Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




ponedjeljak, 14.01.2008.

EVOV JA.....ŽIVA!!!!!!!!!NAKON KOBILJAKA..............

eo............moji ljudovimah.............želim reč fala na ovih prošlih 231 komentara..........thumbupSAMO TAKO NASTAVITE......njamieeeeeeeeeee pa da ja nastavin........smokinbila san tamo........burninmadU KOBILJAKU...........ILI PAKLU...............I OSTALA ŽIVA....mahevov bijaše to vako..........sinoč san spremala meinen books...........u ponoč ipo.......pa nikako nač neke knjigenamcor......uglavnon kad san natovarila torbu......išla san leč.......i zašpal u 2i 25........lud.šo znači da san špavala samo 4 i nešo sata.........zujo........i moje predivno jutro...........ajme bila san tako crknuta...........bang.........i tako san se tog lipog predivnog jutra natovarila i krenila............čekalo me je "samo" "PREDIVNIH" sedan sati..........tako se odgegala do vale..........priko ceste.....da joj pozvonin na parlafon.........i tako se mi gegale desetak minuta do šole.........puknucu..i tamo se svi lipo izljubilikiss.........i prvi sat bijaše biolođi.......,....pa smo "učili" o kolutičavcima.........i ponavljali o obličima i mekušcima.......bilo je boring&ljigavoeek.........i bijaše onda meinen "NAJ,MA NAJDRAŽA" MATEMATIKA..........pa smo učili neke mnogokute........i koga bi on na ploču prozva.......nego mene......"malo nevino djetešce".......yea.......pa san tamo umisto trokuta crtala šestero kut..........i sroljo mi je reka da mi je crtež neuredan,netočan....madburninmaddeadsmijehaaaa šoš.............a ja sesamo cerin......smijeh..........i priko malog odmora......dobil san poklončič.......moja matea.......sunce moje..dala mi je poster od sleša.........punoooooooo je pozzancerek......i bijaše onda zemljopis.....BORING...........osim šo smo spomenili austriju dvajest puta.......a luca i ja se nadamo da nan bog daje znakove.......da čemo ič na joviča u beč.......thumbup.........i bijaše onda odmor.....pa smo svi žderali......zubo......i onda je bija tjelesni......pa smo odbojku igrali.......baš najs.........onda je bija religion.......mi rekli da knjige niko nije donija.........pa smo tamo visili......i nešo malo pisali............pa je bija hrv..........nova lekcija..........i "šečer" na kraju NJEMAČKIheadbang......al bilo je kul......radili smo neki tekst o mjuzici.........yeseowe......to je to bilo........bilo je onak.............tipično BORING......i tako......sada......posli mislin........idemo vani............pa čujemo se.........i evov neke slikice.........posvečene mojin ljudovkama......mahPOZZAN VAS SVE........
EVOV POSVEČENO.......VALIthumbup...........
EVOV DAFF:Photobucket
EVOV JOVIČ:Photobucket
EVOV VIGGO:Photobucket
EVOV FOR MEINEN LUCU:
smajlek.......JER NADA UMIRE ZADNJA.......
Photobucket
MISLIN......BAŠ JE NAJS SLIKICA......AL......MISLIN.....NE MISLIN DA GA TEBI POKAŽE.....
Photobucket
PAPA.......moji ljudovi.........i kommajte........smokinthumbupmahludnjami

- 15:00 - TeLL Me SaMo(166) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.