Komentari On/Off

NO RULS! anarchy on my blog! heheheh =P

Photobucket
Photobucket
Photobucket



music:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I don't wanna grow up...=)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

#dead memories#

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




četvrtak, 10.01.2008.

KOD DOKTORICE,DOSADNA BABA,DALLAS..........=)

dragi moji............waveevov mene................jučer mi dan bijaše tako_takonobila san vani s paulon i valon,mislin tooooooo je bilo šuperthumbup............paaaaaaaaaa me je čača oko 5 odvuka kod doktoriceheadbang.........aaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeburninmad,
bilo je ddddddoooooosaaaaaaaddnnnnoooooomad,čekala san po ure da me primi...........pa san popizdila..............puknucuonda kad san došla na red,zabila mi je onu stvarćicu u uvo da ga prigledalud..........a ja skoro vrištila jer je užasno boliloeek...........i kad je gošpođica živčana doktoricamadžavršila moj pregled..........dala mi je kapi za noslud,kapi za uši,mast za ovo jebeno uvo koje i dalje bubnja.........headbangi dala mi je neke antibiotikecrykoji imaju pedeset metara,a ja takve tablete inače nazivam KONJSKE TABLETE.........puknucui tako mi je moja draga doktorica digla živce......maduglavnom onda smo išli do apoteke.....blablai tamo isprid nas u redu bila jedna "dražesna" babetina.......koja je kupovala sirup ža svog sina od 40.gbang.........a moj čača provalija MAMIN SINČIČ........fala bogu baba ga nije čula,a ja i on uvatili se valjat od smijayes......onda je baba pametovala..........prvo je pitala_JEL SIRUP NA EKO PROIZVODNJI............a prodavačica njoj kao je i proizveden je u saudijskoj arabiji.......A BABA POŠIZILAheadbang..........pa je tamo po ure birala sirup...........a ja i čača se kidamo od smija.....naughtynutmislin da je baba ispizdila onu žensku......ludonda kad smo otišli ča,čača me je napustijacry,otiša je s frendom.......a ja otišla do dallasa..........thumbuppitan ja žensku za kartu od maidena......a ona ka meni govori da nema više karata...........a ja potonilanocrytuzannonoi kad san onako pokisla mislila da je več gotovo.........dođe ona i kaže da ima još stotinjak karata..........................koje u prodaju izlaze danas.........a meni se vratila nada.............pa san skoro razorila dallasgreedy.............i baj d vej rezervirala san karte...........za mene i dozzi.........thumbupfala bogu.........i takav bijaše moj jučernjašni day............i kad san doma došla onako sritna(zbog karata)onda san visila na netu...........i mislin da postajen ovisnica...............pa san visila na mailu sa luconmah....................uglavnom............nekidan na vjestima san gledala.......da je neki čovac u splitu umra u exs šopu............................u kbini za gledanje filmiča.................ludkažu da je dobija srčani...........ko bi reka da bi ga to ubilo.............smokinajd pozzzzzz moji ljudovi..........i komentirajte.....................KISIČcerekkiss
by:IVONAsmokin
ROCK N PEACE4EVERbelj

- 12:08 - TeLL Me SaMo(66) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.