolaze i mutavo gledaju.....pa tribamo se zezat!!!!dica smo a ne stare babe.......belj
UPOZORENJE....JAKO DUG POST!!!!!

i tako.......
jučer san s čačon išla kupit new zvučnike......ajme čača mi je bash lud.....
on van nije ono ko obični čača....više je ko stariji brat.....a lud je skroz(u okej smislu).......i tako.....išli smo do robnog centra.......pa smo tamo gledali mobove(planira mi kupit novi za misec ipo...)....oni sony ericson walkman.....
evo slije:
Photobucket

i tako....
i ovih dana nan je na njemačkon zamjena.......pa je zabavno......naughty
gađamo se gumicama......hehe.....i stvaramo nered......i tako gađali se mi....i mene dome stalno gađa u kosu(veliku ricavu)....pa se to sve zapetljalo....
uffffffmouthwash......i iden ja nekidan prat kosu.....kad ono samo komadiči ispadaju.....a neke san morala i odpetljavat,......ufffffff.....dead

i tako......
prekjučer smo gledali predstavu u kazalištu.....disco burger.......predstava je bila super......samo bila je stvarno "pametan" ideja dovest cilu školu od jean put......glumile su luce i karla iz naše škole.....super su bile..........pa smo posli predstave ošli napravit đir.......a posli smo luca,franka i ja ošle dop jazina na utakmicu(zadar i neki španjolski klub je igra),......i ofkorssssss ZADAR je pobidija.......a tribala san se nač sa slešon mojon....al nisan na kraju.....
bash mi je ža...cry
evo par lipih slijaaaaaa.....
ZADAR U SRCU...
Photobucket
ZADARSKA PIJACA(ILI TI TRŽNICA).....SVE FRIŠKO I POVOLJNO....
Photobucket
A KO IMA NAJLIPJI ZALAZAK?....
Photobucket
.............

moj SARIČ CVITIČAK........me zamolija da stavin malo skockanog boba......crtič je super....pa evo samo par slija....
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

E TILA SAN VAS NEŠO PITAT....DA VIDIN KAKO RAZMIŠLJATE....
PA NA OVO ODGOVORITE U KOMMOVIMA(AKO OČETE).....
KOLIKO JE 2+2/2......HEHE SAMO VI ODGOVORITE......


I OPET ŠTAFETA.......BASH MI SE PIŠU ŠTAFETE...FALA BON JOVI-GIRL NA ŠTAFETI.....

1.BUDOLG ILI MOPS?
-pa budolg mi je bija oduvik jedna od najvrsta pasa.....a mopsi su mi bash cute........

2.DOPISIVANJE NA MOBU ILI NA SATU?
.........na mobu....ali more i na satu....hehe

3.METAL ILI NARODNJACI?
-METAL!

4.CIGARETE ILI ALKOHOL?...
-a neznan.......ni jedno ni drugo...
a kad oran birat onda duvan.......a more i alkohol...

5.NAJ FREND ILI SIMPA?(VAŽNIJI)....
-oboje....

6.BRAK ILI LJUBAV ILI VEZA?
-u ovin godinama ili ljubav ili veza....
za brak je preranooooooooo

7.LIKOVNI ILI POVIJEST?
-pa oboje....
na likovnon je zabavno....
a povijest mi je laka....a nekad interesting....

8.KIT-KAT ILI MILKA?
-milkaaaaaaaaanjami

9.(samo za fanove).....
you give love a bad name ili two story town.....
-pa više you give love a bad name......a nije ni two story town loša.....
tj. predobra jer je upravo slušan=)

10.VJEČNA TUGA ILI SMRT?
-uffffffff.......ni jedno ni drugo.....ne želin nikome.......

11.OK! ILI TEEN?
-pa okej su oba časopisa......teen ima malo znimljivije teme...i pišu o mjuzi koju ja slušan.....samo šteta šo ima male postere.....(al zadnji broj ima jedan savršen poster).... OK!....je okej......kul mi je kutak od as3d.......zanimljiva je cura....

12.CVITIČI ILI KRUŽIČI?
-cvitiči.....

13.PURGERI ILI DALMATINCI(VEZANI UZ GOVOR).....
-dalmatinci brate.......

14.ZGODNIJI ŠVABE ILI HRVATI?
-hrvati.....
al kad san bila u švabiji bilo je par lipih švaba....

15.GAYEVI ILI LEZBE?
-oboje....neman niša protiv njih......
iman ja susjeda gaya....tip je bash kul....
a kažu ljudi da su gayevi pouzdani frendovi.....i da nikad ne odaju tajne....
kul...

16.NAJ FREND ILI FRENDICA?...
-frendica ja mislin.....iman više povirenja...

17.SEXY GUZA ILI LIPE OKICE?
-obojeeeee......

18.OPIŠI JENU OSOBU!.....
-i am too sexy for my shirt.....i am too sexy for my hair....
citiran....moran si zurku popravit.........
a vidi one lipe četvorke....
a vidi onu tipicu.....
šta je ivona?
moj jedinstveni šminker.......ufffffmouthwash

19.NAJ BLOG?
-oni koje čitan...

20.BLESAV BLOG?
-onaj koji ne čitan.....

eto to je to.......ŠTAFETA IDE.......sarici...
.....i nekome ko je oče...........

i tako.......
a gren ja ča............
pozzzzan sve.....lucu,valu,sotonu,doricu,saky,nessi,ivanu,martu,laru,
stipu,šminkera,tomu,robay(koji mi je torbu puka),i sve druge........
i nek mojin ludama.....nini,angie i iris......bude super na bjelolasici.....uživajte!!!!!
aj gren ča.......
evo još par spotova.....

bon jovi-runaway....


velvet revolver-come on come in...


ajte papapap........
pozzzzzzzzzzwavemahluddeadthumbupsmokin

- 15:23 - TeLL Me SaMo(181) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.