Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




nedjelja, 20.01.2008.

yeooooooooooo.........ŠO IMA???????'''=))))))))))))

WAKO...............evov ja san happysretan..........šo ima kod vas
??????????'........opeta mi je neko posvetija štafetu.........yea........fala nina..........party.........
-vako iman za vas molbu........molin sve fanove i "ne fanove" bon jovia da potpišu peticiju za dolazak bon jovia u hrv..........svi koji pročitate ovaj post.......molin vas odite na.........www.gopettion.com/pettions/bon-jovi-u-hrvatskoj-2008-lost-highway-tour.html
AJ MOLIN VAS..........njami
I SADA ŠTAFETA...........PONOVO........OKIDOKI........thumbup

-najdraži dan?
-petak i nedilja........njami

-ime zapisano u mome rodnom listu?
-ivonayes

-nadimak......
-ive,slashovka,kosata,ricava.ivka,dada.zvonko,vona,ona........

-rođendan mi je.......
-21.05......

-boje okica??????'
-smeđe........

-boja kose?
-smeđa........

-piercing....
-not.......

-tatoo.....
-no.........but jednog dana........njami

-sritni brojček?
-13

-da li bi volila putovat.......
-yea........naravno.......
........samo ne u irak i iran da me tamo prikolje.......no

-pisme koje slušan u zadnje vrime?
-uglavnon..........pošizin kad mi neko pusti bad madicine i welcome to the jungle........yea...........onda san ludaaaa.........a u zadnje vrime.........pa...nešo od ledenog piva,prljavaca.........uvatila me želja za domaćin rockon i punkon........yes

-piče?
-cola.........i rakija........hahacerek

-šo radin kad mi je boring......
-pa LUDUJEN.........šo bi radila.......

-kako reagiran na ljude i situacije..........
-zavisi..........koji su ljudovi......i situacije....

-ko od mojih frendova živi najdalje?
-vale.........50metara od mene.......priko ulice........pa šo toooo je daleko.....dddddddddddddd..........lud

-koliko je uri?
.............22:10........vrime za čokolino.....njami

-lito-zima?
-ajme.............pa lito......naravno........

-toplo-ledeno?
-toplo.........party

-komp ili tv??????'
-vatever.........

-motor ili car????'
-pa i jedno i drugo..........

-lunapark ili kino??????
-lunapark........yea.........

-naj boje?????
-sve šareno........ofc.........bila i crna.........

-kakve ljudove volin?????
-ludeeeeeeee,i spremne za akciju.........

-petak 13.??????'
-naj dan...........i desu mi se čuda.........yes

i tooooooooo je toooooooooo...............
štafetu pridajen.........
mochnoj marini.........
iron maiden........
i još jednom skejteru.....
plača se 1000kn..........jasno?????
moran i ja zaradti...........ma šalin seeeeeee.........smokin
pozzzzzzzzan vas sve moje drage i lipe ljudove.............mah
evov par spotova.............yes
BON JOVI-IT S' MY LIFE.........

GUNS N ROSES-DRUNK CLIPS.........CRKLA SAN.........

OVOV JE ZA VALU..............SLIJE OD DAFFA.........I TVOJA NAJ PISMA.....POSLUŠAJ!!!!!!!!

POzzzzzzzzzzzzz............mahwavecerekludzujopjevalazepuknucunut

- 21:46 - TeLL Me SaMo(527) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.