ponedjeljak, 08.05.2006.

filozofija!!!!

E sad da ja ispričak svoj neuspijeh.Naravno da nisam mogla podmetnuti test jer me profa premjestila i imala sam osjećaj da me stalno gleda, kao da je znala da nešto smjeram. I tak sam ja uzela papir i počela pisati što mi je ostalo u sjećanju, kad ono...jedva da se ja mogu čega sjetiti. I headbang al ništa meni ne dolazi na pamet. Vidjela sam da se profa okrenula leđima al strah je meme bilo izvući napisani test iz torbe iak mi je frendica govorila izvuci, izvuci. Mislim da je bolje i dobiti 2 (nadam se da hoću) nego odgovarati sve suvremene filozofe. teško mi je bilo naučiti i ovog jednog. I tak je neslavno prošla danas u školi, al da me kopka...ne! wave

- 14:20 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

pjesme...

ČOLIĆ: Pogledom me miluješ
k´o da me dodiruješ
i svaki put kao da je prvi,
ja stalno mislim prestat će
iz čista mira nestat će,
al´ požuda ne prestaje
ti si mi u krvi.
Toliko dugih godina
uzimanja davanja
ostajem posljednji i prvi,
zbog tebe sanjam cigane
i smišljam slatke prevare,
al đavo se ne predaje,
ti si mi u krvi...
Ako te odvedu cigani čergari,
ili te ukradu strašni haremski čuvari
ako te odvedu ja ću da poludim
bez tebe ne umijem više jutrom da se budim
ako te odvedu sve će da se sruši
pamti me k´o prijatelja čuvaj me u duši
i onda kad misliš da je prekasno za snove
za sve...

DUKATI:... Dani prolaze
ja tebe česti sjetim se
prijatelju moj
znam da nose te nebom bijeli anđeli
prijatelju moj
i ako postoje neki drugi svjetovi
opet ćemo skupa ja i ti tambure zasvirati...

blogovi koje morate posjetiti

aurorum.blog.hr
iceey.blog.hr

A SAD O MENI

VOLIM!!!

zujo Igora
zujo sunce
zujo more
zujo dugo spavati
zujo ljenčariti
zujo čitati cosmo
zujo rukomet
zujo plavu boju, ali...
zujo hajduk
zujo Ivana, Anu, Luku, Noru, Laru


NE VOLIM!!!
mad školu
mad one koji misle da su pokupili svu pamet svijeta
mad licemjerne
mad dvolične
mad dosadne