Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




ponedjeljak, 11.02.2008.

I TAKO.........ŽIVI SE IZ DANA U DAN........

eeeeeeeeej moji najdraži ljudovi...............evov neželin van u naslovu otkrit radnju posta......i tako moji dragi ja cjenin one koji pročitaju moj post....ili barem pola posta...........uglavnon ja čitan tuđe postove.........osim ako su neke biografije koje znan napamet......neki su u kommovima ostavljali da pišen o tome slušan.....blabla.....biografije nekih ljudi,..........meni to nije nešo,jer to več svi znaju ako se normalno radi o njegovom fanu...........pa ču ja ponekad napisat neke zanimljivosti ako nađen................ok dosta mog filozofiranja.....
i tako u šuli je oko ocjena sve ok.......ide mi ok.......držin se...društvo je ok......samo šo danas nismo uspili pobič sa njemačkogburninmadheadbangmadblablapuknucuzijev......mislin nije vridno spomena pa i neču pričat.......aj maybe drugi put bude ok........
kako bi ines rekla nismo prošlituzaneek........ŽALOSNO...........jbt al pobič to je fora.........mislin radiš nešo sa ekipon zajedno......bižite ča iz šule........ositiš slobodu....i adrenalinyes....jbt danas kad smo pokušali kosa mi je stršala......hahahahahaha..........uglavnon sve je super........
sad čemo u kino luca i ja u kino........maybe če i vale.....
uglavnon...................bili smo u šatora u utorak piva je jole........bilo je prelooodo..............
i šo novog ima????
pa nako looodilo.........zajebavaju moju doricu da se žvalila s kikijen....ŠO NIJE ISTINA......a neko je provalija da san se i ja požvalila sa marien...........NIJE ISTINA!
i tako..............
gledate vi ono na novoj tv pod nož.........onu novu emisiju?
ja kad uvatin.........pogledan.................
al ja se ne bi minjala ni za šo......................................
jebe se meni šo iman malo širi nos(pa me kreten šminker jebe)......ima ga i slashonja.........pa je faca............
i šo da još velin............
ovaj post bome nema nekog poretka.......teme su izbrcane......al šo moreš?
kad san loooda..........sinoč se dopisujemo slasha,nike i ja.......pa uvatile stalno govorit eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........pa san se od smija valjala po podu...............hahahahahahaludzujopjevasmijehmouthwash
naughtynutwinkkissroflzubobeljyessretanpartysmokinnjamifino
i tako..........danas na tjelesnom smo igrale odbojku........ako to tako i mogu nazvat?to nije bila odbojka........to je bilo valjanje od smija i napucavanje lopte bez veze..........greedycereklud......mogle smo na svjetsko prvenstvo za budalenje.............hahahahaha.......kako je luca rekla.......
i tako........
e daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
OČE NAM SRUŠIT JAZINE........................................
A BOGAMI NEČE........................
KA DA UMISTO NJIH IZGRADE MUZEJ SPORTA........
YEA VRAJT I JAZINE JESU MUZEJ SPORTA...........
ONE SU STVORILE KOŠARKU.......
TAKO DA IH RUŠE SAMO PRIKO NAS MRTVIH
.................yes
ajte ljudi..........................iden ča...........u kino........jeeeeeee....
slagalica strave4.............gledala san prva dva dijela al se nesičan ničeg od straha.........a šoš.......................i tako pozzzzzzzzzzzan vas sveeeeeeeeeee.......sveeeeeeeeeeeeee............................
ajte papa........
ROCK 4 EVER......
SLASH&DUFF CARINE......
BON JOVI LEGENDE......
MARICA 4 EVER.....HAHAHAHA....
BE KUL........
KEEP ROCKING MOTHER FUCKERS......

o jbt opizdeknilo me u glavu...........
čaos amigos!!!!!!!!
par slija.....................
RAMONES.......CARINE.....
Photobucket
GUNSI.........I PINKI POZADINA.......HAHAH
Photobucket
SLASH MALO ČELAV.....HAHAHAHAHAHAH
Photobucket
SLASH I SCOTT.......
Photobucket
JA BI ZA VALENTINOVO..........BAREM JEDNU.....
Photobucket
IN LOVE....................njami
Photobucket
cerekkissbeljyesthumbupwavemahsmokin
=)=)=)=)=)=)
I OFKORSSSSSSSSSS.......
HAVE A NICE DAYyes!!!!!!!!!!!!

- 15:26 - TeLL Me SaMo(223) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.