Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




srijeda, 16.01.2008.

EVOV I MENI NEKO POSVETIJA ŠTAFETU=))))))))))))))

yea.........yesvako prvo fala......curi koja mi je posvetila štafetu........thumbupwavesmokinyea....fala lana.......a njezin van je blog ako vas zanima slashovamala2307............fala.......ovo mi je popravilo raspoloženjeparty...........koje je pobiglo........kad me pehar nije primija u zbor........JER IMAN PREDUBOK GLAS......a šoš.......mislin prvo san bila ljutaburninmadblablamadheadbangpuknucu.....al više nisan......njami

E DA ŠTAFETA............party

-koliko je uri?
-čekaj da pogledan........aha........15:40.....!

-šo je za tebe ljubav.....?
-uuuuuu.......love......yea.....toooo je nešo prelipo.....i podsiča na hippyethumbup.........yea....LOVE4EVER!!!!!!!!!kisscerek

-osmjeh?
-uuuuuu........to mi mora bit lipo kod dečeca.......yea....i obožavan kad ti neko pruži osmjeh.......yea.......pogotovo kad je ispit.....evov vama jedan cereksmijeh

-strah?
-eeeeeeeh.....bojin se........svi se mi bojimo nečeg.......a ja paukovanamcor,visine,ZUBARAzaliveneeknonono.......ajme zubari.........

-životinje?
-eeeee..........imala san ja.......dvi kornjače..........pa san ih pustila.....da i ne mučin......sretan

-prijatelji?
-aaaaaaaa.........meni naj ljudovi......iman ih gomilu.......i pozzan ih sve.....mogla bi posebno izdvojit jedno jako dugoooo prijateljstvo........s valon..........več 10godina......eeeeeeee vale moja mi neče nikad dosaditmahsretankissi največe PUSETINE mojoj luci...........i pauli.......yea..........i svima......yes

-chat ili blog?
-blognjami

-povijest ili zemljopis?
-history........a i zemljopis.........al malko više history....

-TV ili komp?
-STVARNO NEZNAN..........zujo

-lito ili zima?
-LITO.........YEA..........MORE,SUNCE,NO SKUL,TURISTIČIyes.......TO JE ŽIVOT..LITO!!!!!!!!!party

-dečki ili frendovi?
-a ne znan...........ček......pa frendovi..yea.........

-pas ili mačka?
-PASI.........nisu mi mačke nešo.........

-naj stvari?
-eeeeeeee..........uuuuuuuu....
....komp,tv,mob,
traperice,cape,gitare
,vensice,starke,skejt,.......PUNOOOO TOGA.........!yes

-naj boje?
-zelena,plava,žuta,ljubičasta......
...bila......ma sve vesele........i malo crne....

-subota ili nedilja?
-nedilja.........navečer se vračan doma od dida i babe sa sela....

-žvake ili lize?
-oboje!!!!!!!!!!!

-oprah ili big brother.?
-OPRAH........ženska svaka čast..........

-evov ja ovu štafeticu predajem meinen LUCI........=)))))))))
-evov van par spotova........yea.......
NIRVANA..........

KORN.........

METTALICA........


BAJBAJ........moji ljudovi...........punoooooo kommajte......yea........

- 15:29 - TeLL Me SaMo(466) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.